IKM uke 15 og 16

Er bare 4-5 DPO men hvilepulsen går oppover :D har sikkert ikke noe betydning enda, men er spennende å følge med ❤️

Den stiger som oftes alltid etter EL, slik som tempen gjer :) men puls er absolutt ikkje like konsekvent som temperaturen hos alle ✌

Syklusdag 16 og fremdeles ingen el, bare tester som svinger voldsomt i styrke :shifty: SINNSYKT frustrerende :arghh:

Sniker litt her :lurk
Men om du har termin 18.Des er du vell 18dpo nå? Har du testa? :)
Nei, er nok bare 11 dpo :)
Denne syklusen er litt spesiell, da jeg ikke kan regne termin fra første dag mensen, men heller fra den dagen SAen min starta ordentlig :oops:
Og eggløsninga kom ikke før på CD22, sikkert pga SAen. Jeg har ikke hatt en normal mens etter SAen enda skjønner du :joyful:

Og jeg har ikke kjøpt flere g-tester etter at jeg brukte opp de få jeg hadde da jeg fikk positive tester i starten av februar, skal kjøpe noen i morgen og så teste om mensen ikke dukker opp :)

Last edited:
Fortsatt ikke noen EL.. lengst ned er en gtest, jeg skimter noe svaaaakt på de tre jeg har tatt, men vanskelig å få bilde av det.. skal kjøpe en tidlig etterpå for å se om det er noe.

upload_2021-4-11_11-7-15.png

Nei, er nok bare 11 dpo :)
Denne syklusen er litt spesiell, da jeg ikke kan regne termin fra første dag mensen, men heller fra den dagen SAen min starta ordentlig :oops:
Og eggløsninga kom ikke før på CD22, sikkert pga SAen. Jeg har ikke hatt en normal mens etter SAen enda skjønner du :joyful:

Og jeg har ikke kjøpt flere g-tester etter at jeg brukte opp de få jeg hadde da jeg fikk positive tester i starten av februar, skal kjøpe noen i morgen og så teste om mensen ikke dukker opp :)
Ser du også har hatt en sa i forrige pp, vi også hadde det. Hvordan har det vært med fastslå el hos deg, temper du? For jeg både temper og har testa og får to forskjellige el datoer :yuck:

Fikk denne igår kveld (10dpo). Kom innenfor 10 minutter. Men usikker på om det er den berømte skyggestreken eller babystrek enda. Ser streken i virkeligheten, men måtte redigere den litt fram på bildet :hilarious: Får ta en ny imorgen :) Håper den er sterkere da :)

Vedlegg

• 317D44CA-25C6-447D-949E-5036354F46C3.jpeg
    317D44CA-25C6-447D-949E-5036354F46C3.jpeg
    60,2 KB · Visninger: 59
Fikk denne igår kveld (10dpo). Kom innenfor 10 minutter. Men usikker på om det er den berømte skyggestreken eller babystrek enda. Ser streken i virkeligheten, men måtte redigere den litt fram på bildet :hilarious: Får ta en ny imorgen :) Håper den er sterkere da :)

Så spennende! Ser også strek, men alltid vanskelig å se om det er skygge eller ikke på bildet. Håper du snart får en tydelig positiv test!

Testar ikkje etter EL denne pp heller, men ser ut til at EL er seinare enn planlagt pga ein del ELslim igår og idag :) håper på å få lagt inn aksjer kveld :love7 er på CD24 idag.

Har en følelse at dette ikke er mnd med baby... men håper på innen tre mnd jeg kan bli gravid :)

Så Spennede, x for deg ❤️

Ser du også har hatt en sa i forrige pp, vi også hadde det. Hvordan har det vært med fastslå el hos deg, temper du? For jeg både temper og har testa og får to forskjellige el datoer :yuck:
Så trist å høre at du også hadde en SA :(
Jeg har kun tatt eggløsningstester, har ikke helt satt meg inn i den tempinga.
Og så jeg gikk tom for tester, men føler at det ble rett med eggløsning den 31. likevel :) Ble bare 4 tester denne gangen, de 4 nederste.
Jeg får veldig tydelige eggløsningssmerter, var derfor jeg begynte å teste etter EL på CD20 denne pp. Hadde jo ingen aning om når eggløsninga skulle komme i gang etter SA, ble bare noen dager forsinka i forhold til en normal syklus da.
Screenshot_20210411-161942.png

Så trist å høre at du også hadde en SA :(
Jeg har kun tatt eggløsningstester, har ikke helt satt meg inn i den tempinga.
Og så jeg gikk tom for tester, men føler at det ble rett med eggløsning den 31. likevel :) Ble bare 4 tester denne gangen, de 4 nederste.
Jeg får veldig tydelige eggløsningssmerter, var derfor jeg begynte å teste etter EL på CD20 denne pp. Hadde jo ingen aning om når eggløsninga skulle komme i gang etter SA, ble bare noen dager forsinka i forhold til en normal syklus da.
Vis vedlegget 353881
Men ser jo ut som du kunne ha truffet ganske greit der da både med testene og smertene :) Jeg også har bare brukt el tester fram til nå, men synes tenningen er spennende men gjorde meg bare mer forvirra denne pp’en pga SA’en for FF sier el var 7/4 å testene 9/4 :hilarious: hadde mest elsmerter ifht til 7, det stemmer også med utfloden jeg har nå ifht til forrige pp men så var det de testene da som jeg ikke forstår :wacky: men men, har ikke store håpene for denne pp’en uansett siden vi ikke har fått lagt noen gode aksjer..

Back
Topp