IKM UKE 15 ❤

Neeei! Teite tanta :( Stoor klem :Heartred

Hei igjen! I går kveld tok jeg ny clearblue med ukeindikator. Jeg fikk gravid 1+2, så da er jeg nok gravid [emoji322]
Så nå er det bare til å krysse fingre for at spiren klamrer seg fast de neste ukene [emoji4][emoji173]
Veldig skummelt og vi lo og grein om hverandre i går når jeg fortalte samboer. Han fikk testene i et påskeegg sammen med en body, og fikk helt sjokk. Så han er traumatisert og påskeegg blir nok aldri det samme for han [emoji23]

Lykke til dere som tester i dag! Fingers crossed [emoji4]
Og takk for alle innspill fra dere på testene jeg har lagt ut [emoji8]
Hurra! :D Gratulere så mye til deg :Heartred Måtte spira klore seg fast!
 
Hvordan går det med dere?
Tirsdag 11.04
Norri - PP3 - B1 - El ca 30.03 - IKM ca 11.04
Milla_1981 - PP 14 - B1 - EL 28/3 - IKM 11.04
Chriistiinax - IKM 11.04
Fulgeskremsel - PP1 - B1 - el 28.03 - IKM 11.04
:)
 
Tanta kom nå plutselig, 3 dager før tiden :( Da må jeg regne godt på datoer i forhold til å klaffe med ny stimulering og IVF i juni..
 
938bcfa205e9eb02daf0f66d0e55a189.jpg


Ja! Dagens test 7dpo. Veldig negativ

Enda mange dager igjen ! Ikke gi opp håpet :)
 
Dp40 og ingen tr, som i seg selv er supert. Men er lei tester med streker som bare jeg kan skimte, da det gir litt håp.
Bruker i tillegg alt for mye tid på å stirre på testen, ta bilder i alle vinkler og sjekke de i app.

Noen som vet; disse strimlene jeg tar hvor gode er de?! Hvis jeg skimter strek, burde denne komme frem på andre tester?! Og hvis jeg ikke skal kjøpe CB er da A1 og RFSU (eller hva den heter) like gode?!?

Sist gang vi la inn aksjer er nøyaktig 14 dager siden, så sjansen for å få strek minker betraktelig de nærmeste dagene. Prøver uansett å ta teste-pause til lørdag.
 

Vedlegg

  • IMG_9749.JPG
    IMG_9749.JPG
    419,4 KB · Visninger: 100
Tanta kom nå plutselig, 3 dager før tiden :( Da må jeg regne godt på datoer i forhold til å klaffe med ny stimulering og IVF i juni..
Neeei :( Sender en godklem!
 
Får vel vise dere at jeg har åpna ballet og da:
9c49993e0efa6fa2eaacb214aa906698.jpg

Ikke mer enn en tom hvit strek 8dpo. Fortsatt et par dagen igjen av denne syklusen, så det er håp :)
 
Da kom nok her tanta og [emoji37] [emoji37] Så da går vi inn i en ny PP, som jeg håper er den siste på en stund. [emoji18]
 
137db6fe6253196a167111c27a86666a.jpg


Den øverste fra i går kveld, den nederste fra i morrest :) synes jeg skimter en strek på dem?
Nå er jeg fri for tester også :p ikm på fredag :-O
 
Back
Topp