IKM uke 15 og 16

Hadde jeg ikke vært bare 4 dpo hadde jeg nok trodd jeg var gravid, spiser ALT jeg kommer over.. Lette nettopp gjennom skapet og spiste en kvikk lunsj som gudene må vite hvor gammel er, spiste frokost for 1 time siden og tror jeg må lage noe å spise igjen:hilarious:
 
Hadde jeg ikke vært bare 4 dpo hadde jeg nok trodd jeg var gravid, spiser ALT jeg kommer over.. Lette nettopp gjennom skapet og spiste en kvikk lunsj som gudene må vite hvor gammel er, spiste frokost for 1 time siden og tror jeg må lage noe å spise igjen:hilarious:

Så gøy at du prøver igjen, fikk dere baby i november 2020? :rolleyes: Haha, kjenner meg igjen i det du skriver. Her er jeg litt småuggen også, men tror ikke jeg er gravid - 12 dpo
 
krysser fingrene for deg! jeg så strek på bildet, og strek blir noe svakere på bilde enn den man ser selv. Jeg ser strek på mine, hvis jeg ser veldig godt etter, men det har jeg gjort siden lørdag :confused: så jeg trooor jeg ser syner.. Denne hadde jeg ikke vært i tvil på, hadde kjøpt digital med en gang.
Åå, men ingen mer økning på deg?? Denne som jeg har tatt er tidligtest så tørr ikke å prøve digital enda, skal dy meg med det til fredag hvertfall for da kommer mannen hjem fra jobb :Heartred men har en hel bunke med tidligtester og vanlige så kommer til å fortsette å teste. Kommer til å teste når jeg kommer hjem igjen etter jobb nå, tviler sterkt på at jeg klarer å holde meg :p
 
Hadde jeg ikke vært bare 4 dpo hadde jeg nok trodd jeg var gravid, spiser ALT jeg kommer over.. Lette nettopp gjennom skapet og spiste en kvikk lunsj som gudene må vite hvor gammel er, spiste frokost for 1 time siden og tror jeg må lage noe å spise igjen:hilarious:
Da er vi 2! Hadde frokost ca 9 og når klokka bikka 11 så var jeg såå sulten og magen holdte en skikkelig konsert :hilarious::hilarious: kanskje 7dpo
 
Så gøy at du prøver igjen, fikk dere baby i november 2020? :rolleyes: Haha, kjenner meg igjen i det du skriver. Her er jeg litt småuggen også, men tror ikke jeg er gravid - 12 dpo
Hadde termin i november, fikk en gutt i oktober 2020:happy::joyful: Når har du ikm? Har du testet noe?:D
 
Last edited:
Gjett hvem som KLØR etter å teste, etter å ha lest dette:shifty:
Snapchat-1983443347.jpg
 
Åå, men ingen mer økning på deg?? Denne som jeg har tatt er tidligtest så tørr ikke å prøve digital enda, skal dy meg med det til fredag hvertfall for da kommer mannen hjem fra jobb :Heartred men har en hel bunke med tidligtester og vanlige så kommer til å fortsette å teste. Kommer til å teste når jeg kommer hjem igjen etter jobb nå, tviler sterkt på at jeg klarer å holde meg :p
Ingen økning nei, og helt blenda på tidligtest. Ser mer strek på babyplan sin, enn tidligtest. Er nok ingenting der.

Koselig å ta digital sammen med mannen!
 
Ville bare titte innom og si at jeg på mirakuløst vis fikk eggløsning, så da blir det fryseforsøk denne syklusen likevel ❤ Blir innsett av blastocyst på mandag ❤ Jeg er SÅ glad!!!!!

Legger ved bilde av el testene for å vise hvor sinnsykt fort det kan gå fra negativ til positiv. Testene er tatt med 1,5 dags mellomrom :O

20210411_215328.jpg


20210414_055438.jpg
 
Ville bare titte innom og si at jeg på mirakuløst vis fikk eggløsning, så da blir det fryseforsøk denne syklusen likevel ❤ Blir innsett av blastocyst på mandag ❤ Jeg er SÅ glad!!!!!

Legger ved bilde av el testene for å vise hvor sinnsykt fort det kan gå fra negativ til positiv. Testene er tatt med 1,5 dags mellomrom :O

Vis vedlegget 354093

Vis vedlegget 354094
Åååh, så gøy!! Håper blastocysten klaaamrer seg fast!

Er på CD 22 uten positiv, gitt opp denne mnd..
 
Ville bare titte innom og si at jeg på mirakuløst vis fikk eggløsning, så da blir det fryseforsøk denne syklusen likevel ❤ Blir innsett av blastocyst på mandag ❤ Jeg er SÅ glad!!!!!

Legger ved bilde av el testene for å vise hvor sinnsykt fort det kan gå fra negativ til positiv. Testene er tatt med 1,5 dags mellomrom :O

Vis vedlegget 354093

Vis vedlegget 354094

Såå gode nyheter :joyful: spennende!
Lykke til :Heartred
 
Åååh, så gøy!! Håper blastocysten klaaamrer seg fast!

Er på CD 22 uten positiv, gitt opp denne mnd..

Jeg er på CD 19 nå, forrige syklus fikk jeg positiv test på CD 25. Den kan fort og plutselig komme! ❤
 
I dag så fikk jeg veldig vondt, mensen smerter og var vondt i begge sider.. Starta litt i går, men var ille i dag! Så blir spennende.. pulsen min gikk opp fra 61 til 63 :p
 
Hadde termin i november, fikk en gutt i oktober 2020:happy::joyful: Når har du ikm? Har du testet noe?:D
Åh så gøy :D fikk en gutt i august 2020 så er spennende å starte prøvingen igjen! Har IKM om 2 dager og har testet - det er en skyggestrek men vanskelig å si om det er skygge eller ekte strek:sour:
 
Ville bare titte innom og si at jeg på mirakuløst vis fikk eggløsning, så da blir det fryseforsøk denne syklusen likevel ❤ Blir innsett av blastocyst på mandag ❤ Jeg er SÅ glad!!!!!

Legger ved bilde av el testene for å vise hvor sinnsykt fort det kan gå fra negativ til positiv. Testene er tatt med 1,5 dags mellomrom :O

Vis vedlegget 354093

Vis vedlegget 354094

Såååå bra :smiley-bounce016
 
Back
Topp