IKM uke 15 og 16

Hvordan går det med deg?:Heartred Vurderer å bare bytte til uke 16-gruppa, er så koselig å se og følge alle dere fra ikm uke 12-gruppa igjen:love7
Alt går etter planen, er 2 dpo i dag finally :P
Føler at denne EL har vart i en evighet liksom. Kom til oss, det er jo bare koselig det ❤️ hvem er du i nå?

Hvor lenge etter EL er dere våte har evt litt slim? Syntes det aldri stopper.. Tappen er i hvertfall lukket nå

Alt går etter planen, er 2 dpo i dag finally :p
Føler at denne EL har vart i en evighet liksom. Kom til oss, det er jo bare koselig det ❤️ hvem er du i nå?

Hvor lenge etter EL er dere våte har evt litt slim? Syntes det aldri stopper.. Tappen er i hvertfall lukket nå
Er i ikm uke 17-gruppa nå, men el kom når jeg trodde (tidligere enn hva appene trodde). Positiv ELtest idag, så regner med el i dag eller i morgen:) Gleder meg til å komme i dpoland!
Håper det klaffer for oss begge denne pp og vi får en spire eller to hver som sitter helt til termin:love017

Er i ikm uke 17-gruppa nå, men el kom når jeg trodde (tidligere enn hva appene trodde). Positiv ELtest idag, så regner med el i dag eller i morgen:) Gleder meg til å komme i dpoland!
Håper det klaffer for oss begge denne pp og vi får en spire eller to hver som sitter helt til termin:love017
Wohoo velkommen til oss ❤️ Jaaa, hadde ikke det vært fantastisk ❤️

Wiii denne ELtestingen er jo kjempegøy:hilarious::D

Vedlegg

• Screenshot_20210409-130903_Premom.jpg
    Screenshot_20210409-130903_Premom.jpg
    16 KB · Visninger: 30
Slenger meg med her . EL er nå i helgen. Fått masse slim og vi har hatt litt prøving nå. Denne gangen prøver vi i forkant av EL og ikke etter positiv el test som forrige pp :playful:

Æsj, så kjedelig! Men må bare x fingrene. Kan fortsatt være noen som lever ❤️
Ja, kan ikke gjøre annet med mindre han har tenkt å overraske meg med å komme hjem likevel da :hilarious:
Hvordan går det med deg vårlilleclark? Har tenkt mye på deg:Heartred
Åå, takk som spør! :Heartred Joda, har fått det litt på avstand nå men kjedelig det er det.. EL er ho selvsagt forsinket så det klusser mye med planen vår for denne pp’en siden mannen mest sannsynlig må være på jobb i helga. Hadde egentlig EL på tirsdag ca. Men virker som kroppen har prøvd og enda prøver å slippe egget for lh verdiene øker enda fra morningen av. Normalt sett så har jeg kort lh topp. Så vi får se hvordan det går. Siste aksjene var på søndag så har ikke så god tro på denne runden..

Men så koselig å se deg her inne også da :D ser vi har samme el også denne mnd ;)

Vedlegg

• 3E5CE3DE-2960-4319-B84A-5058E4CE7487.png
    3E5CE3DE-2960-4319-B84A-5058E4CE7487.png
    87,4 KB · Visninger: 19
Åå, takk som spør! :Heartred Joda, har fått det litt på avstand nå men kjedelig det er det.. EL er ho selvsagt forsinket så det klusser mye med planen vår for denne pp’en siden mannen mest sannsynlig må være på jobb i helga. Hadde egentlig EL på tirsdag ca. Men virker som kroppen har prøvd og enda prøver å slippe egget for lh verdiene øker enda fra morningen av. Normalt sett så har jeg kort lh topp. Så vi får se hvordan det går. Siste aksjene var på søndag så har ikke så god tro på denne runden..

Men så koselig å se deg her inne også da :D ser vi har samme el også denne mnd ;)
Åå så kjipt at det skulle bli slik.. Krysser fingrene for at du kanskje har en lang LHtopp denne pp'en! Når kommer han hjem igjen?
Håper det klaffer for deg og du får en liten spire som sitter, og hadde vært superkoselig å havne i samme termingruppe:Heartred

Smerter nede på venstre side, kjente litt tidligere i dag men har blitt mer iløpet av dagen. Når jeg tenker meg om tror jeg det var samme type smerte bare på motsatt side jeg hadde forrige syklus, er det kanskje ELsmerter?o_O

Smerter nede på venstre side, kjente litt tidligere i dag men har blitt mer iløpet av dagen. Når jeg tenker meg om tror jeg det var samme type smerte bare på motsatt side jeg hadde forrige syklus, er det kanskje ELsmerter?o_O
Yes, høres sånn ut. Har venstre side denne mnd jeg også. Så håpet er stor denne mnd ettersom jeg mangler eggleder på Høyre side.

Kan høres sånn ut, ja :D
Har fått lagt inn aksjer ca hver dag den siste uken, tror vi skal få lagt inn enda en gang i dag:hilarious: Så krysser vi fingrene for at det klaffer denne runden:D

Yes, høres sånn ut. Har venstre side denne mnd jeg også. Så håpet er stor denne mnd ettersom jeg mangler eggleder på Høyre side.
Åå krysser fingrene for at dette er din mnd!:D:Heartred

Åå, dette gikk ikke helt som planlagt :( el er på plass idag og mannen kommer ikke hjem i helga..
Har også hatt forhøyet temp i 2 dager
Wow, gikk fra 0.12 til over 1 på en dag!
Her går det sakte, litt opp i dag, appene sier EL i dag.. grunnen til at jeg stresser litt er jo fordi vi skal bruke beskyttelse denne perioden o_O men hvis el kommer senere enn appene sier da, så er det ikke så lett å vite:laughing002

Er tom for tidlig-tester (har vanlige) og tar litt tid i posten, så tok med en fra rfsu på butikken i dag. Tar den i morgen, er da 11-12 dpo. Har ikke brukt de før, men hører en del om skyggestreker på de?

Åå så kjipt at det skulle bli slik.. Krysser fingrene for at du kanskje har en lang LHtopp denne pp'en! Når kommer han hjem igjen?
Håper det klaffer for deg og du får en liten spire som sitter, og hadde vært superkoselig å havne i samme termingruppe:Heartred
Ja men men :Heartred kan se sånn ut for tok en test igjen nå, å nå stjeler teststreken fargen på kontrollstreken å verdien er 1.91 :p om han ikke kommer hjem i helga så blir det ikke før neste helg. Ja hadde vært superkoselig! :joyful:
Wow, gikk fra 0.12 til over 1 på en dag!
Her går det sakte, litt opp i dag, appene sier EL i dag.. grunnen til at jeg stresser litt er jo fordi vi skal bruke beskyttelse denne perioden o_O men hvis el kommer senere enn appene sier da, så er det ikke så lett å vite:laughing002
Hehe, ja det ble fart på verdiene å nå er den oppe i 1.91 :angelic: ser den! Greit at du tester da hvertfall så dere har kontroll

Back
Topp