IKM UKE 15 ❤

1a40d005bdc82ea108a4d18886912f9a.jpg


Klarte ikke å vente :p
Hurra :D noe oppløftende her inne :D
Gratulerer ^^
 
10/11 dpo og blenda/helt standard svak skygge på clearblue early.. og kroppen kjennes som tr er like rundt hjørnet. Jaja :(
Da får vi satse på 2018-baby!
 
TR!!!

42 dager siden sist, så hvis vi går for en til pp, så blir det interessant å finne EL.
Tror forsåvidt at dette var en kjemisk, da jeg har hatt symptomer og de var borte i går. Våkna og kjente at puppene var slappe og tomme for "luft", da tenkte jeg at det ikke var noe graviditet. Samme med trøttheten; i går var jeg ikke lik dagene før, hvor jeg måtte sove - så i mitt hode har det vært noe på gang, som har stoppet.

Får vurdere om vi skal prøve på 2018-baby eller stoppe nå....

Lykke til dere andre:)
 
TR!!!

42 dager siden sist, så hvis vi går for en til pp, så blir det interessant å finne EL.
Tror forsåvidt at dette var en kjemisk, da jeg har hatt symptomer og de var borte i går. Våkna og kjente at puppene var slappe og tomme for "luft", da tenkte jeg at det ikke var noe graviditet. Samme med trøttheten; i går var jeg ikke lik dagene før, hvor jeg måtte sove - så i mitt hode har det vært noe på gang, som har stoppet.

Får vurdere om vi skal prøve på 2018-baby eller stoppe nå....

Lykke til dere andre:)

Kjipt at tr dukket opp! Men man kan fint ha symtomer for å så miste dem selvom tr kommer uten at det er en kjemisk. Det har jeg egentlig hver prøveperiode.
 
Cd 35: Jeg har enda ikke fått tr men har helt blenda tester. Sjukt irriterende!! Kan ikke bare ny pp starte!! Begynner å lure på om letrozol funker i det hele tatt.. alltid fått tr på dagen før!
 
TR!!!

42 dager siden sist, så hvis vi går for en til pp, så blir det interessant å finne EL.
Tror forsåvidt at dette var en kjemisk, da jeg har hatt symptomer og de var borte i går. Våkna og kjente at puppene var slappe og tomme for "luft", da tenkte jeg at det ikke var noe graviditet. Samme med trøttheten; i går var jeg ikke lik dagene før, hvor jeg måtte sove - så i mitt hode har det vært noe på gang, som har stoppet.

Får vurdere om vi skal prøve på 2018-baby eller stoppe nå....

Lykke til dere andre:)
Æsj, så kjedelig :( Håper det blir 2018 baby på deg! Masse lykke til videre!:Heartred:Heartred
Cd 35: Jeg har enda ikke fått tr men har helt blenda tester. Sjukt irriterende!! Kan ikke bare ny pp starte!! Begynner å lure på om letrozol funker i det hele tatt.. alltid fått tr på dagen før!
Så rart :wideyed: Når var IKM? Håper du får svar snart enten i form av positiv test eller tr! :Heartred
Nei! teite tanta altså! Masse lykke til videre! :Heartred
 
Iiih! Gratulere så masse :Heartred:Heartred Det er så godt å se at det kommer noe positive ila denne uka :D Skal jeg sette seg opp som gravid eller vil du vente litt? :)

Takk :D dette var veldig overraskende !
Bør kanskje vente til enda sterkere streker! Dette var ikke på morgenurin, så skal ta ny i morgen :)
 
Back
Topp