Gratulerer så mye!!Det er en liten spire som vokser i magen
9 dpo i dag, og streker har blitt sterkere. Håper virkelig at den klamrer seg fast denne gangen, helt til termindato 1. januar 2022
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!Det er en liten spire som vokser i magen
9 dpo i dag, og streker har blitt sterkere. Håper virkelig at den klamrer seg fast denne gangen, helt til termindato 1. januar 2022
Det er en liten spire som vokser i magen
Skimter! Så spennende
Jeg er også 9DPO og tok tidligtest i morges, men ser ikke noe på den. Murrer (som vanlig) i DPO-land, så har lært å ikke stole på «symptomene»
Vis vedlegget 354310
Gratulerer!
Så koselig, gratulerer
9dpo er veldig tidlig, ikke gi opp enda plagsomt med alle disse symptomene! Har en del selv, men prøver å konkludere med at det er letrozolen som gjør det
Gir ikke opp Tar det hele med knusende ro denne måneden, vi har bestemt oss for utredning hos fertilitetsklinikk neste måned siden vi er på PP15 (og har ikke barn fra før). Håper så klart at det klaffer nå, det hadde vært deilig Satser på det hjelper å slappe av litt. Eller så får vi litt mer svar neste måned. Krysser fingrene
Gratulerer masse!!Det er en liten spire som vokser i magen
Da bør det være din tur snart
Fantastisk!! Gratulerer så mye - skal jeg flytte deg til gravid?Det er en liten spire som vokser i magen
GratulererDet er en liten spire som vokser i magen
Fantastisk!! Gratulerer så mye - skal jeg flytte deg til gravid?
Hurra! Det er så stas å flytte folk ditJa, hvorfor ikke? Sier heller ifra hvis det går motsatt vei
Ikke vært borti, men hvis det ikke er noe du pleier å ha rundt TR så kan det jo være noe på gang?10 DPO, i helle dag har jeg vært så støl/øm i livmora. Spesielt når jeg er i bevegelse og når jeg ligger på sofa .. Akkurat som om jeg holder meg å må på do, selv om jeg akkurat har vært på do. Noen som har noe kjennskap?
Absolutt veldig uvanlig, mistenker det men tør ikke å tro noe for livredd for skuffelseIkke vært borti, men hvis det ikke er noe du pleier å ha rundt TR så kan det jo være noe på gang?