IKM uke 15 og 16

Takk søte du, men har mine sterke tvil. Har fått så mye skygger på de her. Har IKM i morgen så tenker den burde vært sterkere evt
Hvor mange DPO er du idag? Håper at tanta holder seg unna og at du får sterkere strek imorgen!!:cool::Heartred

Har IKM om 5 daga ca jeg:nailbiting:

Klarte ikke vente til i morgen:hilarious:
Positiv digital 10 dpo på delvis utvannet kveldsurin:happy093:Heartred

Vedlegg

• Snapchat-705172391.jpg
    Snapchat-705172391.jpg
    10,6 KB · Visninger: 149
Dagens rfsu mens jeg venter på de siste testene i posten :) usikker hva jeg tenker med denne.. har de siste 4 dagene vært mega oppblåst, rett og slett skikkelig dårlig form. Men er super usikker på når TR kan forventes, alt ifra imorgen til fredag/lørdag :hungry:
Tusen takk vårlilleclark!:D Håper det blir din tur neste og at du kommer like bak meg i januar 2022-gruppa:Heartred
Jaa, håper jeg er like bak deg :Heartred hadde vært koselig å få være med dere videre inn i Januar! :)

Vedlegg

• C80744A5-3287-4152-9663-D303D358F224.jpeg
    C80744A5-3287-4152-9663-D303D358F224.jpeg
    38,8 KB · Visninger: 123
Dagens rfsu mens jeg venter på de siste testene i posten :) usikker hva jeg tenker med denne.. har de siste 4 dagene vært mega oppblåst, rett og slett skikkelig dårlig form.

Jaa, håper jeg er like bak deg :Heartred hadde vært koselig å få være med dere videre inn i Januar! :)
Sniker innom her. Ser noe. Spennende med neste test :)

Dagens rfsu mens jeg venter på de siste testene i posten :) usikker hva jeg tenker med denne.. har de siste 4 dagene vært mega oppblåst, rett og slett skikkelig dårlig form. Men er super usikker på når TR kan forventes, alt ifra imorgen til fredag/lørdag :hungry:

Ser strek der i alle fall :woot:

Gratulerer til alle gravide :happy093

Har ikke turt teste ennå.. venter til fredag
Men har lite symptomer altså. Mye mindre ømme pupper enn ellers. Veldig trøtt
Men hvem er ikke det .
Hadde masse stiknigér på høyre side I helgen gitt seg nå.ellers ikke noe . Mindre enn andre peroder :confused013

Kan jeg spørre hva dere hadde så tidlig av symptomer ..??

Back
Topp