IKM uke 15 og 16

Altså, nå må de snart opprette termintrådene for 2022 i forumet for jeg sender snart over en gjeng herifra som tilhører januar 2022 :cool:

Da kan jeg strykes fra lista. Syklusdag 17 og fremdeles ingen EL, så fryseforsøket avbrytes for tredje gang på rad :banghead:

Lykke til alle sammen ❤

Dagens leveranse :p

Vedlegg

• C6DE4553-ECCE-4C43-8823-FEC9CC76286B.jpeg
    C6DE4553-ECCE-4C43-8823-FEC9CC76286B.jpeg
    23,7 KB · Visninger: 59
Ser ut som min! Storkunde når man får med sjokolade :joyful: Vi kommer sammen i neste IKM-gruppe, da får vi tro det klaffer!!! ;)

Det er sant! Håper vi er heldige da begge to. Hvis jeg har litt selvkontroll har jeg nok tester til en runde til 100 el-tester og 20 tidlig graviditetstester.

Altså, nå må de snart opprette termintrådene for 2022 i forumet for jeg sender snart over en gjeng herifra som tilhører januar 2022 :cool:

Ser forumet skal være nede i morgen tidlig på grunn av oppdateringer, håper vi får 2022 da :excited001

Begynte å spotte brunt nettopp. 12 dpo. Venter TR på onsdag :( Ikke noe smerter da. Kan dette være et positivt tegn eller er det bare å stålsette seg for mensen? :depressed:

Begynte å spotte brunt nettopp. 12 dpo. Venter TR på onsdag :( Ikke noe smerter da. Kan dette være et positivt tegn eller er det bare å stålsette seg for mensen? :depressed:

Kan være både festeblødning eller starten på mensen. :smiley-angelic003 Pleier du å ha mye menssmerter?

Velkommen! Håper det klaffer for dere denne mnd ❤️ Venter du til IKM med å teste?

Tusen takk❤️ For en varm og god gruppe jeg er kommet i! Jeg er 13dpo og har testet siden 11dpo. I dag kunne jeg se en svak strek. Det er første gang jeg ser noe man kan kalle strek og ikke en skyggestrek, det lover godt hvertfall. Håper den blir sterkere etterhvert

Back
Topp