IKM uke 15 og 16

Fotballbaby - 26 - PP11 - B2 - EL 13/4 - IKM 23/4

Litt usikker på hvor hardt vi skal prøve denne pp, siden vi har prøvd ganske lenge nå så vil vi egentlig ikke «gå glipp av» noen pp, men vi har allerede et romjul/nyttårsbarn så vi får se :) Kommer nok ikke til å unngå å legge inn aksjer, men mulig jeg bare lar være å teste etter EL denne gang
 
Fotballbaby - 26 - PP11 - B2 - EL 13/4 - IKM 23/4

Litt usikker på hvor hardt vi skal prøve denne pp, siden vi har prøvd ganske lenge nå så vil vi egentlig ikke «gå glipp av» noen pp, men vi har allerede et romjul/nyttårsbarn så vi får se :) Kommer nok ikke til å unngå å legge inn aksjer, men mulig jeg bare lar være å teste etter EL denne gang
Ja det kan bli spennende med termin like rundt nyttår :rolleyes: velkommen hit skal du være uansett ❤️
 
Måtte jo så klart bli forkjøla denne pp'n da... så da kommer vel kanskje el senere enn appene sier...(?):wtf: så da kanskje jeg hører til uke 16 uansett:hilarious: (nei, ikke korona, er testa og den var negativ:smug:, på lik linje med el testene så langt:hilarious:)
 
Here we go again! PP15 totalt... :wideyed: Håper det klaffer snart :)

Astrantia - 32 - PP5 (etter SA) - B1 - EL 8./9.4. - IKM 24.4.
 
Velkommen hit! Krysser fingrene for at alle gode ting er 15 i uke 16 ❤️

Tusen takk ❤️ Satser på en fin gjeng nyttårsbabyer i denne gruppa :happy:


Noen som vet? Orker ikke lage ny tråd :smiley-angelic006
Men har ekstremt lite mens, alltid hatt. Max 3 dager, hvor dag to er mest, men såpass lite at jeg kun bruker truseinnlegg. Bytter kanskje 1-3 gang i løpet av dagen pga hygiene, ikke fordi det er fullt.

Vet det er innafor, men hva kan grunnen egentlig være? Er det gener? noe med egget? Og når teller man da CD1? Premom sier nå min syklus er 31 dager ut i fra forrige mens og EL. :bag:

skal ta EL test denne mnd for å virkelig få sjekket ut denne syklusen min.

har hatt spiral i 10 år, til den ut i januar. Ikke prøvd aktivt å bli gravide da vi har desember barn fra før og prøver å unngå det igjen. Ok med en altså :shy:

Aner ikke dessverre, men anbefaler å tempe i tillegg til EL-testene om du ikke gjør det fra før :happy: Det har gitt meg god oversikt over syklusen i alle fall, kan varmt anbefales :)
 
Aner ikke dessverre, men anbefaler å tempe i tillegg til EL-testene om du ikke gjør det fra før :happy: Det har gitt meg god oversikt over syklusen i alle fall, kan varmt anbefales :)

tror ikke det helt går hos meg. Får liksom ikke privat-tid på badet om morgonen, blir mange spørsmål hvis jeg skal tempe hver dag :smiley-ashamed005 For hvis jeg har skjønt det rett så skal det helst gjøres med en gang man står opp?
 
tror ikke det helt går hos meg. Får liksom ikke privat-tid på badet om morgonen, blir mange spørsmål hvis jeg skal tempe hver dag :smiley-ashamed005 For hvis jeg har skjønt det rett så skal det helst gjøres med en gang man står opp?

Ahh, da er det jo ikke så greit :joyful: Ja, mens man ligger i senga, før man står opp eller gjør noe som helst :happy:
 
Noen som vet? Orker ikke lage ny tråd :smiley-angelic006
Men har ekstremt lite mens, alltid hatt. Max 3 dager, hvor dag to er mest, men såpass lite at jeg kun bruker truseinnlegg. Bytter kanskje 1-3 gang i løpet av dagen pga hygiene, ikke fordi det er fullt.

Vet det er innafor, men hva kan grunnen egentlig være? Er det gener? noe med egget? Og når teller man da CD1? Premom sier nå min syklus er 31 dager ut i fra forrige mens og EL. :bag:

skal ta EL test denne mnd for å virkelig få sjekket ut denne syklusen min.

har hatt spiral i 10 år, til den ut i januar. Ikke prøvd aktivt å bli gravide da vi har desember barn fra før og prøver å unngå det igjen. Ok med en altså :shy:
Har det samme som deg, Max 3-4 dager. Har en venninne som har det sånn også. Er helt innfor og normalt, heller det en super blødning i 7 dager. Hvorfor vet jeg ikke, mamma hadde super mens.. Jeg har alltid hatt lite :D
 
Back
Topp