IKM uke 15 og 16

Når har dere termin om det klaffer denne måneden? :happy: Her blir det 4. januar i så fall :wideyed:

25 desember! Så 1.juledag altså :hilarious: Det kan jo bli interessant. Med nr 1 gikk jeg to uker over termin, mens med nr 2 gikk jeg én uke over termin. Så med min flaks blir vel nr 3 å komme AKKURAT på termin :laughing002

18. Desember her :rolleyes:
Gikk 7 og 6 dager over med de to andre jeg har, ser for meg at om det har klaffet så blir det romjulsbaby :hilarious:

Okei☺️ Men er fitbit nøyaktig nok til å måle det? Har lest at det er mye feilmargin på slike klokker.

Skulle i så fall tro at jeg også er gravid, men testene er negative tenker heller det er utslag på at jeg begynte på jobb igjen etter påskeferien (mye stress)

Den synker ikkje før mensen kommer sånn ca :)

18. Desember her :rolleyes:
Gikk 7 og 6 dager over med de to andre jeg har, ser for meg at om det har klaffet så blir det romjulsbaby :hilarious:

Sniker litt her :lurk
Men om du har termin 18.Des er du vell 18dpo nå? Har du testa? :)

Vedlegg

• 3AC36BCB-0323-44C7-88FB-912DFCDBB13C.png
    3AC36BCB-0323-44C7-88FB-912DFCDBB13C.png
    37,9 KB · Visninger: 6
Dpo 1 og endelig i dpoland:D
Og jeg skal prøve å ikke ta helt av med verken innkjøp eller testing. Jeg er en såkalt testetøs og forrige pp brukte jeg opp alle 13 (!!!!) strimle- og stavtestene jeg hadde:hilarious::hilarious: Eneste jeg ikke brukte var de digitale cb testene som jeg enda har liggende. Men blir nok å kjøpe 1 eller 2 tester når det nærmer seg testetid, elsker streker:excited001:hilarious:

Dpo 1 og endelig i dpoland:D
Og jeg skal prøve å ikke ta helt av med verken innkjøp eller testing. Jeg er en såkalt testetøs og forrige pp brukte jeg opp alle 13 (!!!!) strimle- og stavtestene jeg hadde:hilarious::hilarious: Eneste jeg ikke brukte var de digitale cb testene som jeg enda har liggende. Men blir nok å kjøpe 1 eller 2 tester når det nærmer seg testetid, elsker streker:excited001:hilarious:

Krysser fingrene for deg! Jeg er likedan, har sikkert brukt 20 nå

Den synker ikkje før mensen kommer sånn ca :)

Nå får jeg jo litt forhåpninger igjen.. ☺️ Negativ test i dag, men ikke tidligtest. Er 12 dpo, men kaaan også være bare 11 dpo. Blir helt sprø. Det står i alle fall ikke på viljen til å bli gravid.

Har ikke fått positive el-tester enda, så jeg hopper over til uke 17 :)
Lykke til alle sammen :Heartred

Back
Topp