Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender en klem! Og glad for å se at du klarer å overskygge skuffelse med andre tingJeg kan settes på TRMen er heldigvis endelig finvær og masse annet å gjøre enn å tenke på at man er litt skuffet
![]()

Samboer syns jeg er helt håpløs og er ikke uenig i hans vurdering.

10 DPO. Snakk om å være testetøs... Har til og med testet på telttur![]()
Samboer syns jeg er helt håpløs og er ikke uenig i hans vurdering.
Har nå bestemt meg til å teste frem til 14DPO siden lutealfasen min er på korte 10-11 dager. Etter det skal jeg prøve å slappe av, og ta en dag av gangen. Men det er så lett å slappe av med to SA bak meg.![]()
Hadde gjort det samme 

Jeg ser rosa strek

Jeg ser rosa strekKrysser fingrene for at den blir sterkere
![]()
Jeg ser, jeg ser! Så gøy! Opplever også at det er vanskelig å få frem rosafargen på strekene er inne![]()
Er 15. PP-en totalt, og vi har akkurat fiksa politiattest og alt for å starte utredning for å finne ut om noe var galt
Såååå glad 
Hva!? Endelig så er det din tur
Gratulerer masse!!
Håper jeg kommer etter deg også! Vi har jo vært sånn å si på samme grupper siden februar tror jeg
4 dager igjen til jeg er på 10 DPO 
Hva!? Endelig så er det din turGratulerer masse!!
Håper jeg kommer etter deg også! Vi har jo vært sånn å si på samme grupper siden februar tror jeg
4 dager igjen til jeg er på 10 DPO
![]()
Når ryker første test? 
vi vil gjerne ha update!For en lykke! Gleder meg til å se de neste testene!Kan nesten ikke tro det, måtte den holde seg derEr 15. PP-en totalt, og vi har akkurat fiksa politiattest og alt for å starte utredning for å finne ut om noe var galt
Såååå glad
![]()

For en lykke! Gleder meg til å se de neste testene!![]()

Tenker at jeg skal svi av den første om et par dager hvis jeg virkelig kan VENTETusen takkÅåå, håper veldig på positiv test for deg og
Når ryker første test?
![]()

Da blir jeg 8 DPO 
Tenker at jeg skal svi av den første om et par dager hvis jeg virkelig kan VENTEDa blir jeg 8 DPO
![]()

Gratulerer