Hvordan går det med deg? Vurderer å bare bytte til uke 16-gruppa, er så koselig å se og følge alle dere fra ikm uke 12-gruppa igjenEt så gøy og se at vi går inn i DPO land nå en etter en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg? Vurderer å bare bytte til uke 16-gruppa, er så koselig å se og følge alle dere fra ikm uke 12-gruppa igjenEt så gøy og se at vi går inn i DPO land nå en etter en
Hvordan går det med deg vårlilleclark? Har tenkt mye på degÅå, dette gikk ikke helt som planlagt el er på plass idag og mannen kommer ikke hjem i helga..
Har også hatt forhøyet temp i 2 dager
Alt går etter planen, er 2 dpo i dag finallyHvordan går det med deg? Vurderer å bare bytte til uke 16-gruppa, er så koselig å se og følge alle dere fra ikm uke 12-gruppa igjen
Er i ikm uke 17-gruppa nå, men el kom når jeg trodde (tidligere enn hva appene trodde). Positiv ELtest idag, så regner med el i dag eller i morgen Gleder meg til å komme i dpoland!Alt går etter planen, er 2 dpo i dag finally
Føler at denne EL har vart i en evighet liksom. Kom til oss, det er jo bare koselig det hvem er du i nå?
Hvor lenge etter EL er dere våte har evt litt slim? Syntes det aldri stopper.. Tappen er i hvertfall lukket nå
Sett meg gjerne oppSi fra om du vil settes opp
Wohoo velkommen til oss Jaaa, hadde ikke det vært fantastiskEr i ikm uke 17-gruppa nå, men el kom når jeg trodde (tidligere enn hva appene trodde). Positiv ELtest idag, så regner med el i dag eller i morgen Gleder meg til å komme i dpoland!
Håper det klaffer for oss begge denne pp og vi får en spire eller to hver som sitter helt til termin
VelkommenSett meg gjerne opp
Lykkelig.Mamma - 22 - PP2 - B2 - EL 10.4 - IKM 24.4
Tusen takkVelkommen
Ja, kan ikke gjøre annet med mindre han har tenkt å overraske meg med å komme hjem likevel daÆsj, så kjedelig! Men må bare x fingrene. Kan fortsatt være noen som lever
Åå, takk som spør! Joda, har fått det litt på avstand nå men kjedelig det er det.. EL er ho selvsagt forsinket så det klusser mye med planen vår for denne pp’en siden mannen mest sannsynlig må være på jobb i helga. Hadde egentlig EL på tirsdag ca. Men virker som kroppen har prøvd og enda prøver å slippe egget for lh verdiene øker enda fra morningen av. Normalt sett så har jeg kort lh topp. Så vi får se hvordan det går. Siste aksjene var på søndag så har ikke så god tro på denne runden..Hvordan går det med deg vårlilleclark? Har tenkt mye på deg
Åå så kjipt at det skulle bli slik.. Krysser fingrene for at du kanskje har en lang LHtopp denne pp'en! Når kommer han hjem igjen?Åå, takk som spør! Joda, har fått det litt på avstand nå men kjedelig det er det.. EL er ho selvsagt forsinket så det klusser mye med planen vår for denne pp’en siden mannen mest sannsynlig må være på jobb i helga. Hadde egentlig EL på tirsdag ca. Men virker som kroppen har prøvd og enda prøver å slippe egget for lh verdiene øker enda fra morningen av. Normalt sett så har jeg kort lh topp. Så vi får se hvordan det går. Siste aksjene var på søndag så har ikke så god tro på denne runden..
Men så koselig å se deg her inne også da ser vi har samme el også denne mnd
Kan høres sånn ut, jaSmerter nede på venstre side, kjente litt tidligere i dag men har blitt mer iløpet av dagen. Når jeg tenker meg om tror jeg det var samme type smerte bare på motsatt side jeg hadde forrige syklus, er det kanskje ELsmerter?
Yes, høres sånn ut. Har venstre side denne mnd jeg også. Så håpet er stor denne mnd ettersom jeg mangler eggleder på Høyre side.Smerter nede på venstre side, kjente litt tidligere i dag men har blitt mer iløpet av dagen. Når jeg tenker meg om tror jeg det var samme type smerte bare på motsatt side jeg hadde forrige syklus, er det kanskje ELsmerter?
Har fått lagt inn aksjer ca hver dag den siste uken, tror vi skal få lagt inn enda en gang i dag Så krysser vi fingrene for at det klaffer denne rundenKan høres sånn ut, ja
Åå krysser fingrene for at dette er din mnd!Yes, høres sånn ut. Har venstre side denne mnd jeg også. Så håpet er stor denne mnd ettersom jeg mangler eggleder på Høyre side.
Wow, gikk fra 0.12 til over 1 på en dag!Åå, dette gikk ikke helt som planlagt el er på plass idag og mannen kommer ikke hjem i helga..
Har også hatt forhøyet temp i 2 dager
Har fått lagt inn aksjer ca hver dag den siste uken, tror vi skal få lagt inn enda en gang i dag Så krysser vi fingrene for at det klaffer denne runden
Åå krysser fingrene for at dette er din mnd!
Ja men men kan se sånn ut for tok en test igjen nå, å nå stjeler teststreken fargen på kontrollstreken å verdien er 1.91 om han ikke kommer hjem i helga så blir det ikke før neste helg. Ja hadde vært superkoselig!Åå så kjipt at det skulle bli slik.. Krysser fingrene for at du kanskje har en lang LHtopp denne pp'en! Når kommer han hjem igjen?
Håper det klaffer for deg og du får en liten spire som sitter, og hadde vært superkoselig å havne i samme termingruppe
Hehe, ja det ble fart på verdiene å nå er den oppe i 1.91 ser den! Greit at du tester da hvertfall så dere har kontrollWow, gikk fra 0.12 til over 1 på en dag!
Her går det sakte, litt opp i dag, appene sier EL i dag.. grunnen til at jeg stresser litt er jo fordi vi skal bruke beskyttelse denne perioden men hvis el kommer senere enn appene sier da, så er det ikke så lett å vite