vårlilleclark
Glad i forumet
Min er lik som din.. spent på utfalletTok testen 14:05 lovte meg selv og ikke åpne den for å se, men så klart jeg måtte gå å gjøre det allikevel nå! Stoler ikke på de testene her..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er lik som din.. spent på utfalletTok testen 14:05 lovte meg selv og ikke åpne den for å se, men så klart jeg måtte gå å gjøre det allikevel nå! Stoler ikke på de testene her..
Hvor mange DPO er du idag? Håper at tanta holder seg unna og at du får sterkere strek imorgen!!Takk søte du, men har mine sterke tvil. Har fått så mye skygger på de her. Har IKM i morgen så tenker den burde vært sterkere evt
Fantastisk!! Gratulerer så masse sette deg på gravid?Klarte ikke vente til i morgen
Positiv digital 10 dpo på delvis utvannet kveldsurin
Tusen takk Er helt i sjokkFantastisk!! Gratulerer så masse sette deg på gravid?
Gratulerer!!!Klarte ikke vente til i morgen
GratulererKlarte ikke vente til i morgen
Tusen takkGratulerer!!!
Tusen takk vårlilleclark! Håper det blir din tur neste og at du kommer like bak meg i januar 2022-gruppaGratulerer
Klarte ikke vente til i morgen
Åå tusen takk brevduagratulerer så mye
Ikke fått noen positiv EL tester, så venter bare på å se om jeg får mens. Skal komme på lørdag.Tusen takk
Hvordan går det med deg?
Jaa, håper jeg er like bak deg hadde vært koselig å få være med dere videre inn i Januar!Tusen takk vårlilleclark! Håper det blir din tur neste og at du kommer like bak meg i januar 2022-gruppa
Sniker innom her. Ser noe. Spennende med neste testDagens rfsu mens jeg venter på de siste testene i posten usikker hva jeg tenker med denne.. har de siste 4 dagene vært mega oppblåst, rett og slett skikkelig dårlig form.
Jaa, håper jeg er like bak deg hadde vært koselig å få være med dere videre inn i Januar!
Ja, håper bare det ikke er den dumme skyggestreken til rfsuSniker innom her. Ser noe. Spennende med neste test
Håper for deg!Ja, håper bare det ikke er den dumme skyggestreken til rfsu
Dagens rfsu mens jeg venter på de siste testene i posten usikker hva jeg tenker med denne.. har de siste 4 dagene vært mega oppblåst, rett og slett skikkelig dårlig form. Men er super usikker på når TR kan forventes, alt ifra imorgen til fredag/lørdag
Jaa, håper jeg er like bak deg hadde vært koselig å få være med dere videre inn i Januar!
Jaa, hadde bare testene kunne kommet i posten så jeg kan prøve med en test jeg stoler påSer strek der i alle fall
Jaa, hadde bare testene kunne kommet i posten så jeg kan prøve med en test jeg stoler på