IKM uke 15 og 16

Ang graviditet og kosthold, noen flere som vil fokusere på det? Jeg ønsker å ha et sunt kosthold og fokusere på det jeg spiser, er veldig opptatt av det fra før av med tanke på fibro mylagi. Lever nå på lavkarbo og på mine bra dager så går jeg en fast runde på 10 km. Når jeg blir gravid skal jeg gå så lenge jeg klarer, men blir ikke mere lavkarbo.
Off ikke i påska i alle fall :hilarious: prøver å være nogen lunde i hverdagen men vi ryker veldig ofte på noe godt når barna er lagt :angelic:

TR kom i dag, melder meg inn her.
Håper PP9 blir den siste og at 2022 gir oss en liten baby i armene :Heartred

Aili - PP9 - B2 - EL 12/4 - IKM 24/4
Ingen ting hadde vært bedre ❤️ Velkommen til uke 16 - her skal det bli mange spirer!

Lov å unne seg litt innimellom. Jeg spiser ikke så mye godis egentlig.. men når tr herjer unner jeg meg noe :happy:
Om det klaffer denne mnd er jeg så å si sikker på det blir 2021 baby midt i julen... Sannsynlig termin 3.januar og alle mine har kommet før, litt tidligere for hvert barn... :) Ikke helt ideelt, men hopper ikke over pp av den grunn.. ;)

Lov å unne seg litt innimellom. Jeg spiser ikke så mye godis egentlig.. men når tr herjer unner jeg meg noe :happy:
Om det klaffer denne mnd er jeg så å si sikker på det blir 2021 baby midt i julen... Sannsynlig termin 3.januar og alle mine har kommet før, litt tidligere for hvert barn... :) Ikke helt ideelt, men hopper ikke over pp av den grunn.. ;)
Min termin blir 31 desember ❤️ Håper virkelig på en spire denne mnd,for neste mnd kommer vi til å hoppe over.

Ang graviditet og kosthold, noen flere som vil fokusere på det? Jeg ønsker å ha et sunt kosthold og fokusere på det jeg spiser, er veldig opptatt av det fra før av med tanke på fibro mylagi. Lever nå på lavkarbo og på mine bra dager så går jeg en fast runde på 10 km. Når jeg blir gravid skal jeg gå så lenge jeg klarer, men blir ikke mere lavkarbo.

Jeg går kanskje litt mot strømmen, men jeg spiser det jeg har lyst til :) Har ingen regler, da er jeg bare dømt til å feile. Så jeg spiser det jeg vil til jeg blir mett. Får ingen dårlig samvittighet av å spise sjokolade, og har aldri trent en dag i mitt liv :P Har en veldig aktiv jobb, det holder for meg :)

Men når det er sagt så er det jo bare positivt å få i seg mer av den sunne maten når man ønsker å bli gravid! Så kjør på sier jeg :)

God morgen!
Jeg fikk to ganske ulike EL-tester i dag, begge tatt ca. kl. 09.20. Den første ble så sterk, så tok en til, den var bare rar. Kontrollstreken var svak også. Hvilken skal jeg stole på? Ingen av dem, kanskje?o_O Dere ser hvordan de andre har sett ut på det ene bildet (de to rare er nederst)
Vis vedlegget 352778 Vis vedlegget 352779

Jeg ville faktisk tolket de som positive! Det er ikke uvanlig at testene har ulike mengder fargestoff i seg. Hvilken syklusdag er du på? :)

Blir baby midt i julen her også da faktisk. Hvis det klaffer nå så er termin 7 januar, og det blir ks to uker før.. altså på selveste julaften da :wideyed::p

Off ikke i påska i alle fall :hilarious: prøver å være nogen lunde i hverdagen men vi ryker veldig ofte på noe godt når barna er lagt :angelic:

Hihi, vi tar gjerne frem litt sjokolade på kveldstid vi også :P Her om dagen åpnet jeg en sjokolade, og da hørte tydeligvis ettåringen meg for han ropte "SPISE KOKKELADE NO MAMMA?" gjennom babycallen :hilarious:

Jeg ville faktisk tolket de som positive! Det er ikke uvanlig at testene har ulike mengder fargestoff i seg. Hvilken syklusdag er du på? :)

Takk for svar!:happy: Jeg er på CD17 etter SA.:) Har gått ut fra at EL skulle være mer forsinka, men kanskje ikke:wideyed:Tenkte jeg skulle ta en til nå. For å se om den er annerledes.

Takk for svar!:happy: Jeg er på CD17 etter SA.:) Har gått ut fra at EL skulle være mer forsinka, men kanskje ikke:wideyed:Tenkte jeg skulle ta en til nå. For å se om den er annerledes.

Leit å høre om SA ❤ Da hadde jeg virkelig regnet de som positive, og sjekket at streken minker med en ny test :) Men ettersom du fikk positiv test i dag tidlig kan det hende den ikke er negativ igjen før i morgen.

Leit å høre om SA ❤ Da hadde jeg virkelig regnet de som positive, og sjekket at streken minker med en ny test :) Men ettersom du fikk positiv test i dag tidlig kan det hende den ikke er negativ igjen før i morgen.

Her er den, tatt ca. 18.25. Synes den ser positiv ut, ja!:) 20210330_183406.jpg

Ser det er et par andre med ikm i uke 15, så håper det er greit at jeg henger litt her inne til noen eventuelt lager egen tråd for uke 15 :happy:

MariaS - 29 år - PP21 (PP1 etter SA) - B3 - EL 31/03 - IKM 14/04

Syklusdag 5 i dag, og tanta er i ferd med å pakke sakene sine :) Har ultralydkontroll på tirsdag eller onsdag, spent på hvordan ståa er :nailbiting:

Ser det er et par andre med ikm i uke 15, så håper det er greit at jeg henger litt her inne til noen eventuelt lager egen tråd for uke 15 :happy:

MariaS - 29 år - PP21 (PP1 etter SA) - B3 - EL 31/03 - IKM 14/04
Såklart du kan ❤️ Så leit å høre om SA.. håper denne pp er den hvor spiren sitter!

Såklart du kan ❤️ Så leit å høre om SA.. håper denne pp er den hvor spiren sitter!
Det håper jeg også :rolleyes: Tok 20 pp før det ble positiv test nå, og det endte jo i en SA.. Er mer enn klar for at det klaffer og at den sitter hele veien :hilarious:

Jeg ønsker å fokusere på kosthold, eller, ikke spise snop.. kan ikke kutte ut noe helt, men spise mindre av det.. skal prøve å gå opp det som er ‘nødvendig’ og helst ikke mer. Har bmi på nesten 30, så skal prøve å gå ned før graviditet og fokusere på styrke, slik at jeg er i bedre form til å være gravid også.

Ok, jeg bare måtte gjøre noe ekkelt. Har mensen i full blomstring nå. Sjekket livmortappen nettopp. Helt ærlig, åpningen er akkurat lik som når jeg er i starten av en graviditet. Trodde det skulle være større åpning

For første gang håpet jeg at syklus skulle være litt forsinket (etter SA for to uker siden), men NEIDA. Så nå er det stor spørsmålet: Termin 24.-25.desember, eller vente?! :eek::eek: Hva hadde dere gjort? :banghead:

Vedlegg

• 20210331_203019.jpg
    20210331_203019.jpg
    21,7 KB · Visninger: 20
Back
Topp