Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene! Når blir menstermin hvis det klaffer?Også er det jeg og denne pulsen 3 dpo i dag. Fra mandag så kan egget feste seg om det gikk vår vei. Blir morro å se om det blir en øk nå hvilepulsen i hvertfall
Også er det jeg og denne pulsen 3 dpo i dag. Fra mandag så kan egget feste seg om det gikk vår vei. Blir morro å se om det blir en øk nå hvilepulsen i hvertfall
Ja, når man blir gravid så øker vist hvilepulsen med 10-15 slagSpennende
Ja, når man blir gravid så øker vist hvilepulsen med 10-15 slag
Er det jeg mener også for det er jo ingen tvil med testene selv om jeg ville foretrekke el tidligere utfra aksjene.. men bare skjønner ikke hvorfor ff registrerer el den 7. men skal også sies at jeg hadde elsmerter og et tak på venstre side den 7/4El i går, I think så anmoder 1 dpo i dag
Er det jeg mener også for det er jo ingen tvil med testene selv om jeg ville foretrekke el tidligere utfra aksjene.. men bare skjønner ikke hvorfor ff registrerer el den 7. men skal også sies at jeg hadde elsmerter og et tak på venstre side den 7/4
Hvor nøyaktig den er på det vet jeg ikke, men ”jegelskerjesus" har en fin økning. Du kan se det på IKM gruppe 13/14 hvor hun har lagt det ut uansett morro og følge med på, har prøvd og Google litt og lest at mange har fått økningOkei Men er fitbit nøyaktig nok til å måle det? Har lest at det er mye feilmargin på slike klokker.
Skulle i så fall tro at jeg også er gravid, men testene er negative tenker heller det er utslag på at jeg begynte på jobb igjen etter påskeferien (mye stress)
Er det jeg mener også for det er jo ingen tvil med testene selv om jeg ville foretrekke el tidligere utfra aksjene.. men bare skjønner ikke hvorfor ff registrerer el den 7. men skal også sies at jeg hadde elsmerter og et tak på venstre side den 7/4
Så spennende når skal du begynne og teste?7 DPO i dag, og har matt masse murringer og stikkinger siden DPO 4-5. I går ble jeg helt slått ut, kvalm, hodepine etc., og ifølge samboeren min er jeg et emosjonelt monster om dagen.. Er det for tidlig for PMS? Kan det være symptomer? Synes jeg har symptomer hele tiden, men denne gangen er de litt mer fremtredende synes jeg
Noen som har erfaring med temping her inne? Får to forskjellige resultater på el med testing og ff skal sies at syklusen er litt rar etter en tidlig SA men ff sier jeg er 3 dpo og premom med eltesting sier jeg er 1dpo. Og 7/4 var va jeg i utgangspunktet trodde jeg skulle ha el men fikk aldri positiv eltester før 9/4, altså igår
Hadde ikke vært bekymret etter som fosteret får næring av plomme sekken frem til uke 6, først da kommer morkaken og den får næring av degHar lest mye om det, men så husker jeg ikke.. gir babyplan ofte skyggestrek (rosa å )
LH verdiene mine stiger ikke, skulle hatt EL i går. Går på antibiotika, leste at det kunne skade foster. Så for sikkerhets skyld tok jeg test i dag. Ikke tidlig test. Babyplan hadde super svak rosa strek, makesure ganske blenda.. Kan EL ha vært før og jeg nå er gravid?! Det er jo litt dumt mtp antibiotikakuren min å, hva gjør jeg med den nå, har starta på den..
Ah, takk! Men spent på hva det kan være, kan jeg være gravid? Det er jo typisk når vi ikke prøver denne PPHadde ikke vært bekymret etter som fosteret får næring av plomme sekken frem til uke 6, først da kommer morkaken og den får næring av deg
Oj tenk om det er en liten baby! Ser den godt jegAh, takk! Men spent på hva det kan være, kan jeg være gravid? Det er jo typisk når vi ikke prøver denne PP
Tok ikke bilde av den, men den så slik ut (bare rosa) (hentet fra babyplans egen side
Vis vedlegget 353807
Ja, det er jeg enig med deg i men vi får vente å se om ikke så får vi håpe svømmerne har et bra overlevelsesinstinktSyntes 7/4 høres mere sannsynlig ut med tanke på smertene.. Må bare x alt som x kan. Sæden lever opptil 96 timer evt 5 døgn
De forskjellige datoene kommer pga SA’en for den er ikke registrert i ff. Er ikke så kjent med appen enda. Premom er det registrert samme blødningsdager men den starter cd 1 den 25 mens ff regner 23 som cd 1 siden den ikke vet at jeg har gått igjennom en sa. Så er nok derfor. Men det var nyttig, skal sette meg mer inn i ff appen og få lagt inn testene der også hvor legger jeg de inn?Skulle til å svare at jeg tror du er 3 DPO, siden tempen økte 3 dager etter CD16, men ser at du har forskjellige datoer på CD i Premom og FF? Ville lagt inn resultatet fra El-testene i FF også og velge Advanced på Detector, så tar den hensyn både til temp og testing Det kan jo være at du har EL i dag siden testen var positiv i går? Tipper tempen din øker enda mer i morgen jeg Men det blir jo ren gjetning. FF må i alle fall registrere tre temperaturer som er høyere enn gjennomsnittet av de foregående for å konstatere at El har skjedd. Hos deg er strekene stiplede fordi FF er usikker. Linjen blir heltrukken nå Ff er sikker