IKM uke 15 og 16

Hei :Heartbigred Jippi, er bare å sette meg på gravid. Er 4-5 uker på vei. Og en clearblue test som viser gravid er vel god nok bekreftelse til å gå ut i fra det. Endelig!
Lykke til videre alle sammen :Heartbigred

IMG_20210419_154452.jpg

Dette må jo være spire?:sad010

Tatt på veeeldig utvannet urin, tissa helt blankt lissom:hilarious:

IMG_20210419_161410.jpg

Skal jeg holde meg noen timer og svi av en digital, eller bør jeg vente med den til i morgen? Jeg har veldig lyst til å prøve en i dag, har 3stk:hilarious: og jeg så har vært så lei meg og grått så mye i dag, fordi det ikke klaffet denne mnd heller!

Vis vedlegget 354483

Skal jeg holde meg noen timer og svi av en digital, eller bør jeg vente med den til i morgen? Jeg har veldig lyst til å prøve en i dag, har 3stk:hilarious: og jeg så har vært så lei meg og grått så mye i dag, fordi det ikke klaffet denne mnd heller!
Ååå se der ja! Tror jeg hadde tatt en i dag:p Hvor mange dpo er du?:)

Vis vedlegget 354483

Ekstra overraskende og koselig! Dette må være spire :smiley-angelic001

Vis vedlegget 354483

Så spennende! :facepalm::nailbiting: Gleder meg til resultatet. Selv kjører jeg på med en digital i morgen tidlig. :rolleyes:

FF mener jeg nå er 3 dpo med eggløsning sist fredag... Hva fasiten er aner heg ikke. Negatic test idag (trodde jeg var kanskje 10 dpo).

C1B563D2-6C10-47A3-8D38-C6977EA2C62A.jpeg
CE8D826C-4F67-4951-A1E4-CC400203DA78.jpeg

Skal teste i morgen, vurderer å bare legge meg nå så tiden går litt fortere:hilarious:
Er veldig merkelig denne pp, kjenner ingen symptomer på verken det ene eller det andre, har skikkelig tro på at det har klaffet men samtidig ikke:bored::wacky:

Hei
Tenkte å lage lyd fra meg :woot: Jeg har IKM på søndag (muligens mandag).
For første gang, tester jeg ut Wild Jam.
Har ingen symptomer, og håper hver kveld at jeg vil våkne opp dagen etter med småkvalme....eller i det minste litt stikking eller murring....men neida, helt dødt inni der :wtf:
Tenkte å ta første test på onsdag eller torsdag.
God natt :salut

Hei
Tenkte å lage lyd fra meg :woot: Jeg har IKM på søndag (muligens mandag).
For første gang, tester jeg ut Wild Jam.
Har ingen symptomer, og håper hver kveld at jeg vil våkne opp dagen etter med småkvalme....eller i det minste litt stikking eller murring....men neida, helt dødt inni der :wtf:
Tenkte å ta første test på onsdag eller torsdag.
God natt :salut
Så spennende! Har du en god magefølelse til tross for lite symptomer? De gangene det har klaffet for meg har det vært 0 symptomer på ikm :angelic:

Skal teste i morgen, vurderer å bare legge meg nå så tiden går litt fortere:hilarious:
Er veldig merkelig denne pp, kjenner ingen symptomer på verken det ene eller det andre, har skikkelig tro på at det har klaffet men samtidig ikke:bored::wacky:
Ååå det er så spennende følelse! Kjenner igjen det med å forte seg å legge seg :hilarious: og ikke minst våkne og plutselig komme på at man har en test som skal tisses på! :D gleder meg til å høre hvordan det går i morgen!

Back
Topp