IKM uke 15 og 16

9dpo er veldig tidlig, ikke gi opp enda:Heartred plagsomt med alle disse symptomene! Har en del selv, men prøver å konkludere med at det er letrozolen som gjør det:hilarious:

Gir ikke opp ❤️ Tar det hele med knusende ro denne måneden, vi har bestemt oss for utredning hos fertilitetsklinikk neste måned siden vi er på PP15 (og har ikke barn fra før). Håper så klart at det klaffer nå, det hadde vært deilig :happy: Satser på det hjelper å slappe av litt. Eller så får vi litt mer svar neste måned. Krysser fingrene :D

Gir ikke opp ❤️ Tar det hele med knusende ro denne måneden, vi har bestemt oss for utredning hos fertilitetsklinikk neste måned siden vi er på PP15 (og har ikke barn fra før). Håper så klart at det klaffer nå, det hadde vært deilig :happy: Satser på det hjelper å slappe av litt. Eller så får vi litt mer svar neste måned. Krysser fingrene :D

Da bør det være din tur snart:Heartred

Når jeg ser på bildene skjønner jeg ihvertfall at det må være skyggestrek, for her ser jeg ingenting:shifty:

Vedlegg

• 20210417_085016.jpg
    20210417_085016.jpg
    18,4 KB · Visninger: 85
  • 20210417_085024.jpg
    20210417_085024.jpg
    17,6 KB · Visninger: 84
Det er en liten spire som vokser i magen :love7
9 dpo i dag, og streker har blitt sterkere. Håper virkelig at den klamrer seg fast denne gangen, helt til termindato 1. januar 2022 :Heartred
Gratulerer masse!!:Heartred

Det er en liten spire som vokser i magen :love7
9 dpo i dag, og streker har blitt sterkere. Håper virkelig at den klamrer seg fast denne gangen, helt til termindato 1. januar 2022 :Heartred
Fantastisk!! Gratulerer så mye - skal jeg flytte deg til gravid? :)

Vet jammen meg ikke om heg har hatt eggløsning... Målingene har vært litt upålitelige (ikke mye, men typ kan fort være 0.01-0.02 feil) som forvirrer FF.

Legger jeg inn alle målinger slik jeg har notert de mener FF eggløsning ikke har vært, noe som er sannsynlig. Men jeg holder en knapp på cd 18 og 8 dpo idag, lov å

4B167BA6-CF57-49EB-A065-5C86DD2A5BF1.jpeg
9FA13AFA-33C6-4282-A524-14E38F91CF0C.jpeg

10 DPO, i helle dag har jeg vært så støl/øm i livmora. Spesielt når jeg er i bevegelse og når jeg ligger på sofa .. Akkurat som om jeg holder meg å må på do, selv om jeg akkurat har vært på do. Noen som har noe kjennskap?

Gratulerer alle med streker!! Er så spennende å følge med:shy:

Lurer på om EL er rundt hjørnet, testet for EL i dag, fortsatt ikke positiv test (CD25), men sluttet på antibiotika på fredag, lurer på om den stoppa EL..? Noen som vet OL den gjør det? Nå har jeg masse(!!), noe jeg tror er EL slim, super øm og oppblåst i magen. Men tappen synes jeg er høyt opp :bored: Spent på om TR kommer når kalenderen mener, for da er det noe jeg har gått veldig glipp av..

10 DPO, i helle dag har jeg vært så støl/øm i livmora. Spesielt når jeg er i bevegelse og når jeg ligger på sofa .. Akkurat som om jeg holder meg å må på do, selv om jeg akkurat har vært på do. Noen som har noe kjennskap?
Ikke vært borti, men hvis det ikke er noe du pleier å ha rundt TR så kan det jo være noe på gang? :shy:

Back
Topp