IKM uke 15 og 16

Hehe, ja tenkte det samme. Blitt skikkelige cycle buddys vi :D Men nå synes jeg i grunn at vi godt kan møtes på terminforum neste gang :rolleyes:
Krysser fingrene for deg og gullblastoen din!!!

Ja ærlig talt, det må da være vår tur snart????? :woot: Håper vi ender opp med nyttårsbarn begge to ❤
 
Hei på dere:)

Jeg sniker meg inn her. Etter SA den 2.2. (4+4) og 14.3.(5+1), hadde jeg tenkt å ta en pause. Vente til mai med å fortsette prøvingen. Meeen, jeg er 38 og blir ikke yngre. Vi kommer nok ikke til å stresse med det denne pp, men det gjorde vi ikke forrige pp heller. Gravid ble jeg:joyful: Har begynt å teste etter EL nå, eller Den store eggjakten, som jeg har valgt å kalle det, ref. påske.:wacky: Ved første SA var mensen 5 dager forsinket, EL var tilsvarende forsinket neste syklus. Da jeg mistet igjen var mensen 9 dager forsinket, spent på om EL er 9 dager forsinket denne syklusen.

mania - 38 - b2 - pp5 - EL rundt 9.4.-IKM rundt 23.4. (i følge Premom).

Lykke til alle sammen:Heartred
 
Heiel - 31år - pp5 - B1 - EL usikker - IKM 20.04

Mistet i uke 13 i oktober, og begynner å bli utålmodig. :( Starter med EL-tester denne mnd :) krysser alle fingre og tær for oss alle! :)
Velkommen hit til uke 16 ❤️ Så vondt å høre at du mistet i uke 13... måtte det gå hele veien denne pp!!
 
Hei på dere:)

Jeg sniker meg inn her. Etter SA den 2.2. (4+4) og 14.3.(5+1), hadde jeg tenkt å ta en pause. Vente til mai med å fortsette prøvingen. Meeen, jeg er 38 og blir ikke yngre. Vi kommer nok ikke til å stresse med det denne pp, men det gjorde vi ikke forrige pp heller. Gravid ble jeg:joyful: Har begynt å teste etter EL nå, eller Den store eggjakten, som jeg har valgt å kalle det, ref. påske.:wacky: Ved første SA var mensen 5 dager forsinket, EL var tilsvarende forsinket neste syklus. Da jeg mistet igjen var mensen 9 dager forsinket, spent på om EL er 9 dager forsinket denne syklusen.

mania - 38 - b2 - pp5 - EL rundt 9.4.-IKM rundt 23.4. (i følge Premom).

Lykke til alle sammen:Heartred
Velkommen til uke 16 ❤️ Så dritt å miste altså! Men denne IKM-uka skal alle spirer sitte!! Masse lykke til med påskeegget ;) ❤️
 
Hei. Da er vi i gang med pp6.. Det var i den pp sistemann satt så da satser vi på det :)

Lille maur - 36 år - pp6 - B4 - El 9.4 - IKM 23.4
 
Isobel - 34 - pp10 - b3 - el ca 10.4 - ikm 23.4

Da har vi bikket et år med prøving, for en berg og dalbane det har vært!

Siste pp tok jeg Otrivelle for første gang for å få el litt tidligere. Det fikk jeg også, så lettet, og skuffet da jeg fikk TR på dag 24, 3 dager kortere enn vanlig.

Denne pp prøver jeg Letrozol for første gang, og krysser fingrene atter ei gang :Heartbigred
 
Hei. Da er vi i gang med pp6.. Det var i den pp sistemann satt så da satser vi på det :)

Lille maur - 36 år - pp6 - B4 - El 9.4 - IKM 23.4
Velkommen hit til uke 16 ❤️ Jeg er også i pp6 - og førstemann satt da for min del. Så det er nok en meget god pp å være i ;) lykke til!
 
Isobel - 34 - pp10 - b3 - el ca 10.4 - ikm 23.4

Da har vi bikket et år med prøving, for en berg og dalbane det har vært!

Siste pp tok jeg Otrivelle for første gang for å få el litt tidligere. Det fikk jeg også, så lettet, og skuffet da jeg fikk TR på dag 24, 3 dager kortere enn vanlig.

Denne pp prøver jeg Letrozol for første gang, og krysser fingrene atter ei gang :Heartbigred
Velkommen hit kjære deg ❤️ Håper virkelig Letrozol kicker inn og at denne pp sitter!
 
Sniker meg inn her :) noe usikker på el og ikm men det er sent i uke 16 eller tidlig uke 17 :)

Meg88 - 32 - PP3 etter sa - B3 - EL usikker - IKM ca 25/4
 
Ang graviditet og kosthold, noen flere som vil fokusere på det? Jeg ønsker å ha et sunt kosthold og fokusere på det jeg spiser, er veldig opptatt av det fra før av med tanke på fibro mylagi. Lever nå på lavkarbo og på mine bra dager så går jeg en fast runde på 10 km. Når jeg blir gravid skal jeg gå så lenge jeg klarer, men blir ikke mere lavkarbo.
 
Ang graviditet og kosthold, noen flere som vil fokusere på det? Jeg ønsker å ha et sunt kosthold og fokusere på det jeg spiser, er veldig opptatt av det fra før av med tanke på fibro mylagi. Lever nå på lavkarbo og på mine bra dager så går jeg en fast runde på 10 km. Når jeg blir gravid skal jeg gå så lenge jeg klarer, men blir ikke mere lavkarbo.
Jeg spiser som vanlig, men jeg skal prøve å kutte sukker denne pp’n , og trene litt ekstra :) jeg tar tran og andre vitaminer. Jeg har leddgikt, så jeg prøver å tenke på kostholdet. Men så lenge jeg holder meg unna sukker så får jeg være fornøyd :p
 
Jeg spiser som vanlig, men jeg skal prøve å kutte sukker denne pp’n , og trene litt ekstra :) jeg tar tran og andre vitaminer. Jeg har leddgikt, så jeg prøver å tenke på kostholdet. Men så lenge jeg holder meg unna sukker så får jeg være fornøyd :p
Ikke sant, akkurat det tenker jeg også. Sukker er veldig fy fy. Så blir å spise sukkerfritt.
 
God morgen!
Jeg fikk to ganske ulike EL-tester i dag, begge tatt ca. kl. 09.20. Den første ble så sterk, så tok en til, den var bare rar. Kontrollstreken var svak også. Hvilken skal jeg stole på? Ingen av dem, kanskje?o_O Dere ser hvordan de andre har sett ut på det ene bildet (de to rare er nederst)
20210330_093817.jpg 20210330_093639.jpg
 
TR kom i dag, melder meg inn her.
Håper PP9 blir den siste og at 2022 gir oss en liten baby i armene :Heartred

Aili - PP9 - B2 - EL 12/4 - IKM 24/4
 
Da har jeg kjøpt inn grapefruktkjerneekstrakt, og fy for en smak!!:wtf: Åssen skal jeg orke tre glass om dagen av det der:wtf::hilarious:
 
Sniker meg inn her :) noe usikker på el og ikm men det er sent i uke 16 eller tidlig uke 17 :)

Meg88 - 32 - PP3 etter sa - B3 - EL usikker - IKM ca 25/4
Her er du hjertelig velkommen ❤️ Lykke til med el-jakt!
 
Back
Topp