Ser ikke på den øverste, men den nederste er klart positiv
Den øverste fra i går kveld, den nederste fra i morrest synes jeg skimter en strek på dem?
Nå er jeg fri for tester også ikm på fredag :-O
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den øverste fra i går kveld, den nederste fra i morrest synes jeg skimter en strek på dem?
Ser noe på den nederste og skimter noe på den øverste. Gratulerer.
Åååh, vil også ha sånn strek - ikke bare sånn innbillingstrek
Jeg ser også noe på den nederste [emoji322]
Gratulerer
BABYSTREK på nederste
Hvor mange dpo er du?Takk håper spiren sitter!
Paddinton, krysser fingrene for st streken din kommer snart!
Hvor mange dpo er du?
Dp40 og ingen tr, som i seg selv er supert. Men er lei tester med streker som bare jeg kan skimte, da det gir litt håp.
Bruker i tillegg alt for mye tid på å stirre på testen, ta bilder i alle vinkler og sjekke de i app.
Noen som vet; disse strimlene jeg tar hvor gode er de?! Hvis jeg skimter strek, burde denne komme frem på andre tester?! Og hvis jeg ikke skal kjøpe CB er da A1 og RFSU (eller hva den heter) like gode?!?
Sist gang vi la inn aksjer er nøyaktig 14 dager siden, så sjansen for å få strek minker betraktelig de nærmeste dagene. Prøver uansett å ta teste-pause til lørdag.
Neida, bare å stille spm her også, er jo for å løfte hverandre litt opp, følge hverandre og være i samme situasjon, men man får nok litt flere erfaringer ved å lage en tråd ute i forumet, Skravletråden er nok ment som et fristed for tester, hvor man kan snakke om litt diverseSlike IKM-grupper, er de mest for å oppdatere tester og TR, og resterende spørsmål skal inn i skravletråden?
Håper hu holder seg unnaIngen tr men negativ test kanskje tr kommer i morgen da...
Fortsatt tidligFår vel vise dere at jeg har åpna ballet og da:
Ikke mer enn en tom hvit strek 8dpo. Fortsatt et par dagen igjen av denne syklusen, så det er håp
Æsj, så teit Masse lykke til med ny PP. Neste gang sitter spraDa kom nok her tanta ogSå da går vi inn i en ny PP, som jeg håper er den siste på en stund.
Ihh, jeg ser strek på begge! Den siste der må jo være babystrek!
Så kjedelig Masse lykke til med ny PP!Tr her også! På dag 25 i syklusen... hmm rar den kroppen altså!
Ja ja da får vi prøve videre!
Lykke,lykke,lykke til alle dere andre som går og venter❤
Så kjedelig Masse lykke til med ny PP!
Neida, bare å stille spm her også, er jo for å løfte hverandre litt opp, følge hverandre og være i samme situasjon, men man får nok litt flere erfaringer ved å lage en tråd ute i forumet, Skravletråden er nok ment som et fristed for tester, hvor man kan snakke om litt diverse
Når det gjelder spm ditt: er det makesure- tester? Hos meg fikk de bare en anelse strek før den sterkeste kom rett etter tiden. Men etter tiden uten å ha hcg i kroppen fikk jeg alltid ultrasvake skyggestreker.
Tror egentlig bare du må vente å se, men om tr uteblir og denne testen er negativ kan du jo prøve en anna type test
Da er vel det beste å vente lengst mulig om du bare har enDet er wondfo-one step (lavpris, eller noe slikt). Har ikke flere igjen, så i dag kjøpte jeg A1.
Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal ta trsten i morgen //VIL JO SÅ GJERNE SE EN STREK// eller vente til fredag