IKM uke 15 og 16

Testet på morgenurin denne gangen, ikke noe særlig sterkere enn den som ble tatt i går kveld men.. o_O
Bare å vente og se hvordan dette går :nailbiting:
Vis vedlegget 353998
Kjempefin strek:joyful:
Eg skreiv dette innlegget i Desembergruppa i forrige veke, håper det kan berolige deg. Me var fleire med samme erfaring :rolleyes:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210413-135629_Chrome.jpg
    Screenshot_20210413-135629_Chrome.jpg
    40,6 KB · Visninger: 97
  • 20210405_153837.jpg
    20210405_153837.jpg
    10 KB · Visninger: 87
  • 20210407_190335.jpg
    20210407_190335.jpg
    14,7 KB · Visninger: 93
Kjempefin strek:joyful:
Eg skreiv dette innlegget i Desembergruppa i forrige veke, håper det kan berolige deg. Me var fleire med samme erfaring :rolleyes:
Tusen takk for dette svaret! Det hjalp veldig altså :Heartred
 
Tenk at lille satt igjen på første forsøk etter SA:excited001 Er jo helt fantastisk :gen014 Denne gangen sitter den hele veien til mål:happy119:Heartred

Det går bare bra med lille I magen, ser ut som vi får en liten lillebror:Heartblue:love7 Er idag 13+2. Så er kommet litt på vei nå:rolleyes:
Krysser fingrene for at den sitter hele veien denne gangen :smiley-angelic001 Skulle jo egentlig vært en ukes tid bak deg bare :shy:
Så koselig med en lillebror:Heartblue Godt å høre at det går bra :love7
 
Krysser fingrene for at den sitter hele veien denne gangen :smiley-angelic001 Skulle jo egentlig vært en ukes tid bak deg bare :shy:
Så koselig med en lillebror:Heartblue Godt å høre at det går bra :love7

Ja, krysser alt jeg har for at lille sitter hele veien til mål:Heartred Mhm, veit, savner deg innpå oktober-gruppa:( Er SÅ glad på deres vegne for at lille satt så fort igjen:gen014:happy093:Heartred Veldig koselig:Heartblue
 
Ja, krysser alt jeg har for at lille sitter hele veien til mål:Heartred Mhm, veit, savner deg innpå oktober-gruppa:( Er SÅ glad på deres vegne for at lille satt så fort igjen:gen014:happy093:Heartred Veldig koselig:Heartblue
Du er så fin altså, varmer å få slike meldinger :Heartred
Håper resten av svangerskapet ditt går knirkefritt og raskt :joyful:
 
Hei:happy:
Jeg hadde visst eggløsning (om bare egget har løsnet) for to dager siden (øverste testen på bildet).
Hadde sex tre dagene før OG på selve eggløsningsdagen. Men ingenting i går eller i dag :inpain: Redd sjansene er minimert litt da:grumpy:

Uansett herlig å være i dpo-land....kremt....
 

Vedlegg

  • D99299DA-DCA0-421C-8030-D1D31F1120FF.png
    D99299DA-DCA0-421C-8030-D1D31F1120FF.png
    113,1 KB · Visninger: 56
Hei:happy:
Jeg hadde visst eggløsning (om bare egget har løsnet) for to dager siden (øverste testen på bildet).
Hadde sex tre dagene før OG på selve eggløsningsdagen. Men ingenting i går eller i dag :inpain: Redd sjansene er minimert litt da:grumpy:

Uansett herlig å være i dpo-land....kremt....
Dagen er fortsatt ung :pompus: fine tester! Misunnelig jeg :shy:
 
Hei:happy:
Jeg hadde visst eggløsning (om bare egget har løsnet) for to dager siden (øverste testen på bildet).
Hadde sex tre dagene før OG på selve eggløsningsdagen. Men ingenting i går eller i dag :inpain: Redd sjansene er minimert litt da:grumpy:

Uansett herlig å være i dpo-land....kremt....

