Jepp! 4 dpo i dag, begynte i går og kjenner det enda..Sikkert teit spørsmål, men blir snart sprø... er det flere enn meg som blir/er dårlig i magen i dpo-land...? Er 5 dpo, og vært dårlig i magen siden el/1 dpo....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! 4 dpo i dag, begynte i går og kjenner det enda..Sikkert teit spørsmål, men blir snart sprø... er det flere enn meg som blir/er dårlig i magen i dpo-land...? Er 5 dpo, og vært dårlig i magen siden el/1 dpo....
Åååå! Håper!! Bilde?Ååå nå vet jeg ikke helt hva jeg tørr å tro på.. føler jeg har skikkelig streksyn men tok en tidlig test nå og jeg skimter en strek! Veeldig svak enda men stemmer godt overens med smertene jeg hadde natt til igår.. men så kommer frykten igjen, realiteten slår meg og nå tørr jeg ikke håpe på at jeg faktisk ser den. Er så redd det bare er innbilning og eller at det faktisk er en spire men at vi kan miste igjen...
Ånei det var kjipt! Krysser fingrene for at neste pp er din ppKan sette meg på TR! Kjedelig, men satser på neste pp
Jepp! 4 dpo i dag, begynte i går og kjenner det enda..
Ååå det er så kjipt krysser alt for spire neste pp!Bare sett meg på TR 2022 here we come!
Her er bildet av testen. Kvaliteten på bildene her inne er jo superdårlige som kjent. Ser at det er vanskelig å se hele streken på bilde men hjemme så ser jeg heleHåper det er spire bilde?
Her er bildet av testen. Kvaliteten på bildene her inne er jo superdårlige som kjent. Ser at det er vanskelig å se hele streken på bilde men hjemme så ser jeg hele
Ser noe, ja! Dette blir veldig spennende å følge med på!Her er bildet av testen. Kvaliteten på bildene her inne er jo superdårlige som kjent. Ser at det er vanskelig å se hele streken på bilde men hjemme så ser jeg hele
Bare sett meg på TR 2022 here we come!
Vi satser på detSatser på at januar 2022 blir vår måned
Æsj det var innmari leit håper for neste pp!!Da har jeg begynt å spotte mer! Kan skrive meg opp på TR! Litt skuffet er man! Men håpe det blir en spire etterhvert! Masse lykke til jenter!
Ser den, håper det er babystrek!Her er bildet av testen. Kvaliteten på bildene her inne er jo superdårlige som kjent. Ser at det er vanskelig å se hele streken på bilde men hjemme så ser jeg hele
Da har jeg begynt å spotte mer! Kan skrive meg opp på TR! Litt skuffet er man! Men håpe det blir en spire etterhvert! Masse lykke til jenter!
krysser fingrene for deg! jeg så strek på bildet, og strek blir noe svakere på bilde enn den man ser selv. Jeg ser strek på mine, hvis jeg ser veldig godt etter, men det har jeg gjort siden lørdag så jeg trooor jeg ser syner.. Denne hadde jeg ikke vært i tvil på, hadde kjøpt digital med en gang.Åå dere er så gode!! Vil såå gjerne at det er babystrek og at den sitter til mål kjenner jeg bare vil teste og teste for å se etter økning men vet det tar litt tid. Kan vi bare hoppe over noen dager nå? Klarer ikke å si noe til mannen heller før jeg vet noe sikkert selv om jeg vil så gjerne