Lykke_er_2juma- 30 - PP11 - B3 - EL 7/4 - IKM 21/4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal straks ta Covid vaksine, så ville sjekke om jeg tilfeldigvis skulle være gravid og evt må revurdere vaksinen. Har jo hatt veldig liten tro på at jeg plutselig skulle være gravid når jeg er på mitt 11. forsøk! Her er resultatet av testen - Hva ville dere konkludert med her? Er jo fortsatt 6 dager til ikm. Men jeg har en litt variabel syklus. For meg så ser den positiv utLykke_er_2juma- 30 - PP11 - B3 - EL 7/4 - IKM 21/4
Har lagt deg til Og ja det er jo helt klart og tydelig en strek! Jeg ville definitivt vært optimist om min så sånn ut! Blir kjempespennende å se hvordan den ser ut neste gang du testerJeg skal straks ta Covid vaksine, så ville sjekke om jeg tilfeldigvis skulle være gravid og evt må revurdere vaksinen. Har jo hatt veldig liten tro på at jeg plutselig skulle være gravid når jeg er på mitt 11. forsøk! Her er resultatet av testen - Hva ville dere konkludert med her? Er jo fortsatt 6 dager til ikm. Men jeg har en litt variabel syklus. For meg så ser den positiv ut
Ja, tenkte kanskje og teste igjen om 1 uke.Har lagt deg til Og ja det er jo helt klart og tydelig en strek! Jeg ville definitivt vært optimist om min så sånn ut! Blir kjempespennende å se hvordan den ser ut neste gang du tester
Klarer du virkelig å vente en uke med ny test?? creds!!Ja, tenkte kanskje og teste igjen om 1 uke.
Det må da være babystrek13dpo: vet ikke helt om jeg stoler på dette enda. Kan være skyggestrek! Skal kjøpe digitaltest idag IKM i morgen!
Vis vedlegget 354150
GratulererDu kan sette meg på gravid Den har blitt sterkere
Vis vedlegget 354142
Hehe, egentlig ikke, men om jeg da er gravid så burde den i prinsippet være en del tydeligere daKlarer du virkelig å vente en uke med ny test?? creds!!
Ang termin og termin forum så tror jeg at jeg bare holder meg på desember om det har klaffet denne gangen, evt hoppe mellom desember og januar. Hva tenker dere om dere har klaffet? etter babyverden sin termin kalkulator så er termin 2 januar, Flo er 31 desember.
Bedre å være først ute i en temingruppe enn sist. Alle blir så opptatte, så man blir litt aleneAng termin og termin forum så tror jeg at jeg bare holder meg på desember om det har klaffet denne gangen, evt hoppe mellom desember og januar. Hva tenker dere om dere har klaffet? etter babyverden sin termin kalkulator så er termin 2 januar, Flo er 31 desember.
Nå er jeg 8 dpo og hvilepulsen har plutselig hoppet litt opp. har aldri hatt en hvilepuls på 66
Velkommen hit håper innmari for deg!Jeg troooooor jeg hadde eggløsning 9/4, da med IKM rundt 23/4 Har bursdag 26., så kan enten bli en veldig hyggelig eller veldig kjedelig bursdag.
VictoriaH - B2 - EL 9/4 - IKM 23/4
Ang pp har jeg mistet tellingen, men dette er en av få naturlige eggløsninger jeg har hatt. Må normalt bruke femar for å få eggløsning. Førstemann er resultat av prøverør.
Vis vedlegget 354204
Da jeg var gravid i 2016 hadde jeg termin 30. oktober. Jeg var aktiv og hoppa mellom oktober og november, tenkte det var greit å bli litt kjent med begge termingruppene da jeg gikk 7 dager over med førstemann.Ang termin og termin forum så tror jeg at jeg bare holder meg på desember om det har klaffet denne gangen, evt hoppe mellom desember og januar. Hva tenker dere om dere har klaffet? etter babyverden sin termin kalkulator så er termin 2 januar, Flo er 31 desember.
Æsj så leit å høre men jeg venter med å flytte deg til tr evt er et faktum?13 dpo og enda en blenda test da er det vel bare å vente på TR lykke til dere andre!