IKM uke 15 og 16

Lampeskjermen - 27 år - B2 - PP2 - El? IKM 14/4
Har ikke prøvd aktivt denne måneden, har ikke peiling på når eggløsningen har vært eller om syklusen er på plass igjen etter at vi mistet i november. Satser på et lite julemirakel. ❤️

Da har jeg for første gang bestilt babyplan sine tester og også bestilt tidligtester. Har vært så flink forrige ppene og holdt meg til testing rundt ikm.. men siden han har bursdag på ikm så tenkte jeg kanskje å «pine» meg selv litt ekstra for å se dagene i forvegen om det kan bli en ekstra koselig burdagsgave i år :rolleyes:

Da har jeg for første gang bestilt babyplan sine tester og også bestilt tidligtester. Har vært så flink forrige ppene og holdt meg til testing rundt ikm.. men siden han har bursdag på ikm så tenkte jeg kanskje å «pine» meg selv litt ekstra for å se dagene i forvegen om det kan bli en ekstra koselig burdagsgave i år :rolleyes:
Åå så koselig :cat:

Har ikke prøvd aktivt denne måneden, har ikke peiling på når eggløsningen har vært eller om syklusen er på plass igjen etter at vi mistet i november. Satser på et lite julemirakel. ❤️
Velkommen hit ❤️

Så fint håper det går veien! Og send gjerne litt av den tålmodigheten med å vente til IKM over her.. ☺️

Velkommen hit Lampeskjermen ❤️ Tror jeg husker deg fra Juli 2021-gruppen? Jeg var i den, men mistet også. Håper det klaffer nå ❤️

Endte selvfølgelig med ny test i dag, 7 DPO. Skulle jo vente til det nærmet seg IKM! Syns jeg ser antydning til noe, men kan være skygge, eller bare høye forhåpninger.. kan bli lang ventetid i prøveperiodene hvis jeg skal holde på slik. Kjenner for øvrig litt murringer i magen i dag, men ikke så lett å tyde den slags heller, kan jo være så mangt!

Hvordan gjør dere det med testing i ukedagene? Kan jo teste på morgenurin, men risikerer å ikke klare å fokusere på jobb hvis den er positiv.. kunne jo godt ventet til helgen igjen, men jeg har ikke tålmodighet!
Her blir det nok rett og slett ufokusert arbeidsdag om jeg skulle fått positiv test :p antagelig ufokusert resten av uka :angelic: tester 12 dpo uansett ass.

og 7 dpo er jo tiiiidlig å teste så du får bare fortsette de neste dagene :happy: jeg har fått positiv test 14 og 12 dpo på de to forrige. Negativt helt frem til da

Her blir det nok rett og slett ufokusert arbeidsdag om jeg skulle fått positiv test :p antagelig ufokusert resten av uka :angelic: tester 12 dpo uansett ass.

og 7 dpo er jo tiiiidlig å teste så du får bare fortsette de neste dagene :happy: jeg har fått positiv test 14 og 12 dpo på de to forrige. Negativt helt frem til da

Kommer nok til å teste uavhengig av jobb, men kanskje ikke de dagene jeg virkelig må ha fokus eller skal jobbe ekstra lange dager. Venter du til 12 dpo? Vet at 7 dpo er (for) tidlig, men har tydeligvis ikke selvkontroll. Nytt forsøk på 9 dpo i morgen

Kommer nok til å teste uavhengig av jobb, men kanskje ikke de dagene jeg virkelig må ha fokus eller skal jobbe ekstra lange dager. Venter du til 12 dpo? Vet at 7 dpo er (for) tidlig, men har tydeligvis ikke selvkontroll. Nytt forsøk på 9 dpo i morgen
Hehe ja det frister veldig å teste før :angelic: men begge gangene jeg var gravid var jeg sikker på at løpet var kjørt da jeg testa negativt så «seint». Og det er jo litt unødig skuffelse. Liker bedre å leve i håper så lenge som mulig. Og det er litt lettere når man ikke har noe valg pga sein hcg-stigning :rolleyes:

Shootingstar - 26 - PP4 - El 5/4? - IKM 18/4
Har vært prøvere i to år. Startet med Letrozol i januar etter to år med uregelmessig menstruasjoner, manglende eggløsning og uendelig lange sykluser. Er nå inne i vår fjerde runde med letrozol og håper så inderlig på en nyttårsbaby :angelic:

Shootingstar - 26 - PP4 - El 5/4? - IKM 18/4
Har vært prøvere i to år. Startet med Letrozol i januar etter to år med uregelmessig menstruasjoner, manglende eggløsning og uendelig lange sykluser. Er nå inne i vår fjerde runde med letrozol og håper så inderlig på en nyttårsbaby :angelic:
Velkommen hit ❤️ Krysser fingrene for deg!

Da ble det FF-kryss en uke før forventet :rolleyes: og plutselig 3 dpo! Har ikke helt trua på klaff denne mnd.. men det er alltid et lite håp, da

463CB112-6A24-4F2C-9639-CACA45F8BE0F.jpeg

Trodde jeg var 2 dpo i dag, siden jeg fikk fast smiley på søndag. Hadde EL slim og ømhet i går, og ble så usikker. Tenkte jeg skulle teste noen dager til for å se at de blir svakere igjen. Da fikk jeg positiv El-test nå:hilarious: stussa på at streken var så svak på søndag (digital), den pleier å være like sterk når jeg får positiv. I dag var streken slik den skal være. Så da rykker jeg tilbake noen dager:hilarious:

IMG_20210407_083803.jpg

Trodde jeg var 2 dpo i dag, siden jeg fikk fast smiley på søndag. Hadde EL slim og ømhet i går, og ble så usikker. Tenkte jeg skulle teste noen dager til for å se at de blir svakere igjen. Da fikk jeg positiv El-test nå:hilarious: stussa på at streken var så svak på søndag (digital), den pleier å være like sterk når jeg får positiv. I dag var streken slik den skal være. Så da rykker jeg tilbake noen dager:hilarious:

Vis vedlegget 353468

Merker EL forvirrer meg veldig denne mnd, EL slim i går, veldig øm og tappen var oppblåst og myk. Så vet ikke om jeg hadde det i går eller om det er i dag. Aksjer i hvertfall lagt inn.Jeg pleier å ha kjempe ømme pupper rundt EL også, men ikke denne mnd :P

Back
Topp