IKM uke 15 og 16

CD13 i dag og fått blinkende smilefjes på clearblue EL-testen :happy: pleier å ha EL rundt CD16-17, så blir spennende å se om den kommer et par dager før eller om den blinkende smiley er der i flere dager. Men vi har ingen planer denne påsken, så her skal det i alle fall ikke stå på manglende eller for lite sengekos denne PP :hilarious:

Ja, hva skal man si... Kos dere? :hilarious: :joyful: :woot:

Skulle egentlig vært i gruppe for uke 15, men prøver meg her.. Veldig spennende periode nå syns jeg, første prøveperiode, ingen barn fra før. Fikk først positive eggløsningstester 23/3, men kan virke som egget ikke slapp, for fikk nye positive 29/3. Dette er første syklus etter spiraluttak, så aner ikke sykluslengde (brukt prevensjon lenge). Forventer ikke klaff på første forsøk, men håper selvsagt, og er veldig spent ☺️ Lurer på når jeg skal begynne å teste.. kommer nok til å bli utålmodig!

Hattifnatt1 - PP1 - B1 - EL 29/03 - IKM ca. 12/4
Velkommen hit og lykke til i prøvingen ❤️ Håper det klaffer fort for dere, men uansett er det trivelig å henge her mens man venter :)

Håper du har vært heldig nå da og at de eneste testene du trenger å ta fremover er graviditetstester :D

Ja, det hadde jo vært en drøm, men ikke så realistisk kanskje.. tenker vi er veldig heldige hvis det klaffer før sommeren ❤️

Har sånn murring i magen i dag. Vet ikke hva det kan tyde på, er bare ca. 5 DPO. Kan vel være alt mulig blir litt overanalyserende!

Hvor ofte i løpet av en sag tester dere EL? Fikk opp på Premom at de anbefalte to?

Hvor ofte i løpet av en sag tester dere EL? Fikk opp på Premom at de anbefalte to?

Jeg tester to ganger per dag med 12 timer i mellom. Men dersom testen på morgenen er veldig sterk tester jeg igjen 4 timer senere. Jeg har veldig korte LH topper, og er redd for å gå glipp av det.

:pompus:
Jeg tester to ganger per dag med 12 timer i mellom. Men dersom testen på morgenen er veldig sterk tester jeg igjen 4 timer senere. Jeg har veldig korte LH topper, og er redd for å gå glipp av det.
Jeg testet igjen etter 4 timer, makesure først viste 0.51 og babyplan 4 timer etter 0.25 :confused: CD11, så tidlig å starte kanskje

Jeg tester en gang, men flere hvis/når de blir sterkere :) men har funnet ut at min LH-topp varer en stund, så får den med meg på testing en gang om dagen. For min del funker det bra å teste på morgenurin, selv om jeg ser at mange anbefaler seinere på dagen.

Jeg vurderer å droppe el-testingen denne mnd.
På fire dager, varierte det med så høye tall (bildet).

Vedlegg

• B3E053D1-C262-48F5-A5B5-29441E8ABF5E.png
    B3E053D1-C262-48F5-A5B5-29441E8ABF5E.png
    113,8 KB · Visninger: 25
:pompus:
Jeg testet igjen etter 4 timer, makesure først viste 0.51 og babyplan 4 timer etter 0.25 :confused: CD11, så tidlig å starte kanskje

Det er helt normalt at det går litt opp og ned når det er en stund før EL faktisk kommer :) Mengden du drikker påvirker også resultatet, så jeg bruker å ikke drikke noe særlig dersom jeg skal teste igjen etter 4 timer. Jeg ville nok kun ha testet morgen og kveld i utgangspunktet, man kan bli ganske stresset av hyppig testing!

Det er helt normalt at det går litt opp og ned når det er en stund før EL faktisk kommer :) Mengden du drikker påvirker også resultatet, så jeg bruker å ikke drikke noe særlig dersom jeg skal teste igjen etter 4 timer. Jeg ville nok kun ha testet morgen og kveld i utgangspunktet, man kan bli ganske stresset av hyppig testing!
Passet på å ikke drikke mye, gikk heller ikke på do. Man merket på testen kanskje avgjør også?
Tester i morgen igjen og ser ;)

Melder meg inn her, med forbehold om at eg må over i uke 17 (ustabile sykluser).

FruMilla90 - 30 - PP5 (SA i PP2 og PP3) - B4 - EL 10.4 - IKM 24.4 (ca datoer, ustabile sykluser)

Her blir det ingen EL testing denne måneden, treng rett og slett ein pause fra alle testene. Satser på at me er heldige og at det klaffer likevel:happy: Lykke til alle sammen:love7

Ja man må nok ha el slim for å bli gravid, men ikke alle merker til slimet :) men at det er der fordet :) sist jeg ble gravid merket jeg masse, så jeg håper å få mer slim snart, og at det klaffer akkuratt på el dagen denne gangen å :)
Jevnlig sex ved el skal være nok :) annenhver dag er svaret stort sett tenker jeg :) fordi da får spermen spart seg litt opp t
Jeg har vært gravid tidligere, og kan aldri huske å ha hatt El-slim, utenom 1 gang - og det var lenge etter jeg var gravid. Snakket med en venninne som har 2 barn, og heller ikke hun kan huske å ha oppdaget det :) Tror bare ikke det er like tydelig hos alle :)
man er nok forkjellige ja :) bare vet at det har så stor betydning for meg :) vært gjennom IVF med to barn (har nå fem) så de barna jeg har blitt gravid uten hjelp er når jeg har hatt tydelig el slim :) men lov å håpe jeg ikke er den som må ha så tydelig hver gang :) men alltid godt å lese at det er flere som ikke har opplevd det :)

Melder meg inn her, med forbehold om at eg må over i uke 17 (ustabile sykluser).

FruMilla90 - 30 - PP5 (SA i PP2 og PP3) - B4 - EL 10.4 - IKM 24.4 (ca datoer, ustabile sykluser)

Her blir det ingen EL testing denne måneden, treng rett og slett ein pause fra alle testene. Satser på at me er heldige og at det klaffer likevel:happy: Lykke til alle sammen:love7
Velkommen skal du være hit til oss i uke 16 ❤️

Back
Topp