Velkommen hit til uke 15 og 16Hadde egentlig planer om å vente med prøving, men vi kastet oss med denne runden! 6 dpo i dag
Nutti2022 - 30 - PP1 - B1 - EL 2.4 - IKM 16.4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hit til uke 15 og 16Hadde egentlig planer om å vente med prøving, men vi kastet oss med denne runden! 6 dpo i dag
Nutti2022 - 30 - PP1 - B1 - EL 2.4 - IKM 16.4
Absolutt, og mange får ikke positiv test før etter IKM jeg heier på deg
Test i vei, følger gladelig med og er meg på strekk jakt. Er bare koselig! Plutselig så er den derTakk for det! Jeg har allerede mistet litt troen, men det er jo egentlig litt tåpelig, for kan godt være mulighet enda. Dere kan sikkert forvente en daglig test fra meg frem til mensen (eventuelt)
Test i vei, følger gladelig med og er meg på strekk jakt. Er bare koselig! Plutselig så er den der
Happy humpingTonight's the night for some baby dancing
Til og med mira'en var enig
Så mulig jeg kan flyttes på nå
El i dag/morgen usikker ikm mn ca 13-14 dager sikkert
Vis vedlegget 353651
Håper det! Er fint å henge litt her mens jeg venter, for tror jeg må prøve å dempe meg litt med mannen. Han er veldig spent selv, men syns det er liiiitt unødvendig å teste hver dag gleder meg til å følge med dere andre
Har flytta deg du får si fra om det ikke ble rettTonight's the night for some baby dancing
Til og med mira'en var enig
Så mulig jeg kan flyttes på nå
El i dag/morgen usikker ikm mn ca 13-14 dager sikkert
Vis vedlegget 353651
Se der ja!
Min står stille, og gått ned!
Har drukket 1 kaffe i dag, holdt meg i 4 timer.. skal drikke ett glass vann nå og søteste igjen i 16 tiden. Er lenge å gå uten vann og på do eller skal man bare vente til i morgen?
Vis vedlegget 353586
Er det vanlig at det går så opp og ned før en positiv test? Har aldri testet etter EL
Ånei! Så frustrerende når det er sånt som kommer i veienÅå, dette gikk ikke helt som planlagt el er på plass idag og mannen kommer ikke hjem i helga..
Har også hatt forhøyet temp i 2 dager
Æsj, så kjedelig! Men må bare x fingrene. Kan fortsatt være noen som leverÅå, dette gikk ikke helt som planlagt el er på plass idag og mannen kommer ikke hjem i helga..
Har også hatt forhøyet temp i 2 dager
Si fra om du vil settes oppSniker her, kan hende jeg hiver meg med etterhvert. Er medlem i ikm uke 17-gruppen, men lurer på om jeg kanskje hører til her. Positiv ELtest i dag, så regner med el i dag eller i morgen