IKM uke 15 og 16

Ingen mensen her, men den kommer nok i løpet av dagen tenker jeg. Myye murringer og luft i magen:hilarious: testa ikke positivt før 18 dpo sist, så har jo et lite håp. Blir veldig glad om dagen går uten noe tante:happy: testene er i hvertfall negative enda. Har bare igjen tester til monitor da, og de trenger 50 for å slå ut.

10/11 dpo
Enda en blendahvit test - hjernen min har herved gitt opp :yuck:

Vedlegg

• 917A6CFA-67B9-4CEE-8441-C1027B08B873.jpeg
    917A6CFA-67B9-4CEE-8441-C1027B08B873.jpeg
    31 KB · Visninger: 78
Dagens temp er litt opp, men ingen strek og da er nok håpet ute for meg ganske snart. Har gjort meg mange tanker om det å gå til lege/gynekolog for å få sjekket alt, kjenner litt på at det er en barriere å krysse.

Noen erfaringer om hvordan gå frem?

Vedlegg

• Screenshot_20210422-082329_FF App.jpg
    Screenshot_20210422-082329_FF App.jpg
    66,4 KB · Visninger: 62
Ingen mensen her, men den kommer nok i løpet av dagen tenker jeg. Myye murringer og luft i magen:hilarious: testa ikke positivt før 18 dpo sist, så har jo et lite håp. Blir veldig glad om dagen går uten noe tante:happy: testene er i hvertfall negative enda. Har bare igjen tester til monitor da, og de trenger 50 for å slå ut.
Ingen TR her heller.. x fingrene for oss. ❤️

Ingen TR her heller og fortsatt blenda test. Gidda ikke å ta bilde av den en gang :hilarious: tempen er fortsatt høy, dvs over 37. Så holder håpet litt til enda men tror nok oddsene er på feil side nå :sorry:

Torsdaaaag! Siste innspurt før helg, dere! I dag er det også to med ikm!

Dolly88 har dessverre meld TR og det er jeg lei for :( masse lykke til og håper det er neste pp som blir din pp :Heartred

Mammatiltogutter987 lever enda i spenning og vi hååååper TR ikke dukker opp ila dagen, men at det blir gode nyheter snart :angelic: krysser alt!

håper alle har en fin dag, enten man som meg er på TR eller om man går og tester og er spent :)

@Itsgonnabe3 Du kan sette meg på gravid ❤️ 14DPO i dag ☺️ (IKM på lørdag)

CDF1CAEB-8E68-4467-BF38-15F868CF89A4.jpeg

Dagens oppdatering fra meg igjen (igjen ... tenker dere!):hilarious:

Håper ikke at jeg poster altfor mye tester her og der :p Men ja, har tatt temp og test idag også. Bare treg med oppdatering her:angelic: Vært i ett kjør idag også :hilarious:

Tja, vet ikke helt hva jeg vil tro. Men håpet er fortsatt der, siden jeg syns streken idag er bitte litt sterkere enn tidligere? Men litt irriterende at det økes veeeeldig sakte evt.:nailbiting: Nervepirrende kan jeg si... :eek: Tempen har falt ned litt, men fortsatt høy nok over coverlinen (heldigvis) og så har jeg også de høye hvilepulsene enda :angelic:

Legger med info på hvert bilde her, men den aller siste bildet med alle testene samlet er disse tørket. Man kunne se stigningen liksom.:angelic:

Så, damer - hva tenker dere?!:wideyed::nailbiting:

Vedlegg

• 5F5EC9A2-F841-40F4-8D46-F33C674539C5.jpeg
    5F5EC9A2-F841-40F4-8D46-F33C674539C5.jpeg
    620,7 KB · Visninger: 123
  • 0AB55CB5-6EDD-4E6B-B6A7-9CD9BA165F95.jpeg
    0AB55CB5-6EDD-4E6B-B6A7-9CD9BA165F95.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 123
  • 3245EA0C-8C02-4B28-BFE2-D6116953FB00.jpeg
    3245EA0C-8C02-4B28-BFE2-D6116953FB00.jpeg
    950,4 KB · Visninger: 120
  • 267028B2-B1F8-49ED-8D5A-CBFB39CE36F3.jpeg
    267028B2-B1F8-49ED-8D5A-CBFB39CE36F3.jpeg
    839,7 KB · Visninger: 117
  • DA7F60AF-A79C-4C5F-BFBA-9A7091A27390.jpeg
    DA7F60AF-A79C-4C5F-BFBA-9A7091A27390.jpeg
    668,9 KB · Visninger: 123

Håper ikke at jeg poster altfor mye tester her og der :p Men ja, har tatt temp og test idag også. Bare treg med oppdatering her:angelic: Vært i ett kjør idag også :hilarious:

Tja, vet ikke helt hva jeg vil tro. Men håpet er fortsatt der, siden jeg syns streken idag er bitte litt sterkere enn tidligere? Men litt irriterende at det økes veeeeldig sakte evt.:nailbiting: Nervepirrende kan jeg si... :eek: Tempen har falt ned litt, men fortsatt høy nok over coverlinen (heldigvis) og så har jeg også de høye hvilepulsene enda :angelic:

Legger med info på hvert bilde her, men den aller siste bildet med alle testene samlet er disse tørket. Man kunne se stigningen liksom.:angelic:

For meg minner det veldig om mine i forrige pp men er vanskelig å si. Du er jo bare 10dpo enda så jeg har troa å håper for deg :Heartred

For meg minner det veldig om mine i forrige pp men er vanskelig å si. Du er jo bare 10dpo enda så jeg har troa å håper for deg :Heartred
Hvordan gikk det for deg i forrige PP? Nysgjerrig :angelic: Men takk, for at du har troa og håper for meg:Heartred

Samme her!

Tok du eggløsningstester?
Nope, men begynner å lure på om jeg hadde EL fredag den 9 og ikke onsdag 7. kjente på tappen og den var veldig gravid konsistens også er jeg grusomt kvalm nå.. men uff angsten å håpet i meg vil ikke tro no! Testa du etter EL?

Jeg ville tenkt kjemisk når det er så lite stigning vier så mange dager :(

Nope, men begynner å lure på om jeg hadde EL fredag den 9 og ikke onsdag 7. kjente på tappen og den var veldig gravid konsistens også er jeg grusomt kvalm nå.. men uff angsten å håpet i meg vil ikke tro no! Testa du etter EL?

Ja, jeg hadde positiv El test for 15 dager siden. Pleier å begynne å spotte dagen før mens, så det virker ikke som den skal komme riktig enda. Får jo såklart et håp da, siden jeg ikke testet positivt før 18dpo med datteren min. Så tungt å ikke vite, håper jeg får svar snart. Har du testet i dag?

Ja, jeg hadde positiv El test for 15 dager siden. Pleier å begynne å spotte dagen før mens, så det virker ikke som den skal komme riktig enda. Får jo såklart et håp da, siden jeg ikke testet positivt før 18dpo med datteren min. Så tungt å ikke vite, håper jeg får svar snart. Har du testet i dag?
Så seint, jeg var ca en uke etter IKM når jeg testa med mine to første. Kommer ikke til å teste før Søndag. TR kommer alltid mellom dag 28-31 så får bare smøre meg med tålmodighet og håpe den testen viste svak positiv

Back
Topp