IKM uke 15 og 16

Ville bare titte innom og si at jeg på mirakuløst vis fikk eggløsning, så da blir det fryseforsøk denne syklusen likevel ❤ Blir innsett av blastocyst på mandag ❤ Jeg er SÅ glad!!!!!

Legger ved bilde av el testene for å vise hvor sinnsykt fort det kan gå fra negativ til positiv. Testene er tatt med 1,5 dags mellomrom :O

Vis vedlegget 354093

Vis vedlegget 354094
Yeeeaahhhh :smiley-bounce016
 
Går rundt å venter på om TR kommer eller om testene blir sterkere - 2 dager igjen til IKM

Gratulere til alle som er blitt gravide, for en herlig julegave :talk017
 
Ville bare titte innom og si at jeg på mirakuløst vis fikk eggløsning, så da blir det fryseforsøk denne syklusen likevel ❤ Blir innsett av blastocyst på mandag ❤ Jeg er SÅ glad!!!!!

Legger ved bilde av el testene for å vise hvor sinnsykt fort det kan gå fra negativ til positiv. Testene er tatt med 1,5 dags mellomrom :O

Vis vedlegget 354093

Vis vedlegget 354094
Så herlig ❤️
 
Ny dag, jenter! :)

i dag er det hele 4 IKM-ere!

Babygirl93 hadde dessverre dårlige nyheter med blødning. Håper neste pp sitter :Heartred

Lampeskjermen har allerede testet positivt og det er så koselig!! Gratulerer!

MarisS! Hvordan går det med deg og testingen? Har jo vært noen nervepirrende dager for deg med positive tester :Heartred skal vi ta det next level og sette deg på gravid? Nå er jo IKM her :D testa mer i dag?

og til sist Trulteguri! Jeg er veldig spent på om din strekantydning har blitt sterkere! Har du testa mer? :)
Så koselig at du tenker på oss :Heartred
Testa ikke i dag, skal ta en test i morgen tidlig. Er den fremdeles positiv og litt sterkere, skal jeg si ifra slik at du da kan sette meg på gravid :happy:
 
4/5 dpo i dag. Spiser alt hele tiden, null sexlyst og hormonell som bare det! Blir irritert på hver minste ting, spesielt samboer, og har lyst til å bare sette meg ned å gråte hver gang noe blir feil, HVA SKJER??:mad::arghh::hilarious: Er det pms'en som har startet og tr som kommer tidlig, eller er det (forhåpentligvis) kroppen som gjør seg klar til et svangerskap?:angelic:
 
4/5 dpo i dag. Spiser alt hele tiden, null sexlyst og hormonell som bare det! Blir irritert på hver minste ting, spesielt samboer, og har lyst til å bare sette meg ned å gråte hver gang noe blir feil, HVA SKJER??:mad::arghh::hilarious: Er det pms'en som har startet og tr som kommer tidlig, eller er det (forhåpentligvis) kroppen som gjør seg klar til et svangerskap?:angelic:
Er jo lov å håpe på det siste daaa :angelic:
 
God morgen jenter! To nye IKM’ere i dag! Det er Venterpå_nr3 og Den perfekte mor - påan igjen! Dessverre har begge allerede meldt TR så jeg krysser alt jeg har for klaff neste pp! Lykke til :Heartred

 
:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Da har FF fastslått at jeg har hatt EL!:D

Nå blir det nervepirrende dager frem til testingen starter! :angelic: Har ikke fått kryss på FF i et par måneder minst, da jeg begynte med temping. Åh, det var en deilig syn :Heartred

Da er jeg 3 DPO idag :love7
 

Vedlegg

  • D119053B-B606-42CB-A60B-6CB8B107B918.jpeg
    D119053B-B606-42CB-A60B-6CB8B107B918.jpeg
    61,9 KB · Visninger: 49
Du kan sette meg på gravid :shy: Den har blitt sterkere :Heartred
IMG_20210415_073249569.jpg
 
Back
Topp