Hurra noe oppløftende her inne
Klarte ikke å vente
Gratulerer ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte ikke å vente
Gratulerer ^^
Hurra! Gratulere så mye!
Klarte ikke å vente
Klarte ikke å vente
Klarte ikke å vente
Klarte ikke å vente
TR!!!
42 dager siden sist, så hvis vi går for en til pp, så blir det interessant å finne EL.
Tror forsåvidt at dette var en kjemisk, da jeg har hatt symptomer og de var borte i går. Våkna og kjente at puppene var slappe og tomme for "luft", da tenkte jeg at det ikke var noe graviditet. Samme med trøttheten; i går var jeg ikke lik dagene før, hvor jeg måtte sove - så i mitt hode har det vært noe på gang, som har stoppet.
Får vurdere om vi skal prøve på 2018-baby eller stoppe nå....
Lykke til dere andre
Gratulere
termin 24 da?
Æsj, så kjedelig Håper det blir 2018 baby på deg! Masse lykke til videre!TR!!!
42 dager siden sist, så hvis vi går for en til pp, så blir det interessant å finne EL.
Tror forsåvidt at dette var en kjemisk, da jeg har hatt symptomer og de var borte i går. Våkna og kjente at puppene var slappe og tomme for "luft", da tenkte jeg at det ikke var noe graviditet. Samme med trøttheten; i går var jeg ikke lik dagene før, hvor jeg måtte sove - så i mitt hode har det vært noe på gang, som har stoppet.
Får vurdere om vi skal prøve på 2018-baby eller stoppe nå....
Lykke til dere andre
Så rart Når var IKM? Håper du får svar snart enten i form av positiv test eller tr!Cd 35: Jeg har enda ikke fått tr men har helt blenda tester. Sjukt irriterende!! Kan ikke bare ny pp starte!! Begynner å lure på om letrozol funker i det hele tatt.. alltid fått tr på dagen før!
Nei! teite tanta altså! Masse lykke til videre!Tr her.
Iiih! Gratulere så masse Det er så godt å se at det kommer noe positive ila denne uka Skal jeg sette seg opp som gravid eller vil du vente litt?Ikm i går ! God jul [emoji319]
Ikm i går ! God jul [emoji319]
Iiih! Gratulere så masse Det er så godt å se at det kommer noe positive ila denne uka Skal jeg sette seg opp som gravid eller vil du vente litt?
Den er grei Gleder med til ny test!Takk dette var veldig overraskende !
Bør kanskje vente til enda sterkere streker! Dette var ikke på morgenurin, så skal ta ny i morgen
Klarte ikke å vente