IKM uke 15 og 16

My blenda test i dag - 9dpo, men tenker vel egentlig at det er fra i morgen eller om to dager at det begynner å bli spennende :)
Har nå klart å bli litt sånn rar i kroppen - hodepine, kvalm og slapp, som en sånn rar sykdomsfølelse. Noen som har hatt det før? (Har vært kun hjemme og hjemmekontor i 1,5 uke så er nok ikke corona, det er omtrent fysisk umulig.)

Tror ikke det er et symptom på graviditet, men er merkelig :)

Ingen symptomer å melde her, så tror nok vi var for sent ute. Har vært gravid to ganger siden jul, så begynner å huske hvordan det kjennes ut nå :wacky:

:woot::woot:

Vedlegg

• 3743665A-DE2F-4565-B426-982CDDC214C7.jpeg
    3743665A-DE2F-4565-B426-982CDDC214C7.jpeg
    30,9 KB · Visninger: 70
Klarer ikke dy meg når det kommer til testinga, og med litt menssmerter i dag måtte jeg bare ta en test. Men det er ikke på morgenurin så.. syns jeg skimter en skygge? men den er vel negativ. 10 DPO idag..

F9975A05-F200-4C5C-80F6-E2A11C7B6537.jpeg

Velkommen hit til gjengen vår ❤️

Tusen takk ❤️Blir spennende å se om det klaffer denne gangen. Har vært litt på og av det siste med tanke på prøving, ikke fått det til hver måned og derfor ikke prøvd så altfor hardt. Prøvd å roe meg ned på et vis, det skjer når det skjer. Denne gangen har jeg en god følelse så vi får se om det stemmer. :happy:

Back
Topp