IKM uke 15 og 16

Hei!
Kan du oppdatere meg?
Venterpå_nr3 - 31 år - PP3 (1 etter SA) - B3 - EL 01.04- IKM 15.04.
Vi hadde tenkt å hoppe over denne PP, men det ble en liten runde på slutten der, så det kaaan jo være et lite mirakel ;)

Hei!
Kan du oppdatere meg?
Venterpå_nr3 - 31 år - PP3 (1 etter SA) - B3 - EL 01.04- IKM 15.04.
Vi hadde tenkt å hoppe over denne PP, men det ble en liten runde på slutten der, så det kaaan jo være et lite mirakel ;)
Den er grei! Krysser fingrene ❤️

Tok en test i dag, selv om jeg vet det er for tidlig.. Bare 6 DPO. Kjøret er i gang må bare holde meg litt i skinnet så jeg ikke bruker opp testene før det faktisk er mulig å få et reelt svar. Dette er jeg ikke god på! Er bare så spent..

upload_2021-4-4_16-0-59.jpeg

EL testen min havnet der den da, nedi varmeovnen, da jeg skulle ta bilde i vinduskarmen for bedre lys :laughing002 :greet015

Helt normalt at det kan ta opptil et år :) så krysser for graviditet helst nå, men hvertfall snart :)

Endte selvfølgelig med ny test i dag, 7 DPO. Skulle jo vente til det nærmet seg IKM! Syns jeg ser antydning til noe, men kan være skygge, eller bare høye forhåpninger.. kan bli lang ventetid i prøveperiodene hvis jeg skal holde på slik. Kjenner for øvrig litt murringer i magen i dag, men ikke så lett å tyde den slags heller, kan jo være så mangt!

Hvordan gjør dere det med testing i ukedagene? Kan jo teste på morgenurin, men risikerer å ikke klare å fokusere på jobb hvis den er positiv.. kunne jo godt ventet til helgen igjen, men jeg har ikke tålmodighet!

Vedlegg

• 026D818E-4293-4FD1-9736-9B6DC989D60A.jpeg
    026D818E-4293-4FD1-9736-9B6DC989D60A.jpeg
    32,5 KB · Visninger: 46
  • D632ECBA-F294-46EE-B5F9-E182F230A8FC.jpeg
    D632ECBA-F294-46EE-B5F9-E182F230A8FC.jpeg
    49,5 KB · Visninger: 46
Skjønner ikke no jeg, føler denne mnd er på bærtur. Hadde EL slim sist ute og tenkte da at EL ville komme i helgen på syklus dag 10, men ser på fitbit at jeg hadde en skikkelig puls drop på syklus dag 7 da slimet startet ca. Så begynner nå og lure på om jeg har hatt EL veldig tidlig denne mnd. Har hatt en syklus på 27 dager de to siste mnd, hadde masse EL smerter sist uke og i helgen nå er det ikke no, tappen er langt oppe og lukket. Noen som har vært borti det? Eller så bare kommer den seinere en det den skal evt

Skjønner ikke no jeg, føler denne mnd er på bærtur. Hadde EL slim sist ute og tenkte da at EL ville komme i helgen på syklus dag 10, men ser på fitbit at jeg hadde en skikkelig puls drop på syklus dag 7 da slimet startet ca. Så begynner nå og lure på om jeg har hatt EL veldig tidlig denne mnd. Har hatt en syklus på 27 dager de to siste mnd, hadde masse EL smerter sist uke og i helgen nå er det ikke no, tappen er langt oppe og lukket. Noen som har vært borti det? Eller så bare kommer den seinere en det den skal evt
Hmm, har du tatt g-test da? :) sånn mtp tappen også?

upload_2021-4-5_16-51-47.jpeg

skvatt litt her da det nesten så ut som EL hadde vært da tallet sank, men er nok bare babyplan som er svakere enn makesure. Har tilfeller hvor ‘sjekk streken’(?) er veldig svak også på babyplan sine.
Men tallet stiger, og det er bra! :shy: Litt usikker på når el egentlig er, har satt inn syklus på 30 dager pga lengden på sist syklus

Var usikker på om jeg skulle melde meg inn i IKM-gruppe, tenkte å prøve å holde meg unna forumet - men her er jeg likevel :p

MIT90 - 30 - PP25 - B2 - EL ca 11.04 - IKM ca 25.04

Ma3 - 38- PP4 - B2 - EL ca 14.04 - IKM ca 25.04

Tenker å prøve babyklister i tillegg til Wild yam denne ppen. Temper første fulle syklus:)

Var usikker på om jeg skulle melde meg inn i IKM-gruppe, tenkte å prøve å holde meg unna forumet - men her er jeg likevel :p

Samme her, hadde et mål om å ikke bruke så mye tid her inne for å tenke litt mindre på hele opplegget. Det gikk ikke så bra... :rolleyes::D

Samme her, hadde et mål om å ikke bruke så mye tid her inne for å tenke litt mindre på hele opplegget. Det gikk ikke så bra... :rolleyes::D
Haha nei, men holdt ut til cd7 da, og ikke 5 minutter etter tr startet :hilarious:
Synes det er godt å være i selskap med likesinnede :)

Det er vi glade for :) velkommen hit ❤️

Haha nei, men holdt ut til cd7 da, og ikke 5 minutter etter tr startet :hilarious:
Synes det er godt å være i selskap med likesinnede :)

Haha, sjekket nå, ser jeg meldte meg inn på CD1 :hilarious: Så bra gikk det :hilarious: Håper spiren sitter for deg nå, ser du har mange PP-er bak deg. Vi er på 15. runden og synes det er lenge :eek: Sender masse babystøv :smiley-angelic003

Haha, sjekket nå, ser jeg meldte meg inn på CD1 :hilarious: Så bra gikk det :hilarious: Håper spiren sitter for deg nå, ser du har mange PP-er bak deg. Vi er på 15. runden og synes det er lenge :eek: Sender masse babystøv :smiley-angelic003
Tusen takk gode deg :Heartred sender masse babystøv tilbake, dere har holdt på lenge dere også! :Heartred
Ja det har vært en lang reise, 2,5 år og mistet 3 ganger.. men holder motet oppe! Blir et lillesøsken etterhvert :) Vi har jo krav på utredning allerede, men vi har satt frist til over sommeren før vi ber om utredning - vil jo gjerne klare det på egen hånd :)

Back
Topp