IKM uke 15 og 16

Spotter fremdeles idag. Er redd dette ikke går veien :sad010Får regne dette som TR. Syklusen denne gang ble 25 dager. Ser an utover dagen om den tar seg opp. Får bare prøve å omstille hodet og satse på januar 2022 baby ❤️
 
Spotter fremdeles idag. Er redd dette ikke går veien :sad010Får regne dette som TR. Syklusen denne gang ble 25 dager. Ser an utover dagen om den tar seg opp. Får bare prøve å omstille hodet og satse på januar 2022 baby ❤️
For en skuffelse :( tr er noe dritt.. jeg avventer med å flytte deg over til du er sikker/sier i fra ❤️
 
Takk! Halvhjertet forsøk denne PP etter SA, men føler meg klar for nytt forsøk nå :Heartred
Bra! Det verste er jo når magefølelsen er god og hvit test blir et slag i trynet.. jeg har selv lave forventninger denne gangen pga el kom tidligere enn jeg trodde så det ble lite action. Så kommer ikke til å bli sååå tungt hvis mensen kommer denne gangen :p
 
Bra! Det verste er jo når magefølelsen er god og hvit test blir et slag i trynet.. jeg har selv lave forventninger denne gangen pga el kom tidligere enn jeg trodde så det ble lite action. Så kommer ikke til å bli sååå tungt hvis mensen kommer denne gangen :p
Enig i den! Får prøve litt hardere denne gangen. På en måte glad for en mens mellom SA og evt ny spire. Forrige gang ble jeg gravid med en gang og det ble jo ny SA, så tenker at kroppen min har godt av det :happy:
 
Testet på morgenurin denne gangen, ikke noe særlig sterkere enn den som ble tatt i går kveld men.. o_O
Bare å vente og se hvordan dette går :nailbiting:
IMG_20210413_072802481.jpg
 
For en skuffelse :( tr er noe dritt.. jeg avventer med å flytte deg over til du er sikker/sier i fra ❤️
Ja veldig :( Fikk forøvrig en svak positiv test idag, så vet ikke helt hva jeg skal tro. Den er en klar rosa strek. Men tenker det er mulig kjemisk om blødningene tar seg opp. Får se utover dagen ❤️
 
Kjekt å se at det er flere som har fått positive tester ❤️

Jeg hadde nok en negativ test i dag, men ingen mens enda (forventet i går). Er usikker på sykluslengde fordi jeg tok ut spiralen for 7 uker siden og dette er første el etter det. Fikk også positive el-tester, før de ble negative igjen, for så å bli positive igjen etter en uke. Antar at egget ikke slapp og at det var derfor, men gikk tom for el-tester, så etter de positive testene for ca. 2 uker siden har jeg ikke testet, utenom nå de siste dagene, og de har da vært lave (som forventet). Har ikke tro på at det er noen graviditet nå siden jeg får negative tester, men spent på når mensen dukker opp
 
Er denne negativ? På det øverste så var det gått 1 minutt og på den nederste er det gått nesten 10 minutter. Det står at positivt svar leses av etter 1 minutt og innen 10 min. På den nederste må jeg ikke studere for å finne skyggen, jeg ser den. 11 Dpo

4EA86521-C539-4CEA-B842-22D43675E29C.jpeg
 
Testet på morgenurin denne gangen, ikke noe særlig sterkere enn den som ble tatt i går kveld men.. o_O
Bare å vente og se hvordan dette går :nailbiting:
Vis vedlegget 353998

*innom å sniker*Ååååh, så fantastisk du er gravid igjen:wav Gratulerer så mye med spiren:love7Tenkt så mye på deg:Heartred
 
Vel vel vel, vi møtes igjen der også :hilarious:

Men fra spøk til alvor. Herregud så forbanna leit at det ble sånn her for oss begge :arghh: Nå MÅ det da være vår tur snart ❤
Helt utrolig ja... men da synes jeg det er ekstra godt å se at man ikke er alene om det.
 
ingen positive tester her, verken EL eller G-test.. Må enten ha bommet helt på el-testene, ellers så blir denne syklusen veldig lang:dead:
 
Ååå, søte deg :Heartred Tusen takk!
Tror fortsatt ikke på at det klaffet på første pp etter SAen :shy:
Hvordan går det med spiren din? :Heartred

Tenk at lille satt igjen på første forsøk etter SA:excited001 Er jo helt fantastisk :gen014 Denne gangen sitter den hele veien til mål:happy119:Heartred

Det går bare bra med lille I magen, ser ut som vi får en liten lillebror:Heartblue:love7 Er idag 13+2. Så er kommet litt på vei nå:rolleyes:
 
Nå begynte det å fosse rødt friskt blod her, så tror løpet er kjørt for denne gang :( Er så ille at det rant nedover lårene.
 
Back
Topp