Altså, nå må de snart opprette termintrådene for 2022 i forumet for jeg sender snart over en gjeng herifra som tilhører januar 2022
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, flytt meg overOiiii! Ingen tvil! Spør for ordens skyld om du vil flyttes til gravid (noen venter til etter IKM)
gratulerer så masse
Da kan jeg strykes fra lista. Syklusdag 17 og fremdeles ingen EL, så fryseforsøket avbrytes for tredje gang på rad
Lykke til alle sammen ❤
Heisann. Våger meg på en ny pp her inne hos dere
Trulteguri 34 år - PP? - B1 - EL 31.03 - IKM 14.04
Ser ut som min! Storkunde når man får med sjokolade Vi kommer sammen i neste IKM-gruppe, da får vi tro det klaffer!!!Dagens leveranse
Ser ut som min! Storkunde når man får med sjokolade Vi kommer sammen i neste IKM-gruppe, da får vi tro det klaffer!!!
Krysser fingrene for at de kan selges videreDet er sant! Håper vi er heldige da begge to. Hvis jeg har litt selvkontroll har jeg nok tester til en runde til 100 el-tester og 20 tidlig graviditetstester.
Å nei så sjukt dritt stor klemDa kan jeg strykes fra lista. Syklusdag 17 og fremdeles ingen EL, så fryseforsøket avbrytes for tredje gang på rad
Lykke til alle sammen ❤
Fader så kjedeligDa kan jeg strykes fra lista. Syklusdag 17 og fremdeles ingen EL, så fryseforsøket avbrytes for tredje gang på rad
Lykke til alle sammen ❤
Altså, nå må de snart opprette termintrådene for 2022 i forumet for jeg sender snart over en gjeng herifra som tilhører januar 2022
Begynte å spotte brunt nettopp. 12 dpo. Venter TR på onsdag Ikke noe smerter da. Kan dette være et positivt tegn eller er det bare å stålsette seg for mensen?
Håper på det første Ja, bruker å ha veldig vondt. Men nå kjenner jeg ingentingKan være både festeblødning eller starten på mensen. Pleier du å ha mye menssmerter?
Velkommen! Håper det klaffer for dere denne mnd Venter du til IKM med å teste?
Setter meg gjerne på lista her
Solstråla94 - 26 år - PP1 - B2 - EL 02.04 - IKM 16. 04