IKM uke 15 og 16

Lykke_er_2juma- 30 - PP11 - B3 - EL 7/4 - IKM 21/4
Jeg skal straks ta Covid vaksine, så ville sjekke om jeg tilfeldigvis skulle være gravid og evt må revurdere vaksinen. Har jo hatt veldig liten tro på at jeg plutselig skulle være gravid når jeg er på mitt 11. forsøk! Her er resultatet av testen - Hva ville dere konkludert med her? Er jo fortsatt 6 dager til ikm. Men jeg har en litt variabel syklus. For meg så ser den positiv ut ❤️

Vedlegg

• Screenshot_20210415_183426_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210415_183426_com.android.gallery3d.jpg
    20,4 KB · Visninger: 134
Ang termin og termin forum så tror jeg at jeg bare holder meg på desember om det har klaffet denne gangen, evt hoppe mellom desember og januar. Hva tenker dere om dere har klaffet? etter babyverden sin termin kalkulator så er termin 2 januar, Flo er 31 desember.

Jeg skal straks ta Covid vaksine, så ville sjekke om jeg tilfeldigvis skulle være gravid og evt må revurdere vaksinen. Har jo hatt veldig liten tro på at jeg plutselig skulle være gravid når jeg er på mitt 11. forsøk! Her er resultatet av testen - Hva ville dere konkludert med her? Er jo fortsatt 6 dager til ikm. Men jeg har en litt variabel syklus. For meg så ser den positiv ut ❤️
Har lagt deg til ❤️ Og ja det er jo helt klart og tydelig en strek! Jeg ville definitivt vært optimist om min så sånn ut! Blir kjempespennende å se hvordan den ser ut neste gang du tester :D

Har kjøpt 2 stk rfsu Test Tidlig, er 5 dpo i dag og det klør i fingrene etter å ta første test:hilarious:

Sniker meg inn her for å bare blåse ut litt :p Hørte tydeligvis med i denne IKM gruppen siden TR kom i går:shifty: Har super uregelmessig mens (PCOS), så «endelig» kom den!! Bare 62 dager siden sist:angelic::stop:
Noe som gjorde at vi ikke la inn aksjer når vi skulle... 5 dager for tidlig hadde vi aksjeleggingen:hilarious: For jeg hadde positiv EL test.. Men de er tydeligvis ikke til å stole på med min kropp og hormonforstyrrelsene.
Vært hos legen i dag og henvisning til gyn. Fått time i juni:bag::wtf:
Jeg har dog begynt å tenke at jeg ikke orker prøve for fullt framover. Vil nyte tiden med 2 åringen, idrett og oppussing av hus. Så hvis vi er heldig skjer det uten stress. Ellers får vi prøve på ordentlig til høsten og håpe det ikke tar for lang tid. Førstemann gikk på første forsøk, men det kan ha vært flaks egentlig:bag:

Ang termin og termin forum så tror jeg at jeg bare holder meg på desember om det har klaffet denne gangen, evt hoppe mellom desember og januar. Hva tenker dere om dere har klaffet? etter babyverden sin termin kalkulator så er termin 2 januar, Flo er 31 desember.

Jeg får sannsynligvis termin et par dager før eller på nyttårsaften jeg også, og tenker desember :santa Mange førstegangsfødende går vel kanskje over tida, men termin er jo likevel i desember, og i år. 2022 virker så mye lengre til :p

Bedre å være først ute i en temingruppe enn sist. Alle blir så opptatte, så man blir litt alene;)

Ikm på mandag etter helga nå, negativ tidligtest i dag. Lyselyselyserosa på papiret nå i kveld plutselig :shifty: Hadde virkelig lyst til å vifte med positiv test på bursdagen hans på mandag :( Ser ikke sånn ut

Nå er jeg 8 dpo og hvilepulsen har plutselig hoppet litt opp. :P har aldri hatt en hvilepuls på 66

Våknet og måtte sjekke hvilepulsen :D Blir en test på mandag. Er bombesikker på at det en liten spire, masse murringer og er så ømm nede i korsryggen ❤️

Vedlegg

• 3188D6AA-76F2-47E4-A838-C36F28D2F894.png
    3188D6AA-76F2-47E4-A838-C36F28D2F894.png
    42,2 KB · Visninger: 56
Jeg troooooor jeg hadde eggløsning 9/4, da med IKM rundt 23/4 :) Har bursdag 26., så kan enten bli en veldig hyggelig eller veldig kjedelig bursdag.

VictoriaH - B2 - EL 9/4 - IKM 23/4

Ang pp har jeg mistet tellingen, men dette er en av få naturlige eggløsninger jeg har hatt. Må normalt bruke femar for å få eggløsning. Førstemann er resultat av prøverør.

5C20CB1A-06BB-4CAF-94DF-D192133B64C5.jpeg

Jeg troooooor jeg hadde eggløsning 9/4, da med IKM rundt 23/4 :) Har bursdag 26., så kan enten bli en veldig hyggelig eller veldig kjedelig bursdag.

VictoriaH - B2 - EL 9/4 - IKM 23/4

Ang pp har jeg mistet tellingen, men dette er en av få naturlige eggløsninger jeg har hatt. Må normalt bruke femar for å få eggløsning. Førstemann er resultat av prøverør.

Vis vedlegget 354204
Velkommen hit :Heartred håper innmari for deg!

Da jeg var gravid i 2016 hadde jeg termin 30. oktober. Jeg var aktiv og hoppa mellom oktober og november, tenkte det var greit å bli litt kjent med begge termingruppene da jeg gikk 7 dager over med førstemann.
Og godt var det, for andremann kom 6 dager etter termin og ble et novemberbarn :joyful:

Back
Topp