IKM UKE 15 ❤

137db6fe6253196a167111c27a86666a.jpg


Den øverste fra i går kveld, den nederste fra i morrest :) synes jeg skimter en strek på dem?
Nå er jeg fri for tester også :p ikm på fredag :-O
Ser ikke på den øverste, men den nederste er klart positiv :D
Gratulerer :D
 
137db6fe6253196a167111c27a86666a.jpg


Den øverste fra i går kveld, den nederste fra i morrest :) synes jeg skimter en strek på dem?
Nå er jeg fri for tester også :p ikm på fredag :-O

Ser noe på den nederste og skimter noe på den øverste. Gratulerer.

Åååh, vil også ha sånn strek - ikke bare sånn innbillingstrek:(
 

Vedlegg

  • IMG_9749.JPG
    IMG_9749.JPG
    419,4 KB · Visninger: 98
Dp40 og ingen tr, som i seg selv er supert. Men er lei tester med streker som bare jeg kan skimte, da det gir litt håp.
Bruker i tillegg alt for mye tid på å stirre på testen, ta bilder i alle vinkler og sjekke de i app.

Noen som vet; disse strimlene jeg tar hvor gode er de?! Hvis jeg skimter strek, burde denne komme frem på andre tester?! Og hvis jeg ikke skal kjøpe CB er da A1 og RFSU (eller hva den heter) like gode?!?

Sist gang vi la inn aksjer er nøyaktig 14 dager siden, så sjansen for å få strek minker betraktelig de nærmeste dagene. Prøver uansett å ta teste-pause til lørdag.


Slike IKM-grupper, er de mest for å oppdatere tester og TR, og resterende spørsmål skal inn i skravletråden?
 
Slike IKM-grupper, er de mest for å oppdatere tester og TR, og resterende spørsmål skal inn i skravletråden?
Neida, bare å stille spm her også, er jo for å løfte hverandre litt opp, følge hverandre og være i samme situasjon, men man får nok litt flere erfaringer ved å lage en tråd ute i forumet, Skravletråden er nok ment som et fristed for tester, hvor man kan snakke om litt diverse :)

Når det gjelder spm ditt: er det makesure- tester? Hos meg fikk de bare en anelse strek før den sterkeste kom rett etter tiden. Men etter tiden uten å ha hcg i kroppen fikk jeg alltid ultrasvake skyggestreker.
Tror egentlig bare du må vente å se, men om tr uteblir og denne testen er negativ kan du jo prøve en anna type test :)
 
Ingen tr men negativ test:p kanskje tr kommer i morgen da...
Håper hu holder seg unna ;)
Får vel vise dere at jeg har åpna ballet og da:
9c49993e0efa6fa2eaacb214aa906698.jpg

Ikke mer enn en tom hvit strek 8dpo. Fortsatt et par dagen igjen av denne syklusen, så det er håp :)
Fortsatt tidlig ;)
Da kom nok her tanta og
emoji37.png
emoji37.png
Så da går vi inn i en ny PP, som jeg håper er den siste på en stund.
emoji18.png
Æsj, så teit :sorry: Masse lykke til med ny PP. Neste gang sitter spra ;)
137db6fe6253196a167111c27a86666a.jpg


Den øverste fra i går kveld, den nederste fra i morrest :) synes jeg skimter en strek på dem?
Nå er jeg fri for tester også :p ikm på fredag :-O
Ihh, jeg ser strek på begge! Den siste der må jo være babystrek! :D:D
 
Tr her også! På dag 25 i syklusen... hmm rar den kroppen altså!

Ja ja da får vi prøve videre!

Lykke,lykke,lykke til alle dere andre som går og venter❤
 
Neida, bare å stille spm her også, er jo for å løfte hverandre litt opp, følge hverandre og være i samme situasjon, men man får nok litt flere erfaringer ved å lage en tråd ute i forumet, Skravletråden er nok ment som et fristed for tester, hvor man kan snakke om litt diverse :)

Når det gjelder spm ditt: er det makesure- tester? Hos meg fikk de bare en anelse strek før den sterkeste kom rett etter tiden. Men etter tiden uten å ha hcg i kroppen fikk jeg alltid ultrasvake skyggestreker.
Tror egentlig bare du må vente å se, men om tr uteblir og denne testen er negativ kan du jo prøve en anna type test :)

Det er wondfo-one step (lavpris, eller noe slikt). Har ikke flere igjen, så i dag kjøpte jeg A1.
Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal ta trsten i morgen //VIL JO SÅ GJERNE SE EN STREK// eller vente til fredag:(
 
Det er 4 dager siden sist jeg var innom her og det er mange som hsr skjedd! :happy:

Gratulerer til dere som fikk 2 streker håper lille spiren sitter og ønsker dere en fin glid gjennom graviditeten. :happy::happy:

Og for oss som fikk besøk av tante denne måned er det fortsatt håp!;) Man får bare se frem til neste pp og håper at det klaffer. Vi jubler for hvrandres oppturer og løfter hverandre ved nedturer.
2018 baby for oss!
:smiley-bounce016
 
Det er wondfo-one step (lavpris, eller noe slikt). Har ikke flere igjen, så i dag kjøpte jeg A1.
Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal ta trsten i morgen //VIL JO SÅ GJERNE SE EN STREK// eller vente til fredag:(
Da er vel det beste å vente lengst mulig om du bare har en :)

Men du har kanskje allerede tatt den?
 
IMG_3238.PNG

Ingen tvil om hva som skjer her! Jeg kan settes på tr. Nå blir det påskekos og fokus på 2018 baby:Heartred Ny pergo runde står for tur, og neste ikm blir på min kjære sin bursdag, det er jo lov å håpe på en ekstra spesiell bursdagsgave i år;)
 
Back
Topp