Høres nå ut som dere har lagt inn gode aksjer! Håper det klaffer for dere ❤️
 
Ja, jeg får krysse fingrene for gode svømmere....men her har det vært litt mye øl på gubben den siste mnd :shifty:
 
Ja, jeg får krysse fingrene for gode svømmere....men her har det vært litt mye øl på gubben den siste mnd :shifty:

Har det stor påvirkning? Jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt på det. Jeg drikker lite alkohol nå selv, men har ikke tenkt på mannen sitt inntak

Tror mensen er på vei her, for jeg har skikkelig menssmerter.. Har brukt prevensjon i mange år nå, så veldig uvant!
 
Har det stor påvirkning? Jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt på det. Jeg drikker lite alkohol nå selv, men har ikke tenkt på mannen sitt inntak

Tror mensen er på vei her, for jeg har skikkelig menssmerter.. Har brukt prevensjon i mange år nå, så veldig uvant!

Ja, tror kvaliteten blir noe nedsatt. Og det samme gjelder med trange bukser, mobil i fremlommen og varme dusjer. Dette er heller ikke bra for sædcellene :wtf:

Når er IKM for deg?
 
Ja, tror kvaliteten blir noe nedsatt. Og det samme gjelder med trange bukser, mobil i fremlommen og varme dusjer. Dette er heller ikke bra for sædcellene :wtf:

Når er IKM for deg?

Åå.. samtidig skal en jo leve normalt også. Er en balanse det der!

Ikm i går/i dag ☺️ Ikke helt sikker fordi jeg ikke vet sykluslengde enda etter spiraluttak, blir første mens siden jeg tok den ut for ca. 7 uker siden.
 
Hei:happy:
Jeg hadde visst eggløsning (om bare egget har løsnet) for to dager siden (øverste testen på bildet).
Hadde sex tre dagene før OG på selve eggløsningsdagen. Men ingenting i går eller i dag :inpain: Redd sjansene er minimert litt da:grumpy:

Uansett herlig å være i dpo-land....kremt....
Men.. har man ikke EL 24-48 timer etter positiv EL test?
Men hvis dere hadde sex da dagen før el så skal det holde, men sikkert enda større sjanse hvis dere hadde hatt det i går og i dag. Krysser fingrene for deg!
 
Men.. har man ikke EL 24-48 timer etter positiv EL test?
Men hvis dere hadde sex da dagen før el så skal det holde, men sikkert enda større sjanse hvis dere hadde hatt det i går og i dag. Krysser fingrene for deg!

Du har rett i det :happy: Jeg er alltid så negativ til mine egne PP. Mulig jeg prøver å skjerme meg selv :yuck: ...forbereder meg på at det ikke vil klaffe.
Vel, får se om gubben orker noe hankypanky i kveld :blob1
 
Kan sette meg på TR! Kjedelig, men satser på neste pp ❤️
 
Ååå nå vet jeg ikke helt hva jeg tørr å tro på.. føler jeg har skikkelig streksyn men tok en tidlig test nå og jeg skimter en strek! Veeldig svak enda men stemmer godt overens med smertene jeg hadde natt til igår.. men så kommer frykten igjen, realiteten slår meg og nå tørr jeg ikke håpe på at jeg faktisk ser den. Er så redd det bare er innbilning og eller at det faktisk er en spire men at vi kan miste igjen...
 
Ååå nå vet jeg ikke helt hva jeg tørr å tro på.. føler jeg har skikkelig streksyn men tok en tidlig test nå og jeg skimter en strek! Veeldig svak enda men stemmer godt overens med smertene jeg hadde natt til igår.. men så kommer frykten igjen, realiteten slår meg og nå tørr jeg ikke håpe på at jeg faktisk ser den. Er så redd det bare er innbilning og eller at det faktisk er en spire men at vi kan miste igjen...

Håper det er spire:Heartred bilde?
 
Sikkert teit spørsmål, men blir snart sprø... er det flere enn meg som blir/er dårlig i magen i dpo-land...? Er 5 dpo, og vært dårlig i magen siden el/1 dpo....:sour:
 
Back
Topp