IKM uke 15 og 16

Merker EL forvirrer meg veldig denne mnd, EL slim i går, veldig øm og tappen var oppblåst og myk. Så vet ikke om jeg hadde det i går eller om det er i dag. Aksjer i hvertfall lagt inn.Jeg pleier å ha kjempe ømme pupper rundt EL også, men ikke denne mnd :p
Da er vi 2! Utfra premom så skulle jeg ha el idag, kjente svake el tegn på venstre side igår og dette er testene.. starta å teste igår siden jeg har vært tom for tester fram til da, så nå lurer jeg på om el har vært tidligere enn antatt :bored: men for all del det hadde vært fint siden vi ikke får lagt flere aksjer og siste var på søndag. Men samtidig så kjennes det ut som kroppen er i el fase nå :hilarious: Testen fra idag er litt tidlig tatt så skal ta en til litt senere

Vedlegg

• E1501CA8-8D74-4B0B-BFAA-3DBF6145AD73.jpeg
    E1501CA8-8D74-4B0B-BFAA-3DBF6145AD73.jpeg
    34,6 KB · Visninger: 34
Da er vi 2! Utfra premom så skulle jeg ha el idag, kjente svake el tegn på venstre side igår og dette er testene.. starta å teste igår siden jeg har vært tom for tester fram til da, så nå lurer jeg på om el har vært tidligere enn antatt :bored: men for all del det hadde vært fint siden vi ikke får lagt flere aksjer og siste var på søndag. Men samtidig så kjennes det ut som kroppen er i el fase nå :hilarious: Testen fra idag er litt tidlig tatt så skal ta en til litt senere
EL tvillinger denne mnd :hilarious: Er helt lik, enten har den vært før eller så var den i går.. Kan ikke være mulig at den kommer seinere. :P spennende å se om testene dine stiger eller ikke, x for at dem ikke stiger og at EL har vært

Endelig 1 dpo i dag :woot: kjenner at dette blir noen lange dager frem til testing... Planen er vel å vente til 10dpo (som alltid), men vi får se :wacky:

Endelig 1 dpo i dag :woot: kjenner at dette blir noen lange dager frem til testing... Planen er vel å vente til 10dpo (som alltid), men vi får se :wacky:

Spennende! Heier på å vente til 10 dpo, men forstår godt hvis det er vanskelig. Håper du får positiv test

Var på ultralyd i dag for å sjekke om det blir innsett av fryseegg denne syklusen. Slimhinna var AKKURAT innafor, virkelig på millimeteren :hilarious: Men eggløsning var lengre unna, follikkel på kun 11 mm på dag 12. Trodde først at det ble avlyst innsett, men klinikken ville gi det en sjanse likevel :)

Så da blir el mest sannsynlig litt forsinket, men jeg tror jeg holder meg i gruppa her likevel om jeg får lov :angelic:

Var på ultralyd i dag for å sjekke om det blir innsett av fryseegg denne syklusen. Slimhinna var AKKURAT innafor, virkelig på millimeteren :hilarious: Men eggløsning var lengre unna, follikkel på kun 11 mm på dag 12. Trodde først at det ble avlyst innsett, men klinikken ville gi det en sjanse likevel :)

Så da blir el mest sannsynlig litt forsinket, men jeg tror jeg holder meg i gruppa her likevel om jeg får lov :angelic:

Det er bare koselig det da, blir spennende og følge med på deg ❤️

Ja det kan den. Jeg er likens, kan ligge lavt en liten stund før den stiger rask men den synker like fort igjen etterpå

sniker:Heartred :) for er nysgjerrig på dere som var i ikm 12 gruppen :)
jeg hadde etter notatene mine 0,12 før den plutselig spratt i været den dagen jeg fikk positiv g test som tydligvis betød el (8dager for sent) og før det var det stigning og så ett skikkelig dropp ned igjen

