Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender en klem! Og glad for å se at du klarer å overskygge skuffelse med andre tingJeg kan settes på TR Men er heldigvis endelig finvær og masse annet å gjøre enn å tenke på at man er litt skuffet
10 DPO. Snakk om å være testetøs... Har til og med testet på telttur Samboer syns jeg er helt håpløs og er ikke uenig i hans vurdering.
Har nå bestemt meg til å teste frem til 14DPO siden lutealfasen min er på korte 10-11 dager. Etter det skal jeg prøve å slappe av, og ta en dag av gangen. Men det er så lett å slappe av med to SA bak meg.
Jeg ser rosa strek Krysser fingrene for at den blir sterkereSer dere det jeg ser? Tydelig rosa i virkeligheten 10DPO:
Vis vedlegget 354366
Ser dere det jeg ser? Tydelig rosa i virkeligheten 10DPO:
Vis vedlegget 354366
Jeg ser rosa strek Krysser fingrene for at den blir sterkere
Jeg ser, jeg ser! Så gøy! Opplever også at det er vanskelig å få frem rosafargen på strekene er inne
Hva!? Endelig så er det din tur Gratulerer masse!! Håper jeg kommer etter deg også! Vi har jo vært sånn å si på samme grupper siden februar tror jeg 4 dager igjen til jeg er på 10 DPOSer dere det jeg ser? Tydelig rosa i virkeligheten 10DPO:
Vis vedlegget 354366
Hva!? Endelig så er det din tur Gratulerer masse!! Håper jeg kommer etter deg også! Vi har jo vært sånn å si på samme grupper siden februar tror jeg 4 dager igjen til jeg er på 10 DPO
For en lykke! Gleder meg til å se de neste testene!Kan nesten ikke tro det, måtte den holde seg der Er 15. PP-en totalt, og vi har akkurat fiksa politiattest og alt for å starte utredning for å finne ut om noe var galt Såååå glad
For en lykke! Gleder meg til å se de neste testene!
Tenker at jeg skal svi av den første om et par dager hvis jeg virkelig kan VENTE Da blir jeg 8 DPOTusen takk Ååå, håper veldig på positiv test for deg og Når ryker første test?
Tenker at jeg skal svi av den første om et par dager hvis jeg virkelig kan VENTE Da blir jeg 8 DPO
GratulererSer dere det jeg ser? Tydelig rosa i virkeligheten 10DPO:
Vis vedlegget 354366