Eggløsning? Ble usikkerENDELIG!!!! Ser det ut til at ting holder på å skje her også
Vis vedlegget 353575
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eggløsning? Ble usikkerENDELIG!!!! Ser det ut til at ting holder på å skje her også
Vis vedlegget 353575
Eggløsning? Ble usikker
Så kjedelig! Endelig ja, nå skjer det noe..Jepp hadde eviglang syklus sist(72 dager)første etter pilleslutt, og er på cd 27 nå
ENDELIG!!!! Ser det ut til at ting holder på å skje her også
Vis vedlegget 353575
Se der ja!
Min står stille, og gått ned!
Har drukket 1 kaffe i dag, holdt meg i 4 timer.. skal drikke ett glass vann nå og søteste igjen i 16 tiden. Er lenge å gå uten vann og på do eller skal man bare vente til i morgen?
Vis vedlegget 353586
Ser ut som at jeg blir som deg her.. skjønner ingenting jeg aner ikke om el har vært som antatt den 6 eller 7 eller om el kan ventes litt senere..Se der ja!
Har drukket 1 kaffe i dag, holdt meg i 4 timer.. skal drikke ett glass vann nå og søteste igjen i 16 tiden. Er lenge å gå uten vann og på do eller skal man bare vente til i morgen?
Vis vedlegget 353586
Se der ja!
Vis vedlegget 353586
Registrerer du i premom? kan jeg se dine tall?Har vært ganske så jojo her også, men nå ser det ut til å gå veien jeg skal teste igjen i kveld har jeg tenkt, siden den nærmer seg noe nå
aner ikke, første gang jeg tester tidlig denne gangen. Sist traff jeg rett på peak. Kommer sikkert ann på hvor mye man har drukket, og hvor lenge siden man har vært på do?Er det vanlig at det går så opp og ned før en positiv test? Har aldri testet etter EL
Ja det spiller en rolleaner ikke, første gang jeg tester tidlig denne gangen. Sist traff jeg rett på peak. Kommer sikkert ann på hvor mye man har drukket, og hvor lenge siden man har vært på do?
Se der ja!
Vis vedlegget 353586
Så Spennede Du blir den første som tester.. Tror jeg er 1 dpo i dag.Har bestilt nye tidlig-tester fra babyplan. Er flere dager siden jeg bestilte og nå fikk jeg melding om forventet levering 13.04! Det blir vanskelig.. har noen vanlige fra easy home. Spørs om jeg ikke kommer til å kjøpe noen på butikken. Er ca. 10 dpo, så tenker det er gode sjanser for utslag i helgen
Så Spennede Du blir den første som tester.. Tror jeg er 1 dpo i dag.
Absolutt, og mange får ikke positiv test før etter IKM jeg heier på degJa, er spennende! Jeg har tatt noen tester allerede. De har vært negative, men er jo enda tidlig. IKM ca mandag, så ikke sååå lenge igjen. Håper veldig det har klaffet, selv om jeg ikke tør å forvente det.