IKM uke 15 og 16

Sikkert teit spørsmål, men blir snart sprø... er det flere enn meg som blir/er dårlig i magen i dpo-land...? Er 5 dpo, og vært dårlig i magen siden el/1 dpo....:sour:
Jepp! 4 dpo i dag, begynte i går og kjenner det enda..:depressed:
 
Ååå nå vet jeg ikke helt hva jeg tørr å tro på.. føler jeg har skikkelig streksyn men tok en tidlig test nå og jeg skimter en strek! Veeldig svak enda men stemmer godt overens med smertene jeg hadde natt til igår.. men så kommer frykten igjen, realiteten slår meg og nå tørr jeg ikke håpe på at jeg faktisk ser den. Er så redd det bare er innbilning og eller at det faktisk er en spire men at vi kan miste igjen...
Åååå! Håper!! Bilde? :angelic:
 
Dette må vel være negative tester? Syns de var ganske like som i går. Øverste tatt ved 1 minutt og siste ved 10 minutter. Noen som har erfaring med one step tester? Og er det vanlig at den er positiv i noen minutter før den går over til resultatet på nederste bildet?

D661610A-BBF8-4DCC-8010-E852F48E9BBB.jpeg
 
Ny dag, jenter! :)

i dag er det hele 4 IKM-ere!

Babygirl93 hadde dessverre dårlige nyheter med blødning. Håper neste pp sitter :Heartred

Lampeskjermen har allerede testet positivt og det er så koselig!! Gratulerer!

MarisS! Hvordan går det med deg og testingen? Har jo vært noen nervepirrende dager for deg med positive tester :Heartred skal vi ta det next level og sette deg på gravid? Nå er jo IKM her :D testa mer i dag?

og til sist Trulteguri! Jeg er veldig spent på om din strekantydning har blitt sterkere! Har du testa mer? :)
 
Her er bildet av testen. Kvaliteten på bildene her inne er jo superdårlige som kjent. Ser at det er vanskelig å se hele streken på bilde men hjemme så ser jeg hele
Ser noe, ja! Dette blir veldig spennende å følge med på! :happy::Heartred
 
Da har jeg begynt å spotte mer! Kan skrive meg opp på TR! Litt skuffet er man! Men håpe det blir en spire etterhvert! Masse lykke til jenter!
 
Da har jeg begynt å spotte mer! Kan skrive meg opp på TR! Litt skuffet er man! Men håpe det blir en spire etterhvert! Masse lykke til jenter!
Æsj det var innmari leit :( håper for neste pp!! ❤️
 
Åå dere er så gode!! Vil såå gjerne at det er babystrek og at den sitter til mål :Heartred kjenner jeg bare vil teste og teste for å se etter økning men vet det tar litt tid. Kan vi bare hoppe over noen dager nå? Klarer ikke å si noe til mannen heller før jeg vet noe sikkert selv om jeg vil så gjerne
 
Da har jeg begynt å spotte mer! Kan skrive meg opp på TR! Litt skuffet er man! Men håpe det blir en spire etterhvert! Masse lykke til jenter!

Forstår godt at du er skuffet. Håper det klaffer neste gang ❤️
 
Åå dere er så gode!! Vil såå gjerne at det er babystrek og at den sitter til mål :Heartred kjenner jeg bare vil teste og teste for å se etter økning men vet det tar litt tid. Kan vi bare hoppe over noen dager nå? Klarer ikke å si noe til mannen heller før jeg vet noe sikkert selv om jeg vil så gjerne
krysser fingrene for deg! jeg så strek på bildet, og strek blir noe svakere på bilde enn den man ser selv. Jeg ser strek på mine, hvis jeg ser veldig godt etter, men det har jeg gjort siden lørdag :confused: så jeg trooor jeg ser syner.. Denne hadde jeg ikke vært i tvil på, hadde kjøpt digital med en gang.
 
Back
Topp