Ånei! Sender deg en stor klem!
Takk for det Veldig glad for at det er så mange koselige damer her inne, da føles ting litt lettere Da er det bare å se fremover og håpe på 2022-bebisHuff.. sender deg en klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei! Sender deg en stor klem!
Takk for det Veldig glad for at det er så mange koselige damer her inne, da føles ting litt lettere Da er det bare å se fremover og håpe på 2022-bebisHuff.. sender deg en klem
Kjempefin strekTestet på morgenurin denne gangen, ikke noe særlig sterkere enn den som ble tatt i går kveld men..
Bare å vente og se hvordan dette går
Vis vedlegget 353998
Tusen takk for dette svaret! Det hjalp veldig altsåKjempefin strek
Eg skreiv dette innlegget i Desembergruppa i forrige veke, håper det kan berolige deg. Me var fleire med samme erfaring
Krysser fingrene for at den sitter hele veien denne gangen Skulle jo egentlig vært en ukes tid bak deg bareTenk at lille satt igjen på første forsøk etter SA Er jo helt fantastisk Denne gangen sitter den hele veien til mål
Det går bare bra med lille I magen, ser ut som vi får en liten lillebror Er idag 13+2. Så er kommet litt på vei nå
Krysser fingrene for at den sitter hele veien denne gangen Skulle jo egentlig vært en ukes tid bak deg bare
Så koselig med en lillebror Godt å høre at det går bra
Du er så fin altså, varmer å få slike meldingerJa, krysser alt jeg har for at lille sitter hele veien til mål Mhm, veit, savner deg innpå oktober-gruppa Er SÅ glad på deres vegne for at lille satt så fort igjen Veldig koselig
Du er så fin altså, varmer å få slike meldinger
Håper resten av svangerskapet ditt går knirkefritt og raskt
Dagen er fortsatt ung fine tester! Misunnelig jegHei
Jeg hadde visst eggløsning (om bare egget har løsnet) for to dager siden (øverste testen på bildet).
Hadde sex tre dagene før OG på selve eggløsningsdagen. Men ingenting i går eller i dag Redd sjansene er minimert litt da
Uansett herlig å være i dpo-land....kremt....
Hei
Jeg hadde visst eggløsning (om bare egget har løsnet) for to dager siden (øverste testen på bildet).
Hadde sex tre dagene før OG på selve eggløsningsdagen. Men ingenting i går eller i dag Redd sjansene er minimert litt da
Ja, jeg får krysse fingrene for gode svømmere....men her har det vært litt mye øl på gubben den siste mnd
Har det stor påvirkning? Jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt på det. Jeg drikker lite alkohol nå selv, men har ikke tenkt på mannen sitt inntak
Tror mensen er på vei her, for jeg har skikkelig menssmerter.. Har brukt prevensjon i mange år nå, så veldig uvant!
Ja, tror kvaliteten blir noe nedsatt. Og det samme gjelder med trange bukser, mobil i fremlommen og varme dusjer. Dette er heller ikke bra for sædcellene
Når er IKM for deg?
Men.. har man ikke EL 24-48 timer etter positiv EL test?Hei
Men.. har man ikke EL 24-48 timer etter positiv EL test?
Men hvis dere hadde sex da dagen før el så skal det holde, men sikkert enda større sjanse hvis dere hadde hatt det i går og i dag. Krysser fingrene for deg!
Ååå nå vet jeg ikke helt hva jeg tørr å tro på.. føler jeg har skikkelig streksyn men tok en tidlig test nå og jeg skimter en strek! Veeldig svak enda men stemmer godt overens med smertene jeg hadde natt til igår.. men så kommer frykten igjen, realiteten slår meg og nå tørr jeg ikke håpe på at jeg faktisk ser den. Er så redd det bare er innbilning og eller at det faktisk er en spire men at vi kan miste igjen...