IKM uke 15 og 16

Absolutt, og mange får ikke positiv test før etter IKM ❤️ jeg heier på deg

Takk for det! Jeg har allerede mistet litt troen, men det er jo egentlig litt tåpelig, for kan godt være mulighet enda. Dere kan sikkert forvente en daglig test fra meg frem til mensen (eventuelt)

Takk for det! Jeg har allerede mistet litt troen, men det er jo egentlig litt tåpelig, for kan godt være mulighet enda. Dere kan sikkert forvente en daglig test fra meg frem til mensen (eventuelt)
Test i vei, følger gladelig med og er meg på strekk jakt. Er bare koselig! Plutselig så er den der ❤️

Test i vei, følger gladelig med og er meg på strekk jakt. Er bare koselig! Plutselig så er den der ❤️

Håper det! Er fint å henge litt her mens jeg venter, for tror jeg må prøve å dempe meg litt med mannen. Han er veldig spent selv, men syns det er liiiitt unødvendig å teste hver dag gleder meg til å følge med dere andre

Tonight's the night for some baby dancing:hilarious::p
Til og med mira'en var enig:shy:
Så mulig jeg kan flyttes på nå:p
El i dag/morgen usikker ikm mn ca 13-14 dager sikkert:hilarious:
20210408_205541.jpg

10-11 dpo i dag og helt hvit test

Vedlegg

• E4F89FD6-8DE5-4C8F-8895-310680B8553F.jpeg
    E4F89FD6-8DE5-4C8F-8895-310680B8553F.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 38
Se der ja!

Min står stille, og gått ned!
Har drukket 1 kaffe i dag, holdt meg i 4 timer.. skal drikke ett glass vann nå og søteste igjen i 16 tiden. Er lenge å gå uten vann og på do:wtf: eller skal man bare vente til i morgen?
Vis vedlegget 353586

Er det vanlig at det går så opp og ned før en positiv test? Har aldri testet etter EL

Helt vanlig at den går opp og ned, men jeg skjønner at du stresser ❤ Mine tester har vært kruttsterke i noen dager nå, men i dag var den svak igjen. Jeg er på syklusdag 14 i dag, og på syklusdag 12 fikk jeg vite at eggposen var 11 mm. Den må være mellom 18-24 mm før den begynner å sende signaler til kroppen om å slippe den løs. Gynekologen mente at positiv el test ville komme på syklusdag 17 for meg. Og i mellomtiden kan testene svinge veldig! Det er absolutt ingenting galt, bare sånn kroppen jobber :)

Så mest sannsynlig jobber kroppen din bare med å produsere et større egg før det slippes :) Jeg ville testet max 2 ganger om dagen, morgen og kveld. Det kan bli mye stress rundt testingen, og testene vil uansett ikke vise store forskjeller når man tester for ofte.

Åå, dette gikk ikke helt som planlagt :( el er på plass idag og mannen kommer ikke hjem i helga..
Har også hatt forhøyet temp i 2 dager

Vedlegg

• 3E15BD58-CB7B-4DBD-8067-69BF82668A55.png
    3E15BD58-CB7B-4DBD-8067-69BF82668A55.png
    86,3 KB · Visninger: 21
Sniker her, kan hende jeg hiver meg med etterhvert. Er medlem i ikm uke 17-gruppen, men lurer på om jeg kanskje hører til her. Positiv ELtest i dag, så regner med el i dag eller i morgen:)

Back
Topp