IKM uke 15 og 16

Jeg kan settes på TR :wtf: Men er heldigvis endelig finvær og masse annet å gjøre enn å tenke på at man er litt skuffet :happy:

8 dpo.. å streksynet mitt prøver å overbevise meg om at det er "noe" på testen... selv om jeg ikke tror det er det..:bored::hilarious:
20210418_060149.jpg

6 DPO idag!:D Liker temp-grafen min her nå i denne syklusen og dette ser lovende ut, så jeg håper veldig på at det er en spire der nå:Heartred

Vedlegg

• 9D14F38D-8074-41B5-A499-AF5586DFA65D.jpeg
    9D14F38D-8074-41B5-A499-AF5586DFA65D.jpeg
    69,5 KB · Visninger: 64
10 DPO. Snakk om å være testetøs... Har til og med testet på telttur:joyful: :hilarious:Samboer syns jeg er helt håpløs og er ikke uenig i hans vurdering.

Har nå bestemt meg til å teste frem til 14DPO siden lutealfasen min er på korte 10-11 dager. Etter det skal jeg prøve å slappe av, og ta en dag av gangen. Men det er ikke så lett å slappe av med to SA bak meg. :sorry::shy:

Vedlegg

• 627A155D-9CBC-44CE-99C6-6C721EA4FFB3.jpeg
    627A155D-9CBC-44CE-99C6-6C721EA4FFB3.jpeg
    32,5 KB · Visninger: 132
Last edited:
Ser dere det jeg ser? :wideyed::woot: Tydelig rosa i virkeligheten :smiley-bounce012 10DPO:
F0A42A5D-0518-4224-9315-F0B4367E6BB2.jpeg

10 DPO. Snakk om å være testetøs... Har til og med testet på telttur:joyful: :hilarious:Samboer syns jeg er helt håpløs og er ikke uenig i hans vurdering.

Har nå bestemt meg til å teste frem til 14DPO siden lutealfasen min er på korte 10-11 dager. Etter det skal jeg prøve å slappe av, og ta en dag av gangen. Men det er så lett å slappe av med to SA bak meg. :sorry::shy:

Jeg ser strek :D Krysser fingrene for at den blir sterkere! :D Jeg forstår godt testetrangen selv om dere er på telttur:hilarious: Hadde gjort det samme :happy::angelic:

Jeg ser rosa strek :D Krysser fingrene for at den blir sterkere :D

Jeg ser, jeg ser! Så gøy! Opplever også at det er vanskelig å få frem rosafargen på strekene er inne :smiley-bounce012

Kan nesten ikke tro det, måtte den holde seg der :smiley-angelic001 Er 15. PP-en totalt, og vi har akkurat fiksa politiattest og alt for å starte utredning for å finne ut om noe var galt :shy: Såååå glad ❤️:happy093

Ser dere det jeg ser? :wideyed::woot: Tydelig rosa i virkeligheten :smiley-bounce012 10DPO:
Vis vedlegget 354366
Hva!? Endelig så er det din tur:Heartred Gratulerer masse!! :HeartredHåper jeg kommer etter deg også! Vi har jo vært sånn å si på samme grupper siden februar tror jeg:hilarious: 4 dager igjen til jeg er på 10 DPO :nailbiting:

Hva!? Endelig så er det din tur:Heartred Gratulerer masse!! :HeartredHåper jeg kommer etter deg også! Vi har jo vært sånn å si på samme grupper siden februar tror jeg:hilarious: 4 dager igjen til jeg er på 10 DPO :nailbiting:

Tusen takk ❤️ Ååå, håper veldig på positiv test for deg og :woot: Når ryker første test? :nailbiting:

Siste dag i uke 15 og én IKM’er i dag: Shootingstar! Hvordan går det med deg? Håper at kuren med Letrozol har hatt virkning denne gangen og at det endelig er din tur etter to år med prøving :Heartred vi vil gjerne ha update!

Kan nesten ikke tro det, måtte den holde seg der :smiley-angelic001 Er 15. PP-en totalt, og vi har akkurat fiksa politiattest og alt for å starte utredning for å finne ut om noe var galt :shy: Såååå glad ❤️:happy093
For en lykke! Gleder meg til å se de neste testene! :Heartred

Tusen takk ❤️ Ååå, håper veldig på positiv test for deg og :woot: Når ryker første test? :nailbiting:
Tenker at jeg skal svi av den første om et par dager hvis jeg virkelig kan VENTE:hilarious::hilarious: Da blir jeg 8 DPO :angelic:

Back
Topp