IKM UKE 15 ❤

Hei igjen dere :) jeg la ut et bilde av en positiv clearblue her i går. Jeg har aldri fått en positiv test før, og dette er i vår 2 pp. Jeg har ikke sagt noe til samboer da jeg vil være helt sikker. Jeg kom nettopp hjem fra ferie og heiv meg rundt. Tok tre tester samtidig [emoji85][emoji23] alle disse tre ble negativ. Nå ble jeg veldig usikker.. er fortsatt 4 dager til IKM, håper og krysser fingre
507beae0fe53fa505c1df96af8f85078.jpg


Hvordan tolker dere testene? Like negativt som meg? [emoji22]

Ønsker også samtidig alle dere andre som tester tvi tvi! Heier på dere [emoji4]og dere som har fått tr, en ny mulighet venter rett rundt hjørnet [emoji173]

Ser to streker på den øverste og nederste testen ;)
 
Hei igjen! I går kveld tok jeg ny clearblue med ukeindikator. Jeg fikk gravid 1+2, så da er jeg nok gravid [emoji322]
Så nå er det bare til å krysse fingre for at spiren klamrer seg fast de neste ukene [emoji4][emoji173]
Veldig skummelt og vi lo og grein om hverandre i går når jeg fortalte samboer. Han fikk testene i et påskeegg sammen med en body, og fikk helt sjokk. Så han er traumatisert og påskeegg blir nok aldri det samme for han [emoji23]

Lykke til dere som tester i dag! Fingers crossed [emoji4]
Og takk for alle innspill fra dere på testene jeg har lagt ut [emoji8]
 
Hei igjen! I går kveld tok jeg ny clearblue med ukeindikator. Jeg fikk gravid 1+2, så da er jeg nok gravid [emoji322]
Så nå er det bare til å krysse fingre for at spiren klamrer seg fast de neste ukene [emoji4][emoji173]
Veldig skummelt og vi lo og grein om hverandre i går når jeg fortalte samboer. Han fikk testene i et påskeegg sammen med en body, og fikk helt sjokk. Så han er traumatisert og påskeegg blir nok aldri det samme for han [emoji23]

Lykke til dere som tester i dag! Fingers crossed [emoji4]
Og takk for alle innspill fra dere på testene jeg har lagt ut [emoji8]
Gratulerer så masse :D
 
Jeg er 12 dpo i dag, og greide ikke vente med testing.. Men den var negativ.
Syklusen min har vært 24 dager siden forrige sommer, men denne måneden er jeg nå 5 dager over. Skjønner ingenting..
 
Testen idag var merkelig. Synlig strek fra siden (skrått), men ikke fullt så synlig sett rett ned på om det gir mening?

Nederst er den på skrått:

IMG_5858.jpg
 
Takk [emoji813]red ååå, så spennende! Tanta har bare å holde seg vekke. Når blir du å teste?
Jeg begynte å følge ikm uke 16, har ikm mandag egentlig. Jeg har allerede testa. Altfor tidlig selvfølgelig [emoji23] bare negative frem til nå da, er 7dpo i dag..
 
Kjente egentlig på panikken allerede i går kveld. Fikk blenda da og.. men prøvde å overbevise meg selv om at det var pga det var fordi det var for tidlig for kveldstest.. så hadde håpet med meg i dag når jeg testet. Men fy fader det er surt! Akkurat hva en desperat prøver trenger. Skjønner liksom ikke. Kan det ha vært en streifer? Eller var det bare testen som var defekt? Uansett så er testene blenda. Tillot meg å glede meg litt fordi streken var så sterk!! Så dette var nedtur :(
Så utrolig kjipt [emoji30]
 
Skjønner ingenting nå, fikk EL slim idag, tok en El-test å den var positiv, kanskje egget ikke slapp sist jeg hadde positiv el test? Eller har to eggløsninger på en cyklus, Hmm
 
Back
Topp