IKM uke 15 og 16

Oj :D tenk om det er en liten baby! Ser den godt jeg
Men da må jeg hatt el før CD 14 jeg da, for det var da jeg startet å teste for EL og hadde 0,5 :bored: men som jeg tenker når alle får svaaake tester; ‘bare test på nytt i morgen’, men det er søren ikke lett :wtf:

Skulle til å svare at jeg tror du er 3 DPO, siden tempen økte 3 dager etter CD16, men ser at du har forskjellige datoer på CD i Premom og FF? Ville lagt inn resultatet fra El-testene i FF også og velge Advanced på Detector, så tar den hensyn både til temp og testing :happy: Det kan jo være at du har EL i dag siden testen var positiv i går? Tipper tempen din øker enda mer i morgen jeg :) Men det blir jo ren gjetning. FF må i alle fall registrere tre temperaturer som er høyere enn gjennomsnittet av de foregående for å konstatere at El har skjedd. Hos deg er strekene stiplede fordi FF er usikker. Linjen blir heltrukken nå Ff er sikker :happy:
Legger jeg inn mer info så blir den slik men da har jeg lagt eltesting under fanen monitor/advanced OPK. Aner ikke om det er riktig

Vedlegg

• 53046E00-DCDC-4760-8236-412163243C48.jpeg
    53046E00-DCDC-4760-8236-412163243C48.jpeg
    58,2 KB · Visninger: 12
Men da må jeg hatt el før CD 14 jeg da, for det var da jeg startet å teste for EL og hadde 0,5 :bored: men som jeg tenker når alle får svaaake tester; ‘bare test på nytt i morgen’, men det er søren ikke lett :wtf:
Nei det er det absolutt ikke! Men EL på CD 14 høres ikke feil ut. Jeg har som regel EL alt i fra CD 14 til 16 :D

Spennende å følge med på dere :Heartred Jeg er 6 dpo i dag, og skal prøve å vente til 12 dpo med testing :confused:

Er det bare meg som bruker mye tid på å snike i terminklubbene? :hilarious:
Håper så at jeg kan flytte over dit snart, desembergjengen ser ut som en herlig gjeng... :rolleyes:

Nei det er det absolutt ikke! Men EL på CD 14 høres ikke feil ut. Jeg har som regel EL alt i fra CD 14 til 16 :D
Men dette må ha vært da nærmere CD 10 ettersom det var så svak LH på CD14 :bored: Hmm..
får ta en ny test i med morgenurin i morgen tidlig.. hva blir jeg da, dpo 9, uansett tidlig for positiv ‘vanlig’ test :pompus:

Vedlegg

• 93FADBE6-1C48-4FF8-9B19-4C4FC24CC76A.png
    93FADBE6-1C48-4FF8-9B19-4C4FC24CC76A.png
    58,4 KB · Visninger: 11
Spennende å følge med på dere :Heartred Jeg er 6 dpo i dag, og skal prøve å vente til 12 dpo med testing :confused:

Er det bare meg som bruker mye tid på å snike i terminklubbene? :hilarious:
Håper så at jeg kan flytte over dit snart, desembergjengen ser ut som en herlig gjeng... :rolleyes:

Må snikke selv, er jo sp koselig å følge med. Vet jo ikke om vi havner der selv ❤️

Hvor nøyaktig den er på det vet jeg ikke, men ”jegelskerjesus" har en fin økning. Du kan se det på IKM gruppe 13/14 hvor hun har lagt det ut :) uansett morro og følge med på, har prøvd og Google litt og lest at mange har fått økning :)

Artig ☺️ Vi liker jo å følge med på hva som skjer i kroppen og å tolke det i alle fall! Håper det er et godt tegn for deg.

Heier på deg også ❤️ Er mange som ikke får positiv før etter IKM så ikke gi opp håpet enda

Takk! Må prøve, men syns det er vanskelig kommer sikkert til å teste daglig, men har bare noen vanlige tester igjen, ikke tidlig. Var noen fra easyhome som jeg fikk med eggløsningstestene

Så spennende :D når skal du begynne og teste?

Jeg vet ikke, jeg har ikke kjøpt tidligtester, så det er jo egentlig for tidlig å teste nå, men jeg er usikker på hvor lenge tålmodigheten klarer å vente :p Sist graviditet hadde jeg ikke testet for EL, men i etterkant tror jeg at jeg testet med vanlig test først 10 eller 11 DPO og den var tydelig positiv! Kanskje jeg sniker inn en test allerede i morgen :happy: Er veldig tidlig da :happy:

Du har flere valg under opk; advanced og den som heter standard. Er det strimmeltester du bruker, ville jeg lagt de under standard, men er det feks lilla cb du bruker, som da viser lav, høy eller max blir de under advanced:joyful:
Da ble det noe annet ja :happy: takk takk!

Vedlegg

• 9311249B-0F63-4817-9199-5FED71693B68.jpeg
    9311249B-0F63-4817-9199-5FED71693B68.jpeg
    60,8 KB · Visninger: 15
Legger jeg inn mer info så blir den slik men da har jeg lagt eltesting under fanen monitor/advanced OPK. Aner ikke om det er riktig

Yes, det er rett :happy: Flere steder og måter man kan legge, men det er den der jeg bruker. Da er det bare å fortsette å tempe, så skal det komme et rødt kryss med hel stripe når FF mener den har funnet El :happy: Lykke til ❤️

Edit: Så du hadde fått svar over. Men jeg bruker den første varianten med low/high/peak, (fyller inn det Premom tolker fra El-testene). Men jeg har som regel bare en dag med positive tester uansett da :happy:

Last edited:
Yes, det er rett :happy: Flere steder og måter man kan legge, men det er den der jeg bruker. Da er det bare å fortsette å tempe, så skal det komme et rødt kryss med hel stripe når FF mener den har funnet El :happy: Lykke til ❤️

Edit: Så du hadde fått svar over. Men jeg bruker den første varianten med low/high/peak, (fyller inn det Premom tolker fra El-testene). Men jeg har som regel bare en dag med positive tester uansett da :happy:
Blir jo faktisk litt spennende å tempe nå :joyful: normalt sett har jeg også det, peak åsså rett ned på low men tror kanskje SA’en har klussa til syklusen litt mer enn jeg trodde :sorry:

Noen som opplevd gulaktig slim en uke etter el? Hmmm mener det betyr noe, men kan ikke huske jeg har opplevd det med de andre mine så vitt jeg veit! Flere som har opplevd eller opplever?

Noen som opplevd gulaktig slim en uke etter el? Hmmm mener det betyr noe, men kan ikke huske jeg har opplevd det med de andre mine så vitt jeg veit! Flere som har opplevd eller opplever?
Ja har gjerne det i dpo-land..

Back
Topp