IKM UKE 15 ❤

Blæh, kjipt. Er så lei av tr nå altså! Men, ny pp, DA skal det gå :) og så fint at lutealfasen din er normal da, det lover godt!
Ja, og selvom det ikke hadde spilt noen rolle å fått barn i desember/romjula så kjenner det at det er litt greit å unngå det og. Men januar DA skal vi ha baby [emoji14]
 
Ja, og selvom det ikke hadde spilt noen rolle å fått barn i desember/romjula så kjenner det at det er litt greit å unngå det og. Men januar DA skal vi ha baby [emoji14]

Jeg vet, jeg ville fått termin på bursdagen min i romjula om det hadde klaffet nå, og selv om jeg håpet veldig på positiv test så er det litt lettere nå enn tidligere at det ikke ble akkurat da ;)
 
Jeg vet, jeg ville fått termin på bursdagen min i romjula om det hadde klaffet nå, og selv om jeg håpet veldig på positiv test så er det litt lettere nå enn tidligere at det ikke ble akkurat da ;)
Klaffer det nå her så får jeg termin dagen før bursdagen min [emoji14]
 
Jeg har vært litt frakoblet de siste dagene:) Gratulerer såå masse til alle med positiv test[emoji1][emoji173]️
Også ønsker jeg dere andre masse lykke til neste pp[emoji173]️[emoji173]️ Neste gang er der våres tur!
 
Gikk bra her og tror jeg[emoji7]
484524fd3a506290ad41e38a6aa345ed.jpg

Hurra gratulerer :D
 
Kjipt at tr dukket opp! Men man kan fint ha symtomer for å så miste dem selvom tr kommer uten at det er en kjemisk. Det har jeg egentlig hver prøveperiode.

Kjipt med masse symptomer, spesielt hvis man får de uansett.
Det har heldigvis ikke jeg, spesielt ikke at bekkenet blir vondt eller at jeg sovner stående. Nå vil jeg bare finne ut hvorfor egget ikke fester seg...
 
Kjipt med masse symptomer, spesielt hvis man får de uansett.
Det har heldigvis ikke jeg, spesielt ikke at bekkenet blir vondt eller at jeg sovner stående. Nå vil jeg bare finne ut hvorfor egget ikke fester seg...

Ja det er skikkelig kjedelig. Tror jo jeg er gravid hver pp :p har du opplevd det flere ganger?:(
 
Back
Topp