IKM uke 15 og 16

Jeg har hatt negative tester hver dag siden 8 dpo, og har egentlig mistet håpet, men etter å ha lest litt på forumet om flere som ikke har testet positivt før IKM og etter IKM har jeg fått nytt håp. Det skal i alle fall ikke stå på viljen forventer mens i morgen eller tirsdag, men vet ikke helt sikkert siden det er første syklus etter spiraluttak

Men ser jo ut som du kunne ha truffet ganske greit der da både med testene og smertene :) Jeg også har bare brukt el tester fram til nå, men synes tenningen er spennende men gjorde meg bare mer forvirra denne pp’en pga SA’en for FF sier el var 7/4 å testene 9/4 :hilarious: hadde mest elsmerter ifht til 7, det stemmer også med utfloden jeg har nå ifht til forrige pp men så var det de testene da som jeg ikke forstår :wacky: men men, har ikke store håpene for denne pp’en uansett siden vi ikke har fått lagt noen gode aksjer..
Ja, tror jeg hadde litt flaks med når de 4 testene ble brukt :hilarious:
ELsmertene kan jo komme både før, under og etter eggløsning, så det kan jo hende at det er 9/4 som er mest riktig likevel?
Har som sagt ikke så mye erfaring med temping, så vet ikke hva som er mest sikkert av temping og ELtester :shy:
Men har du tatt g-test for å sjekke at all hCG er ute av kroppen? For hCG kan gi utslag på ELtestene har jeg lest :)

Da ser jeg tendenser til blødning... så TR er altfor tidlig ute. Men ikke mye blod og kommer bare litt på papiret... så den er ikke sine fulle fem helt enda.,, så kan avvente med å sette meg opp på TR... baaah da røyk denne pp også!

Ja, tror jeg hadde litt flaks med når de 4 testene ble brukt :hilarious:
ELsmertene kan jo komme både før, under og etter eggløsning, så det kan jo hende at det er 9/4 som er mest riktig likevel?
Har som sagt ikke så mye erfaring med temping, så vet ikke hva som er mest sikkert av temping og ELtester :shy:
Men har du tatt g-test for å sjekke at all hCG er ute av kroppen? For hCG kan gi utslag på ELtestene har jeg lest :)
Men godt de ble brukt vell så du fikk sjekket el :-) er ikke sikker jeg heller men forrige pp så stemte eltestene på en prikk med smertene men ikke denne gangen, men tror nok at SA’en har satt sitt spor her egentlig så får bare vente å se.. for tolmodighet er jeg jo så god på :wacky::p ja, har testa 3 ganger for å være sikker men ser ikke noe på dem :-)

Jeg er 11 dpo i dag, fikk negativ gtest i går. Har også begynt å spotte, som vanlig før TR. Forventer at TR da kommer om 2-3 dager:) Bedre lykke neste pp:greet025

Lykke til alle sammen:Heartred

Men godt de ble brukt vell så du fikk sjekket el :) er ikke sikker jeg heller men forrige pp så stemte eltestene på en prikk med smertene men ikke denne gangen, men tror nok at SA’en har satt sitt spor her egentlig så får bare vente å se.. for tolmodighet er jeg jo så god på :wacky::p ja, har testa 3 ganger for å være sikker men ser ikke noe på dem :)
Mine smerter har kommet til litt forskjellige tidspunkt i syklusen min, noen ganger før andre ganger etter. Så vanskelig å si uansett :)
Eneste sikre er vel å vente på mensen :hilarious: Jeg var utålmodig i starten av prøvingen vår, testa ofte, full kontroll på hvor jeg var dpo-messig, nedtelling til ikm osv. Nå har jeg ikke graviditetstester liggende engang, og må sjekke premom for å finne ut hvor jeg er i dpo-land :hilarious:

Jeg er 11 dpo i dag, fikk negativ gtest i går. Har også begynt å spotte, som vanlig før TR. Forventer at TR da kommer om 2-3 dager:) Bedre lykke neste pp:greet025

Lykke til alle sammen:Heartred
Æsj så kjedelig! Vil du flyttes til tr eller har du litt is i magen enda? :)

Da havnet jeg her også!:joyful:
Mammatiltrekløveret - 34 år - PP19 - B4 - EL 10.04 - IKM 25.04

Daaaa dere var uke 15 i gang og jeg sitter her klar til å flytte én etter én over til gravid :cool: selv er jeg 8 dpo i dag så her kommer fasit denne uka :nailbiting:

dagens IKM:
Hattifnatt1

har du testa i dag? ❤️

Endelig, har ventet så lenge på denne uken! Gleder meg masse til å se alle testene ❤️ Håper vi blir mange på Desember termin

Daaaa dere var uke 15 i gang og jeg sitter her klar til å flytte én etter én over til gravid :cool: selv er jeg 8 dpo i dag så her kommer fasit denne uka :nailbiting:

dagens IKM:
Hattifnatt1

har du testa i dag? ❤️

Håper mange snart har positiv test ❤️ jeg har testet og den var negativ.. Ingen mens enda. ‍♀️ tror nok ikke det gikk denne gangen, men har fremdeles et lite håp. Tror det blir mindre testing neste prøveperiode, heller vente til mens og se.

Flere som blir rammet av at det er forsinkelser i levering på babyplan sine tester? Gjør jo i grunn uka litt enklere for meg :hilarious: slipper å myse på tidligtester frem til ikm :p

Setter meg gjerne på lista her :cool:

Solstråla94 - 26 år - PP1 - B2 - EL 02.04 - IKM 16. 04

Back
Topp