Man kan jo bli gal av disse el testene men jeg tror det viktigste er å teste samme tidspunkt hver dag

håper du/dere joiner desember :)

sniker:Heartred :) for er nysgjerrig på dere som var i ikm 12 gruppen :)
jeg hadde etter notatene mine 0,12 før den plutselig spratt i været den dagen jeg fikk positiv g test som tydligvis betød el (8dager for sent) og før det var det stigning og så ett skikkelig dropp ned igjen

Man kan jo bli gal av disse el testene men jeg tror det viktigste er å teste samme tidspunkt hver dag

håper du/dere joiner desember :)
Så gøy å høre fra deg! :Heartred Hvordan går det med deg og spiren?

ja, hadde jo en plan om å starte eltestinga tidligere men rakk ikke å få de i posten før påska.. dette er mine fra igår og idag. Ble hele 4 idag :shy:
Og nå er den jo på 0.3 .. jeg tror kanskje el var igår før jeg rakk å teste for ifht forrige pp så var toppen min rundt kl 10 og allerede dropp ned til 0.61 kl 13

Vedlegg

• D8F20398-1739-4EFF-919E-FFB7E6B370E2.jpeg
    D8F20398-1739-4EFF-919E-FFB7E6B370E2.jpeg
    34,5 KB · Visninger: 24
Så gøy å høre fra deg! :Heartred Hvordan går det med deg og spiren?

ja, hadde jo en plan om å starte eltestinga tidligere men rakk ikke å få de i posten før påska.. dette er mine fra igår og idag. Ble hele 4 idag :shy:
Og nå er den jo på 0.3 .. jeg tror kanskje el var igår før jeg rakk å teste for ifht forrige pp så var toppen min rundt kl 10 og allerede dropp ned til 0.61 kl 13

typisk at de ikke kom i tide da :/ men så lenge aksjer blir lagt inn så har man gjort det man kan da :)

det går fint med meg, formen er fin :) veldig ømme pupper, tissetrengt og drømmer mye rart
Har tenkt mye på deg og det du nettopp var igjennom

typisk at de ikke kom i tide da :/ men så lenge aksjer blir lagt inn så har man gjort det man kan da :)

det går fint med meg, formen er fin :) veldig ømme pupper, tissetrengt og drømmer mye rart
Har tenkt mye på deg og det du nettopp var igjennom
Ja er det men uansett med eller uten tester så kommer el så får vi bare håpe det klaffet. Mannen var hjemme til mandag og siste aksjer ble lagt på søndag kveld så tvi tvi på den.

Så gøy å høre! Håper å følge deg videre inn i desember gruppen :-)
Ja, det har vært kjipt men slik er det. Tok litt avstand til slutt der så fram til nå har jeg ikke tenkt på noe som helst rundt det å bli gravid men så snakket vi sammen om det i helga igjen når han var hjemme så nå føler vi at vi er på igjen :-)

Har prøvd noen ganger men vet ikke helt hvordan ting skal være eller er kjent med det
Den ser jeg.. Nå har jeg kjent en stund, så jeg er bombesikker på EL min var i går. X masse for at den var det hos deg også.. Denne mnd skal det klaffe så vi kommer med de andre jentene ❤️

Ja er det men uansett med eller uten tester så kommer el så får vi bare håpe det klaffet. Mannen var hjemme til mandag og siste aksjer ble lagt på søndag kveld så tvi tvi på den.

Så gøy å høre! Håper å følge deg videre inn i desember gruppen :)
Ja, det har vært kjipt men slik er det. Tok litt avstand til slutt der så fram til nå har jeg ikke tenkt på noe som helst rundt det å bli gravid men så snakket vi sammen om det i helga igjen når han var hjemme så nå føler vi at vi er på igjen :)

Godt å høre du klarer ta litt avstand mellom slagene da :) det er en kunst :)
Så flaks dere har også med EL og mannen hjemme akkurat rundt da :) Blir spennende dager fremover :)

Back
Topp