IKM uke 15 og 16

Har det samme som deg, Max 3-4 dager. Har en venninne som har det sånn også. Er helt innfor og normalt, heller det en super blødning i 7 dager. Hvorfor vet jeg ikke, mamma hadde super mens.. Jeg har alltid hatt lite :D

Jeg og er lik! Maks 3-4 dager, men nå etter tidlig SA så har jeg blødd mye mer og i ca 5 dager

Så godt å høre at vi er fler! Mamma også har ‘super mens’ :laughing002 Så også nå på Premom at CD1 er fra første dag, så da spiller det jo ingen rolle når det slutter.

utrolig kjedelig med SA vårlilleclark, jeg har skikkelig trua på denne perioden for dere!! :shy:

Guacamole - 29 - pp4 - b3 - el usikker - ikm 19/4

:nicethread

Reyna - 26 - PP4 - B1 - EL 10/04 - IKM 25/4

Edit: Datoer ifølge Flo-appen, men har en mistanke om at EL kommer litt tidligere i syklusene mine.

:hello2

Sniker meg inn her jeg også :)

Alfakrøll - 31 - PP4 (eller PP20 ish*) - B1 - EL 04.04 - IKM 19.04

*Hadde en prøveperiode på 1,5 år for noen år siden.
Basert på vanlig sykluslengde får jeg termin på nyttårsaften om det lykkes denne pp :dance011
Kanskje ikke ideelt, men jeg tar det jeg får med glede :Heartred

Krysser fingrene for oss alle - måtte det bli mange nyttårsspirer :santa

❤️❤️❤️

Vedlegg

• 8295C265-9070-43B7-B14D-284B45882853.jpeg
    8295C265-9070-43B7-B14D-284B45882853.jpeg
    31,9 KB · Visninger: 9
Slenger meg med her og håper virkelig at det går denne gang! Har vært mange nedturer på veien... Hvis alt ser bra ut på kontroll etter påsken blir det innsett av nedfryst blastocyst :)

HåpeSpire - 26 år - IVF - B2 - EL ca 10.4 - IKM 24.4

Sniker meg inn her jeg også :)

Alfakrøll - 31 - PP4 (eller PP20 ish*) - B1 - EL 04.04 - IKM 19.04

*Hadde en prøveperiode på 1,5 år for noen år siden.
Basert på vanlig sykluslengde får jeg termin på nyttårsaften om det lykkes denne pp :dance011
Kanskje ikke ideelt, men jeg tar det jeg får med glede :Heartred

Krysser fingrene for oss alle - måtte det bli mange nyttårsspirer :santa
Velkommen til uke 16 ❤️ Håper på masse nyttårsspirer!

Slenger meg med her og håper virkelig at det går denne gang! Har vært mange nedturer på veien... Hvis alt ser bra ut på kontroll etter påsken blir det innsett av nedfryst blastocyst :)

Velkommen hit! Krysser alt for vellykka fryseforsøk! ❤️

Mensen kom i dag tidlig....så jeg er i rute!
La oss knuse alle rekorder - må vi hele gjengen ende opp med to sterke streker om et par uker :smiley-bounce016

Mensen kom her også idag, en dag «forsinket» i forhold til datoene jeg har oppgitt men orker ikke å endre på det før EL faktisk dukker opp :happy:

Tror jeg kommer til å «spandere» på meg en privat gynekologtime for å sjekke hvordan det står til oppi der...

Mensen kom her også idag, en dag «forsinket» i forhold til datoene jeg har oppgitt men orker ikke å endre på det før EL faktisk dukker opp :happy:

Tror jeg kommer til å «spandere» på meg en privat gynekologtime for å sjekke hvordan det står til oppi der...

Godt å få sjekket :) Vi kommer til å bestille utredning privat neste måned om det ikke klaffer denne runden :nailbiting:

Heier litt ekstra på deg og de med IVF! :shy:

Heiel - 31år - pp5 - B1 - EL usikker - IKM 20.04

Mistet i uke 13 i oktober, og begynner å bli utålmodig. :( Starter med EL-tester denne mnd :) krysser alle fingre og tær for oss alle! :)

Back
Topp