IKM uke 15 og 16

Jeg har ikke fått TR . Kommer nok i morgen.. har spottet lysebrunt siden tirsdag kveld. Så da ga jeg egentlig opp. Med en gang jeg så det . Tenker det er dårlig tegn .. ikke testa. Om ikke TR kommer i mo får jeg vel svi av test ..

Noen som har erfaring med å spotte og allikevel være gravid sånn før IKM .?.. Gjorde ikke det m jentene så tenker liksom at det ikke går an :nailbiting:

God morgen og god lørdag! Nest siste dag i en to uker lang ikm-gruppe! Men det er enda plass til flere på gravidlista! :)

i dag har jeg lyst til å starte med en gladsak, og det er at halvparten av dagens ikm’ere allerede er gravide! Det vil si to stykker, Astrantia og Lykkelig.Mamma! Gratulerer så utrolig masse og jeg er veldig glad på deres vegne :Heartred

FruMilla90 har dessverre meldt om TR og det er leit.. håper at det klaffer for deg veldig snart! Masse lykke til :Heartred

Siste med ikm i dag er Aili! Her tar vi gjerne en statusupdate om du vil dele :) har du testet?

håper alle får en fin helg videre! Gleder meg til å se flere tester i dag :D

Tusen takk snille ❤️ Og for en fantastisk jobb du gjør med denne gruppen (og de to andre du holder styr på!) Du er jo bare fantastisk!!! Sender en stor klapp på skulderen og et stort dryss med babystøv i din retning!:smiley-bounce016

Oppdatering fra meg; Livmortappen har gått høyere opp/lengre bak, og begynt å åpne seg.
Regner med mensen da er på plass i morgen eller seneste på mandag :inpain:

Jeg rakk å være medlem av termingruppen januar 2022 i omtrent en uke. :oops:Etter 7 dager med svake tester har TR meldt sin ankomst. Det har vært en krevende uke hvor angsten har vært til å kjenne på, og nå må ærlig innrømme at det er godt å endelig kunne se fremover. :smiley-ashamed008 Har nå opplevd 2 SA og 2 kjemiske, og fortsatt ingen baby. Likevel så har jeg ikke gitt opp håpet! :Heartred

Vedlegg

• A682208E-D541-4E05-A8E4-56349923FEB5.jpeg
    A682208E-D541-4E05-A8E4-56349923FEB5.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 106
Jeg rakk å være medlem av termingruppen januar 2022 i omtrent en uke. :oops:Etter 7 dager med svake tester har TR meldt sin ankomst. Det har vært en krevende uke hvor angsten har vært til å kjenne på, og nå må ærlig innrømme at det er godt å endelig kunne se fremover. :smiley-ashamed008 Har nå opplevd 2 SA og 2 kjemiske, og fortsatt ingen baby. Likevel så har jeg ikke gitt opp håpet! :Heartred
Å kjære deg så fryktelig vondt å høre :( veldig bra at du ikke gir opp, også er det er lov å være lei seg og sint mens man står i det... forferdelig urettferdig!

Å nei, så utrolig leit, sender en stor klem :smiley-angelic003 Veldig urettferdig at det ikke skulle gå denne dagen heller :( Håper det klaffer for dere fort igjen og at den spiren klamrer seg fast ❤️ Ta vare på deg selv ❤️

Å kjære deg så fryktelig vondt å høre :( veldig bra at du ikke gir opp, også er det er lov å være lei seg og sint mens man står i det... forferdelig urettferdig!

Livet kan oppfattes som veldig urettferdig noen ganger. :sorry: Prøver ikke å grave meg helt ned, det positive er at jeg blir gravid - naturlig. Det vi må finne ut av er hvorfor kroppen ikke klarer å holde på graviditeten(e) :confused005

Takk for støttende ord :Heartred

Å nei, så utrolig leit, sender en stor klem :smiley-angelic003 Veldig urettferdig at det ikke skulle gå denne dagen heller :( Håper det klaffer for dere fort igjen og at den spiren klamrer seg fast ❤️ Ta vare på deg selv ❤️

Takk, fine deg! Masse lykke til med din graviditet. :dummy1::dummy::Heartred

Tusen takk snille ❤️ Og for en fantastisk jobb du gjør med denne gruppen (og de to andre du holder styr på!) Du er jo bare fantastisk!!! Sender en stor klapp på skulderen og et stort dryss med babystøv i din retning!:smiley-bounce016
Tusen takk for snille ord! Det betyr masse at det settes pris på :Heartred:)

Jeg har ikke fått TR . Kommer nok i morgen.. har spottet lysebrunt siden tirsdag kveld. Så da ga jeg egentlig opp. Med en gang jeg så det . Tenker det er dårlig tegn .. ikke testa. Om ikke TR kommer i mo får jeg vel svi av test ..

