IKM uke 15 og 16

Dagens rfsu mens jeg venter på de siste testene i posten :) usikker hva jeg tenker med denne.. har de siste 4 dagene vært mega oppblåst, rett og slett skikkelig dårlig form. Men er super usikker på når TR kan forventes, alt ifra imorgen til fredag/lørdag :hungry:

Jaa, håper jeg er like bak deg :Heartred hadde vært koselig å få være med dere videre inn i Januar! :)
Oj se her ja! hvor mange dpo er du nå?
leste litt videre her og hååååper du får testene i post snart. Er så spent på dine vegne

Oj se her ja! hvor mange dpo er du nå?
leste litt videre her og hååååper du får testene i post snart. Er så spent på dine vegne
Viss jeg regner etter premom som har mest data og lese ut fra så er jeg 12dpo :) fikk Mail om at alle leveringer er forsinket og at de jobber på spreng så de har fortsatt ikke sendt den :eek: så nå funderer jeg på om jeg må løpe til korset å gå på et av våre lokale apotek å kjøpe :shy: Eneste som gjør meg til «gal» er at jeg ikke har en fast ikm dag å gå etter, kan være altifra idag og inn i helgen

Viss jeg regner etter premom som har mest data og lese ut fra så er jeg 12dpo :) fikk Mail om at alle leveringer er forsinket og at de jobber på spreng så de har fortsatt ikke sendt den :eek: så nå funderer jeg på om jeg må løpe til korset å gå på et av våre lokale apotek å kjøpe :shy: Eneste som gjør meg til «gal» er at jeg ikke har en fast ikm dag å gå etter, kan være altifra idag og inn i helgen
Skal du kjøpe ny eller vente på sendingen?:happy:

Skal du kjøpe ny eller vente på sendingen?:happy:
Prøver å holde meg hvertfall til i morgen :smug: men regna på hvilken syklus dag jeg er på nå, er på dag 30 og jeg har normal sykluslengde på 27/28. men tørr ikke håpe pga SA’en, kjenner egentlig at jeg er redd for å teste.. men når alt det er sagt så har jeg kjent på masse rare trykk «smerter», ilninger og lett hodepine idag. Like før jeg var ferdig på jobb kom det skikkelig stikking like nedenfor lysken, så ille at jeg faktisk var nødt til å stoppe opp med det jeg drev på med, varte kanskje 10-20 sek.. og ingen antydning til tr enda hvertfall :)

Prøver å holde meg hvertfall til i morgen :smug: men regna på hvilken syklus dag jeg er på nå, er på dag 30 og jeg har normal sykluslengde på 27/28. men tørr ikke håpe pga SA’en, kjenner egentlig at jeg er redd for å teste.. men når alt det er sagt så har jeg kjent på masse rare trykk «smerter», ilninger idag og lett hodepine. Like før jeg var ferdig på jobb kom det skikkelig stikking like nedenfor lysken, så ille at jeg faktisk var nødt til å stoppe opp med det jeg drev på med, varte kanskje 10-20 sek.. og ingen antydning til tr enda hvertfall :)
Åå krysser alt som kan krysses!!

ja det skjønner jeg :) også ingen TR enda er jo lovende, leste også om stikning nederst i magen, det har jeg hatt en del av de første ukene
Gleder meg til update :) krysser alt jeg har

Negativ test i dag, 10 dpo, så forbereder meg mentalt på tr. :wtf:
Nesten komisk hvordan man gir opp helt på 10 dpo når det gjelder en selv. Jeg ville jo sagt håpet er ikke ute til andre. :hilarious:

Oppdatering på testing! :)

Beklager at dere ventet litt lenge på meg:p Har plutselig blitt i ett hele dagen her idag, samt møte :joyful: Har uansett tatt meg test idag tidlig og tatt bilder. Men ikke rukket å være på forumet før nå:D Her syns jeg at strekene er omtrent samme som igår, men KANSKJE liten økning? Hva ser dere eller tenker om dette? Jeg håper ikke at det er en kjemisk! Vurderer å ta en ny test ikveld kanskje.. :shy:

Har fortsatt noe murringer, litt tett i nesa når jeg stod opp, ømme vorter og noen få stikninger. Vet ikke om det er bare innbilning :hilarious: Men fortsatt ingen tegn til IKM! Den er ventet om 4 dager og jeg håper at TR ikke kommer :angelic: Tempen min har også steget, og tydeligvis festedipp for to dager siden? :wideyed:

Vedlegg

• C0A9F3F7-62C9-4EF0-A46A-2BB8934013BE.jpeg
    C0A9F3F7-62C9-4EF0-A46A-2BB8934013BE.jpeg
    37,7 KB · Visninger: 129
  • C6399BF6-E5F4-43F1-9BAE-C4BE7C6657C5.jpeg
    C6399BF6-E5F4-43F1-9BAE-C4BE7C6657C5.jpeg
    34,3 KB · Visninger: 130
  • 05F1E7BA-71BB-4FE4-9284-652198500487.jpeg
    05F1E7BA-71BB-4FE4-9284-652198500487.jpeg
    39,5 KB · Visninger: 125
  • BC4CEA78-C674-4085-A1FF-59E2B00B8052.jpeg
    BC4CEA78-C674-4085-A1FF-59E2B00B8052.jpeg
    42,8 KB · Visninger: 130
God morgen dere! I dag er der 2 ikm’ere! Lykke_er_2juma har jo allerede meldt at hun er gravid, så det jubler vi for! Masse lykke til med nyttårsspira :D

Enn du DesemberLykke3, hvordan går det med deg? :Heartred Du var jo ganske sikker på at det ikke ble klaff selv, men har du testa mer? Jeg synes jo streken var veldig strekete i går, men om du pleier å få skygge på den testen skjønner jeg at du har is i magen. Håper på en gledelig overraskelse i dag!
Ingen TR eller symptomer, venter til over helgen med å teste. Er bombe sikker på at jeg hadde EL onsdag 7, men kan jo hende den ikke kom før på fredag 9 for hadde EL smerter da også.

Oppdatering på testing! :)

Beklager at dere ventet litt lenge på meg:p Har plutselig blitt i ett hele dagen her idag, samt møte :joyful: Har uansett tatt meg test idag tidlig og tatt bilder. Men ikke rukket å være på forumet før nå:D Her syns jeg at strekene er omtrent samme som igår, men KANSKJE liten økning? Hva ser dere eller tenker om dette? Jeg håper ikke at det er en kjemisk! Vurderer å ta en ny test ikveld kanskje.. :shy:

Har fortsatt noe murringer, litt tett i nesa når jeg stod opp, ømme vorter og noen få stikninger. Vet ikke om det er bare innbilning :hilarious: Men fortsatt ingen tegn til IKM! Den er ventet om 4 dager og jeg håper at TR ikke kommer :angelic: Tempen min har også steget, og tydeligvis festedipp for to dager siden? :wideyed:
Ser alle strekene dine :Heartred heier på deg!

Back
Topp