IKM uke 15 og 16

Hmm, har du tatt g-test da? :) sånn mtp tappen også?
Nei, venter til IkM. Tør ikke å teste :P burde hatt mere gravid symptomer om jeg var gravid, kanskje bare kroppen prøvde og slippe tidligere så skal se om det kommer noen EL denne uken

Tusen takk gode deg :Heartred sender masse babystøv tilbake, dere har holdt på lenge dere også! :Heartred
Ja det har vært en lang reise, 2,5 år og mistet 3 ganger.. men holder motet oppe! Blir et lillesøsken etterhvert :) Vi har jo krav på utredning allerede, men vi har satt frist til over sommeren før vi ber om utredning - vil jo gjerne klare det på egen hånd :)

Tre ganger, huff :( Da er det ekstra fortjent at det klaffer nå ❤️ Vi har gitt det denne runden, så blir det sjekk her. Krysser fingrene for at vi slipper :shy:

Tre ganger, huff :( Da er det ekstra fortjent at det klaffer nå ❤️ Vi har gitt det denne runden, så blir det sjekk her. Krysser fingrene for at vi slipper :shy:
Så god du er :Heartred håper dere slipper utredning :Heartred vi kan ikke grave oss ned, så holder motet oppe! Hver PP er like spennende :woot: vi har jo bevis på at det går an, har en fra før :) og det har jo klaffet 3 ganger, så må det bare være et gullegg og en gullsperm som treffes så blir det bra :joyful:

Så god du er :Heartred håper dere slipper utredning :Heartred vi kan ikke grave oss ned, så holder motet oppe! Hver PP er like spennende :woot: vi har jo bevis på at det går an, har en fra før :) og det har jo klaffet 3 ganger, så må det bare være et gullegg og en gullsperm som treffes så blir det bra :joyful:

Ja, dere vet jo heldigvis at det går ❤️ Vi vet at det er en sjanse her i alle fall, det klaffet i PP10 (endte i SA), så vi satser på at det bare tar litt tid før gullegget slipper :D Venter optimistisk! :)

Men jøss, kanskje det ble en tidlig EL denne perioden? Pleier å være EL på cd 21 +/- men glimter til med kort syklus innimellom. Dette kom i så fall litt som julekvelden på kjerringa :rolleyes: Ble ikke så mye amorøs stemning med hele familien i én dobbeltseng på hyttetur i påska :confused:
2F8201FE-AF4B-4D20-9E32-D970F11DB953.jpeg

Men jøss, kanskje det ble en tidlig EL denne perioden? Pleier å være EL på cd 21 +/- men glimter til med kort syklus innimellom. Dette kom i så fall litt som julekvelden på kjerringa :rolleyes: Ble ikke så mye amorøs stemning med hele familien i én dobbeltseng på hyttetur i påska :confused:
Vis vedlegget 353396

Kan se sånn ut ja :) forståelig at det ikke ble så mye aksjeinnlegging på hytta da, rakk dere litt i forkant/etterpå? :shy:

Fint at du tok med IKM uke 15 forresten. Ser at gruppa vår begynner å fylle seg opp nå, koselig! Nesten litt overrasket, trodde kanskje vi ville bli litt færre enn vanlig pga en del ville unngå termin i romjul/rundt nyttår :rolleyes:

Kan se sånn ut ja :) forståelig at det ikke ble så mye aksjeinnlegging på hytta da, rakk dere litt i forkant/etterpå? :shy:

Fint at du tok med IKM uke 15 forresten. Ser at gruppa vår begynner å fylle seg opp nå, koselig! Nesten litt overrasket, trodde kanskje vi ville bli litt færre enn vanlig pga en del ville unngå termin i romjul/rundt nyttår :rolleyes:
Ble én kjapp runde på morgenen mens barna så på tv i stua :bag: men jeg blir ikke fort gravid så tipper det blir dårlige odds.. jaja, bare å vente og se!

ja det er ganske folksomt blitt! Koselig at det er mange som joiner - er første gang jeg har laget IKM gruppe så hadde vært kjedelig om den kun bestod av meg selv :hilarious:

Ca. 8 dpo i dag og en smule utålmodig.. tok en tidligtest i morges og en vanlig i ettermiddag, begge negative. Tør ikke å håpe på graviditet, men håper så veldig.. Vanskelig å tenke på noe annet, og har ikke klart å vente med tester selv om jeg egentlig tenkte meg nærmere før IKM før jeg gjorde det. Mannen er også så håpefull, selvsagt veldig fint, men vet det blir skuffende for han også selv om han (som meg) forventer at det kommer til å ta tid. ❤️ fikk først positive eggløsningstester rundt 23/3, men virker som egget ikke slapp, for testene ble negative igjen før de ble positive igjen etter en del dager. Nå er jeg tom for tester, så nå vet jeg egentlig ikke, men da jeg gikk tom så det ut som eggløsningen var over. Venter på flere i posten☺️

5 DPO i dag, og hadde plutselig brunlig utflod og ømme pupper. Kan det være festeblødning tro? :nailbiting:

Spennende! Kan jo være. Tidlig for mens i alle fall :) krysser fingrene for deg! Har selv hatt veldig murring/stikking i magen i dag og lurer selvsagt veldig på hva det betyr, hvis det betyr noe. 8 dpo her.

Spennende!! Veldig vanskelig å tolke tegnene så tidlig synes jeg, men vi fortsetter å krysse fingrene og håpe :Heartred:Heartred

Absolutt! Står overfor et dilemma i morgen tidlig, enten ta siste tidligtesten min eller prøve å beherske meg til en dag eller to seinere og ha større sannsynlighet for positiv.. har flere vanlige og har bestilt flere tidligtester. Kan bli intenst hvis jeg skal holde på på denne måten i flere måneder

Absolutt! Står overfor et dilemma i morgen tidlig, enten ta siste tidligtesten min eller prøve å beherske meg til en dag eller to seinere og ha større sannsynlighet for positiv.. har flere vanlige og har bestilt flere tidligtester. Kan bli intenst hvis jeg skal holde på på denne måten i flere måneder
Haha, kjenner meg igjen i den!! Etter siste SA bestilte jeg et lass med tester - skal følge med på Hcg-utviklingen neste gang, for å si det sånn :pompus: Hvor mange DPO er du?

Haha, kjenner meg igjen i den!! Etter siste SA bestilte jeg et lass med tester - skal følge med på Hcg-utviklingen neste gang, for å si det sånn :pompus: Hvor mange DPO er du?

Det forstår jeg! Samtidig som variasjon i tester skaper usikkerhet også.. Er 8 dpo (tror jeg).

Back
Topp