Spotter fremdeles idag. Er redd dette ikke går veien Får regne dette som TR. Syklusen denne gang ble 25 dager. Ser an utover dagen om den tar seg opp. Får bare prøve å omstille hodet og satse på januar 2022 baby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en skuffelse tr er noe dritt.. jeg avventer med å flytte deg over til du er sikker/sier i fraSpotter fremdeles idag. Er redd dette ikke går veien Får regne dette som TR. Syklusen denne gang ble 25 dager. Ser an utover dagen om den tar seg opp. Får bare prøve å omstille hodet og satse på januar 2022 baby
Å nei, det var leit håper neste pp blir din ppTR på meg
Krysser fingrene for januar-spire. Følger med dere andre og håper for dere!! Lykke til
Takk! Halvhjertet forsøk denne PP etter SA, men føler meg klar for nytt forsøk nåÅ nei, det var leit håper neste pp blir din pp
Bra! Det verste er jo når magefølelsen er god og hvit test blir et slag i trynet.. jeg har selv lave forventninger denne gangen pga el kom tidligere enn jeg trodde så det ble lite action. Så kommer ikke til å bli sååå tungt hvis mensen kommer denne gangenTakk! Halvhjertet forsøk denne PP etter SA, men føler meg klar for nytt forsøk nå
Enig i den! Får prøve litt hardere denne gangen. På en måte glad for en mens mellom SA og evt ny spire. Forrige gang ble jeg gravid med en gang og det ble jo ny SA, så tenker at kroppen min har godt av detBra! Det verste er jo når magefølelsen er god og hvit test blir et slag i trynet.. jeg har selv lave forventninger denne gangen pga el kom tidligere enn jeg trodde så det ble lite action. Så kommer ikke til å bli sååå tungt hvis mensen kommer denne gangen
Den er i alle fall positiv!!Testet på morgenurin denne gangen, ikke noe særlig sterkere enn den som ble tatt i går kveld men..
Bare å vente og se hvordan dette går
Vis vedlegget 353998
Ja veldig Fikk forøvrig en svak positiv test idag, så vet ikke helt hva jeg skal tro. Den er en klar rosa strek. Men tenker det er mulig kjemisk om blødningene tar seg opp. Får se utover dagenFor en skuffelse tr er noe dritt.. jeg avventer med å flytte deg over til du er sikker/sier i fra
Testet på morgenurin denne gangen, ikke noe særlig sterkere enn den som ble tatt i går kveld men..
Bare å vente og se hvordan dette går
Vis vedlegget 353998
Helt utrolig ja... men da synes jeg det er ekstra godt å se at man ikke er alene om det.Vel vel vel, vi møtes igjen der også
Men fra spøk til alvor. Herregud så forbanna leit at det ble sånn her for oss begge Nå MÅ det da være vår tur snart ❤
Ååå, søte deg Tusen takk!*innom å sniker*Ååååh, så fantastisk du er gravid igjen Gratulerer så mye med spirenTenkt så mye på deg
Ååå, søte deg Tusen takk!
Tror fortsatt ikke på at det klaffet på første pp etter SAen
Hvordan går det med spiren din?
Nå begynte det å fosse rødt friskt blod her, så tror løpet er kjørt for denne gang Er så ille at det rant nedover lårene.
Ånei! Sender deg en stor klem!Nå begynte det å fosse rødt friskt blod her, så tror løpet er kjørt for denne gang Er så ille at det rant nedover lårene.