8 dpo
i dag har jeg tidligvakt, så da slipper jeg å sitte hjemme å få denne testetrangen. Er travel helt til kl 18 i kveld, og da blir det helg sammen med barna og mannen
litt enklere å vente med å teste når jeg ikke er hjemme alene
men jeg kommer til å mase om vi kan ta en tidligtest søndag, 10 dpo. Jeg har en del murringer, litt tett nese og sov urolig i natt. Så jeg er litt optimistisk
litt enklere å vente med å teste når jeg ikke er hjemme alene
men jeg kommer til å mase om vi kan ta en tidligtest søndag, 10 dpo. Jeg har en del murringer, litt tett nese og sov urolig i natt. Så jeg er litt optimistisk
er første gang jeg lager en ikm-gruppe og det var overraskende engasjerende
Jeg skal teste for første gang denne pp! Spennende å se om vi tester positivt!! Grafen din så jo lovende ut, da 
nå er jeg mentalt allerede på pp7, så tr kan bare komme egentlig. Nye blanke ark!
håper du oppdaterer med hvordan de ser ut i dag!! Og kanskje du til og med har tatt en digital? Krysser fingrene!!
kun 25mlu tester igjen nå, forutenom en tidlig clearblue. Aner ikke når jeg skal prøve å ta den.. så vi får se. Ifølge ff er jeg 10dpo imorgen og det var da jeg testa svakt positivt i forrige pp første gang. Men ifølge el tester er jeg bare 8dpo imorgen