IKM uke 15 og 16

For første gang håpet jeg at syklus skulle være litt forsinket (etter SA for to uker siden), men NEIDA. Så nå er det stor spørsmålet: Termin 24.-25.desember, eller vente?! :eek::eek: Hva hadde dere gjort? :banghead:
Klaffer det her denne mnd blir det keisersnitt to uker før, som da er på julaften. Så baby blir set midt i julen ivartfalø. Jeg tenker kjør på :) jeg vil ikke gå glipp av en eneste prøveperiode nå :p

Klaffer det her denne mnd blir det keisersnitt to uker før, som da er på julaften. Så baby blir set midt i julen ivartfalø. Jeg tenker kjør på :) jeg vil ikke gå glipp av en eneste prøveperiode nå :p
KS pga to før? hatt ett KS og en ‘vanlig’, spent på hva neste blir

For første gang håpet jeg at syklus skulle være litt forsinket (etter SA for to uker siden), men NEIDA. Så nå er det stor spørsmålet: Termin 24.-25.desember, eller vente?! :eek::eek: Hva hadde dere gjort? :banghead:
Jeg ville hoppet over, men så er jeg helt på starten av prøving, har et desemberbarn allerede..

Nei, mannen mener det blir for dumt å planlegge termin på julaften, så han vil vente. Han er desember-barnet av oss, så får vel respektere det :stop:

Blir nye datoer på meg siden EL skjedde før jeg trodde:)

mania- 38- b2- pp5- EL 31.3.- IKM ca.13.4.

Jeg ønsker å fokusere på kosthold, eller, ikke spise snop.. kan ikke kutte ut noe helt, men spise mindre av det.. skal prøve å gå opp det som er ‘nødvendig’ og helst ikke mer. Har bmi på nesten 30, så skal prøve å gå ned før graviditet og fokusere på styrke, slik at jeg er i bedre form til å være gravid også.
Det er sånn jeg tenker også, har noen kilo ekstra og er på vei nei.

Hadde ikke gjort meg noen ting, koselig med Julebaby

Da er eggløsningen rett rundt hjørnet, masse EL slim i dag, og den kommer tidligere en antatt. Så nå blir det senge vals ❤️ X fingrene for en liten spire

Dere som tester etter EL; har dere noen erfaring eller vet om EL flytter på seg dersom TR kommer tidligere? Altså om EL blir tidligere da også? :bookworm:

LeneB - 35 - PP4 - B6 - EL ? - IKM 19/4

Usikker om jeg skal være her eller uke 15, fordi syklusene mine er litt på bærtur, så prøver oss på mandag denne uka :)

Dere som tester etter EL; har dere noen erfaring eller vet om EL flytter på seg dersom TR kommer tidligere? Altså om EL blir tidligere da også? :bookworm:
Begynner å lure selv, hadde mensen i 3 dager :P Nå kommer EL mye tidligere..

Aldri tenkt over, men ville automatisk tenkt at alt forflyttet seg ift mensen? Men selv har jeg ganske ustabile sykluser så el er sjeldent på samme cd :rolleyes:

V
LeneB - 35 - PP4 - B6 - EL ? - IKM 19/4

Usikker om jeg skal være her eller uke 15, fordi syklusene mine er litt på bærtur, så prøver oss på mandag denne uka :)
Velkommen skal du være uansett uke ❤️

Back
Topp