Venterpå_nr3
Betatt av forumet
Ingen symptomer sa jeg, men hormonell som fy! Stakkars mann og barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oiiii! Den der er nok positiv, gitt! Tror de er av de som gir minst skygger uten at jeg har erfaring med dem selv. Men hadde jeg fått en sånn hadde jegOkei.. Så jeg kjøpte Make Sure graviditetstester på Meny i dag, da jeg brukte opp testene jeg hadde i februar da jeg ble gravid. Ikke prøvd de før, er de til å stole på?
Jeg er 12 dpo, og klarte ikke å vente til i morgen tidlig med å ta en test..
Fikk denne nå
Vis vedlegget 353967
Jeg vet ikke om jeg tørr å juble, kan liksom ikke tro at det skulle gå så raskt å bli gravid igjenOiiii! Den der er nok positiv, gitt! Tror de er av de som gir minst skygger uten at jeg har erfaring med dem selv. Men hadde jeg fått en sånn hadde jeg
jublet høyt inni meg prøve digital?
Håper sånn for deg, selv om jeg forstår at detJeg vet ikke om jeg tørr å juble, kan liksom ikke tro at det skulle gå så raskt å bli gravid igjen
Det tok 20 pp før jeg ble gravid nå i februar, men det endte jo i en SA
Fikk ikke igjen mensen etter SAen, før det kanskje nå har klaffet igjen
Skal kjøpe en digital i morgen tenker jeg
Så spennende, vi har samme eggløsnings- og IKM datoer Kjenner du noe symptomer?
Jeg bruker kun makesure og jeg synes de er kjempebra Hvis du stirrer på en negativ test i sterkt sterkt lys kan du kaaaaanskje se en skyggestrek men det er det eneste! Den streken din minner meg om når jeg ble gravid forrige gang, og det var med makesureOkei.. Så jeg kjøpte Make Sure graviditetstester på Meny i dag, da jeg brukte opp testene jeg hadde i februar da jeg ble gravid. Ikke prøvd de før, er de til å stole på?
Fikk denne nå
Vis vedlegget 353967
Tusen takk For en varm og god gruppe jeg er kommet i! Jeg er 13dpo og har testet siden 11dpo. I dag kunne jeg se en svak strek. Det er første gang jeg ser noe man kan kalle strek og ikke en skyggestrek, det lover godt hvertfall. Håper den blir sterkere etterhvert
Okei.. Så jeg kjøpte Make Sure graviditetstester på Meny i dag, da jeg brukte opp testene jeg hadde i februar da jeg ble gravid. Ikke prøvd de før, er de til å stole på?
Fikk denne nå
Vis vedlegget 353967
Litt usikker da syklusen min har vært helt på bærtur etter at vi mistet. Trodde IKM var onsdag, men tror eggløsningen har vært tidligere. Til og med normal sin test har sterkere strek enn kontrollstrekenGratulerer!! Hvor mange dpo er du?
Sniker fra Desember aka julekulene2021 . Det der er babystrek. Sier gratulerer jeg. Velkommen i desember forumet om du vil være der.Okei.. Så jeg kjøpte Make Sure graviditetstester på Meny i dag, da jeg brukte opp testene jeg hadde i februar da jeg ble gravid. Ikke prøvd de før, er de til å stole på?
Fikk denne nå
Vis vedlegget 353967
Åå gratulerer så myye! . Nå ble jeg glad. Gleder meg til å se deg i desemberforumet .
Tusen takk, så herlig at vi havner i samme terminforum igjenÅå gratulerer så myye! . Nå ble jeg glad. Gleder meg til å se deg i desemberforumet .
Veldig gøy. Trur det må ha vært meninga rett og slett.Tusen takk, så herlig at vi havner i samme terminforum igjen
Åh nei, stakkars HåpeSpire! Hvem hadde trodd at du skulle gå og vente like lenge på nytt forsøk som meg? Huff, jeg sender deg en kjempestor klem og håper at mai er månedene for oss beggeDa kan jeg strykes fra lista. Syklusdag 17 og fremdeles ingen EL, så fryseforsøket avbrytes for tredje gang på rad
Lykke til alle sammen ❤
Åh nei, stakkars HåpeSpire! Hvem hadde trodd at du skulle gå og vente like lenge på nytt forsøk som meg? Huff, jeg sender deg en kjempestor klem og håper at mai er månedene for oss begge
Så gøy! Litt usikker, har hatt mye smerter nederst i korsryggen men det kan skyldes forrige graviditet siden bekkenet fortsatt er vondt! Ellers så har jeg hatt mye murringer og tidligere i dag menssmerter. Før forrige graviditet så hadde jeg kjempe mye menssmerter noen dager før mens og etter. Det var vanlig at jeg hadde menssmerter noen dager før mens kom - så jeg testet ikke før jeg visstnok var 4+5 på vei vi hadde riktignok prøvd i over 3 år før førstemann satt så hadde egentlig gitt opp. Er kjempe spent på om det klaffer nå på første forsøk! Ja, også svetter jeg en del - det var tegn sist, men da våknet jeg opp gjennomvåt (typ febersvette) hver natt etter IKM.
Har du noen symptomer? Er så utålmodig, og spent
TakkSniker fra Desember aka julekulene2021 . Det der er babystrek. Sier gratulerer jeg. Velkommen i desember forumet om du vil være der.
Okei.. Så jeg kjøpte Make Sure graviditetstester på Meny i dag, da jeg brukte opp testene jeg hadde i februar da jeg ble gravid. Ikke prøvd de før, er de til å stole på?
Fikk denne nå
Vis vedlegget 353967
TakkÅåh wow! Gratulerer