Noen som har erfaring med å spotte og allikevel være gravid sånn før IKM .?.. Gjorde ikke det m jentene så tenker liksom at det ikke går an :nailbiting:
Sniker- jeg har spottet begge gangene jeg har vært gravid :)

Da var søndagen her og siste dag i en to ukers lang ikm-gruppe! Det har vært kjempekoselig å følge dere disse ukene og gratulerer til alle gravide! Dere som går på ny runde med prøving heier jeg også på, og håper dere joiner de nye ikm-gruppene så vi kan snakkes videre der :) jeg har en finger med i både uke 19 og 20 og dere er hjertelig velkommen videre der :Heartred

MEN! Helt over er det ikke - vi har jo en liten gjeng med ikm-ere i dag og :)

MammaTilEnMillion har jeg skjønt ikke har veldig store forhåpninger akkurat nå, men hvordan er status i dag? Har du testa? :)

både Skogsfugl og Reyna har det vært litt stille fra, så her er vi veldig nysgjerrige på om det har skjedd noe? Har dere testa noe eller har TR banket på? :)

Meg88 lå og vippet mellom uke 16 og 17, så lurer på om du har noen oppdateringer om status? Hadde for eksempel grapefruktjuice noen effekt? :D Har du kanskje hoppa videre til neste uke? :)

Mammatiltrekløveret Har jo hatt masse nervepirrende skygger og siste nytt var fortsatt høy temp, så jeg har forhåpninger for deg enda! Hvordan ligger du an på dagens test - har den styrket seg? :)

siste ut i dag er Ma3 med noen veldig spennende onestep-tester med svak strek! Nå er jeg jo supernysgjerrig på hvordan de ser ut i dag!

Håper alle i gruppa fortsetter å oppdatere selv om vi går inn i uke 17 i mårra - mye kan enda skje :D og jeg følger med ;) så snakkes vi forhåpentligvis i en termingruppe i nær fremtid :Heartred

Fortsatt usikker på ikm dato, men eg tippar eg er 12-13 dpo idag. Ingen spotting enda, som eg alltid pleier å ha 3-4 dagar før tr melder sin ankomst :) Hadde negativ digital igår(tatt på em), så enten har det vore for tidlig med slik test eller så luskar tr rundt hjørnet. Testa negativ på digitial 12dpo sist gong eg var gravid og positivt 14dpo :p
Svake murringar, kvit/kremaktig utflod, luft i magen og hovudverk.
Men det kan vera symptomer på tr også:wtf:

Jeg har ikke giddet å teste mer, da jeg fikk negativ på dag 11/12. Men fullt mulig mensen kommer i morgen.....
Livmortappen har iallfall åpnet seg litt og bevegd seg oppover/bakover.
Null tegn på graviditet.

Tester på tirsdag, om mensen ennå ikke har dukket opp :wtf:

Tr har ikke dukket opp enda, men hadde litt blodspor i går, så går bare å venter egentlig. Testet negativt 8, 10 og 12 dpo. Så jeg gjør meg klar for nytt forsøk. :rolleyes:

Ingen TR her heller, men tappen er langt ned og åpen, så bare å vente på.. kjedelig, syklus på 33 dager :bored: blir bare lenger og lenger for hver mnd

Kan desverre sette meg opp på TR.... Igjen:sorry:
Hadde gledet meg så veldig til å teste i går, en dag over IKM, har jo aldri skjedd..... Setter meg ned å tisser i koppen, og ser jeg begynner å blø. Den følelsen altså, denne gangen som gynekolog hadde sagt at alt lå så veldig til rette:inpain:
Satt å hulkgrein på do i går. Nå er spørsmålet om vi trenger en pause fra alt av hormoner og sprøyter, det tar så på.

Dere som er på letrozol og ovitrelle, hvor lenge er det vanlig å holde på med dette før man sier at nok er nok?

Back
Topp