IKM uke 15 og 16

13dpo: vet ikke helt om jeg stoler på dette enda. Kan være skyggestrek! Skal kjøpe digitaltest idag :nailbiting: IKM i morgen!

9F944726-4985-4B8E-8075-142364A2F048.jpeg

7 dpo, begynner å bli utolmodig, har så lyst til å teste. Har nok litt større forventninger denne pp, siden det er første mnd med Letrozol.

7 dpo, begynner å bli utolmodig, har så lyst til å teste. Har nok litt større forventninger denne pp, siden det er første mnd med Letrozol.
Håper letrozol gjorde susen! Krysser fingrene for deg :Heartred Prøv å ta en test imorgen kanskje? :angelic: Her er jeg enda verre enn deg, hele 4 dager bak deg:hilarious::hilarious:

Håper letrozol gjorde susen! Krysser fingrene for deg :Heartred Prøv å ta en test imorgen kanskje? :angelic: Her er jeg enda verre enn deg, hele 4 dager bak deg:hilarious::hilarious:

Jeg har lovet mannen å vente denne pp, vi skal teste sammen på tirsdag(!!). Det er lenge til det:hilarious: har prøvd siden i sommer, og hver eneste gang tester jeg aaalt for tidlig! Har fult av tester da, så veldig vanskelig å holde seg.

Jeg har lovet mannen å vente denne pp, vi skal teste sammen på tirsdag(!!). Det er lenge til det:hilarious: har prøvd siden i sommer, og hver eneste gang tester jeg aaalt for tidlig! Har fult av tester da, så veldig vanskelig å holde seg.
Nervepirrende ventetid!:hilarious: Mannen er bortreist på jobb siden dere venter til tirsdag?:angelic:

Oj, se hvilepulsen min :O Har aldri vært oppe i 66 før!

Vedlegg

• BBD217ED-7B72-401F-BD38-7DBB5C7F04E7.png
    BBD217ED-7B72-401F-BD38-7DBB5C7F04E7.png
    42,5 KB · Visninger: 66
:happy::Heartred
Ny dag, jenter! :)

i dag er det hele 4 IKM-ere!

Babygirl93 hadde dessverre dårlige nyheter med blødning. Håper neste pp sitter :Heartred

Lampeskjermen har allerede testet positivt og det er så koselig!! Gratulerer!

MarisS! Hvordan går det med deg og testingen? Har jo vært noen nervepirrende dager for deg med positive tester :Heartred skal vi ta det next level og sette deg på gravid? Nå er jo IKM her :D testa mer i dag?

og til sist Trulteguri! Jeg er veldig spent på om din strekantydning har blitt sterkere! Har du testa mer? :)

Heisann! Så kjekt at du følger så godt med på oss:Heartred I dag kom altså TR , en dag over IKM (16dpo) Det ser ut til at jeg hadde en kjemisk siden det kun var tester med den streken på 13dpo. Pytt sann, jeg hiver på meg godt mot igjen og satser på spire i neste pp :happy:

Samboer spurte nettopp om jeg kanskje er gravid, han har merket at jeg er sulten/spiser hele tiden:hilarious:
Før spiste jeg 2 gang om dagen, nå spiser jeg plutselig 4-5, konstant sulten:hilarious:

Den stiger som oftes alltid etter EL, slik som tempen gjer :) men puls er absolutt ikkje like konsekvent som temperaturen hos alle ✌

Nå er jeg 8 dpo og hvilepulsen har plutselig hoppet litt opp. :P har aldri hatt en hvilepuls på 66

Vedlegg

• 23DEBF6A-6928-4220-B78E-E22F30F7257D.png
    23DEBF6A-6928-4220-B78E-E22F30F7257D.png
    38,5 KB · Visninger: 45
  • 8CD538C5-7A0A-47EB-AA30-5FCC7FB73342.png
    8CD538C5-7A0A-47EB-AA30-5FCC7FB73342.png
    42,5 KB · Visninger: 42
:happy::Heartred

Heisann! Så kjekt at du følger så godt med på oss:Heartred I dag kom altså TR , en dag over IKM (16dpo) Det ser ut til at jeg hadde en kjemisk siden det kun var tester med den streken på 13dpo. Pytt sann, jeg hiver på meg godt mot igjen og satser på spire i neste pp :happy:
Æsj, det var leit at den ikke satt, men godt å se at du tar det fint :) håper det er neste pp som blir din spire-pp :Heartred

God morgen jenter! To nye IKM’ere i dag! Det er Venterpå_nr3 og Den perfekte mor - påan igjen! Dessverre har begge allerede meldt TR så jeg krysser alt jeg har for klaff neste pp! Lykke til :Heartred

Du gjør en supergod jobb med denne gruppa kjære deg :happy: liker hvordan du ordner oversikten på første side, og imponert over hvor god oversikt du har!

Imorgen har du IKM? Krysser fingrene for deg! :Heartred

Jeg skal teste imorgen :nailbiting: spennende stigning på tempen, nesten som trappetrinn..

B118DB69-6825-4C63-A6CE-579DA9EDC487.jpeg

Vi å skal teste sammen når vi går inn for å prøve! Han ble snytt for det de forrige gangene, og det sykes han var ganske dårlig egentlig :laughing002 litt enig i det sett fra hans perspektiv

Det er jo veldig koselig da:Heartred har så lyst til å dele øyeblikket med han, når vi får positiv test. Så er det jo bedre å ha støtte når man får negativ også:happy: men jeg tror kanskje jeg må få han til å gjemme boksen med tester:hilarious:

Du gjør en supergod jobb med denne gruppa kjære deg :happy: liker hvordan du ordner oversikten på første side, og imponert over hvor god oversikt du har!

Imorgen har du IKM? Krysser fingrene for deg! :Heartred

Jeg skal teste imorgen :nailbiting: spennende stigning på tempen, nesten som trappetrinn..

Vis vedlegget 354179
Ååå! Det ble jeg skikkelig glad for at du synes :Heartred er første gang jeg lager en ikm-gruppe og det var overraskende engasjerende :hilarious: blir jo så spent! Egentlig godt å få fokuset litt vekk fra bare min prøving nå etter en del pp.. tida gikk mye fortere denne gangen når det var så mye å følge med på :D

ikm i mårra ja! :nailbiting: Jeg skal teste for første gang denne pp! Spennende å se om vi tester positivt!! Grafen din så jo lovende ut, da :rolleyes: lykke til!

Back
Topp