IKM UKE 15 ❤

Dommedag i morgen
5ae9f6d74a7c6bfbb0118eac0ae757ef.jpg


Dagens test med skyggestrek og hvit strek
778d42dcd903502a59a462881b80a7a6.jpg


Men jeg vil jo ha babystrek :(

Blir spennende i morgen da;)
Kjøpte en pakke med to tester, så nå har jeg en igjen:D
Leste mye om A1-test og vurderte å droppe testinga, men er så innbilt gravid at jeg faktisk tror at I DAG blir det strek.... men det ble det ikke!
Dp41 og jeg må prøve å få tankene over på noe annet.
 

Vedlegg

  • IMG_9772.JPG
    IMG_9772.JPG
    526,2 KB · Visninger: 113
  • IMG_9774.JPG
    IMG_9774.JPG
    731,6 KB · Visninger: 137
Blir spennende i morgen da;)
Kjøpte en pakke med to tester, så nå har jeg en igjen:D
Leste mye om A1-test og vurderte å droppe testinga, men er så innbilt gravid at jeg faktisk tror at I DAG blir det strek.... men det ble det ikke!
Dp41 og jeg må prøve å få tankene over på noe annet.
Ser desverre ingenting:/ når er ikm?
 
Ser desverre ingenting:/ når er ikm?

Forrige TR var 4/3 og jeg er 10 dager over (ut i fra at jeg ca har 31 dager). Så i dag er det 41 dager siden forrige TR.
Har rett og slett ingen holdepunkt å gå etter. Bortsett fra at siste sengekos var 29.mars, så da kan jeg vel senest ha blitt gravid mandag 3/4 (med god hell!). Så en positiv test burde vises ila påsken, tenker jeg!

Men jeg er trett og MÅ sove på ettermiddagen. Er lettrørt og bekkenet er dårlig. Så disse tingene, i tillegg til sen TR gjør at jeg tror jeg er gravid... men jeg har sikkert lurt kroppen og blitt innbilt gravid:D

Kanskje jeg har kommet i overgangsalderen... :s
 
Tr kom i dag som jeg trodde:p en dag for sen plutselig.
Teite tanta som ikke vet sin besøkstid altså! Masse lykke til videre :):Heartred
Da kom tanterød på besøk og vi får krysse fingrene for at det blir en januarbaby da
Så kjedelig :sorry: Masse lykke til med ny PP og jeg håper virkelig at det blir januarbaby på deg :)
Vis vedlegget 223217
Ingen tvil om hva som skjer her! Jeg kan settes på tr. Nå blir det påskekos og fokus på 2018 baby:Heartred Ny pergo runde står for tur, og neste ikm blir på min kjære sin bursdag, det er jo lov å håpe på en ekstra spesiell bursdagsgave i år;)
Huff :( Kos deg masse i påsken også skal du se at det blir en koselig bursdagsgave til din kjære ;) Masse lykke til! :joyful:
 
Dette var en stusselig uke jenter! Nå vil jeg se flere positive tester:-)
 
Kan heller ikke bidra med noe hyggelig:(
Hvit her også...
...og har nå slettet alle bildene av tester fra telefonen og kastet alle brukte stimler/tester. Må prøve å koble av testlivet og koble meg på familielivet. Kan ikke bruke 1 time hver morgen for å vri og vende på testene og fotografere i alle vinkler.
Må bare innse at jeg IKKE er gravid!!! Og vurdere om jeg kanskje skal si meg fornøyd med de jeg har og sette en strek... uff... hadde vært så greit om vi VAR gravide....
Himmel - bruker som sagt alt for mye tid på dette, tanker.. planlegging... osv...
 
Enig!
Kan desverre ikke bidra på testesiden da de er blenda, men tempen holder seg høy da :)
79a33a83400506b6c46bbcb361466c37.jpg
Fin tempgraf du har :-) Kjedelig at den ikke er kombinert med positive tester.. Vi får tro 2018 kommer med mange babyer!
 
Enda ingen Tr her:-)
Gikk tom før tidlig test så tok en digital en i går, den viste ikke gravid. Men kroppen føles ikke normal ut (noe som kan skylles slutt på prevansjon), kjøpte rufus tester, noen som vet hvor følsomme de er, mindre følsomme enn de fra tostreker.no? Virker som streken ble svakere etter tiden hadde gått ut :-/

c40ac92b17ba731e9e210e2858b31758.jpg
 
Enda ingen Tr her:-)
Gikk tom før tidlig test så tok en digital en i går, den viste ikke gravid. Men kroppen føles ikke normal ut (noe som kan skylles slutt på prevansjon), kjøpte rufus tester, noen som vet hvor følsomme de er, mindre følsomme enn de fra tostreker.no? Virker som streken ble svakere etter tiden hadde gått ut :-/

c40ac92b17ba731e9e210e2858b31758.jpg
Det er vel ingen tvil? :O rosa og fin strek :D
 
Dumme tanta altså! :( Stooor klem til deg :Heartred
Enda ingen Tr her:)
Gikk tom før tidlig test så tok en digital en i går, den viste ikke gravid. Men kroppen føles ikke normal ut (noe som kan skylles slutt på prevansjon), kjøpte rufus tester, noen som vet hvor følsomme de er, mindre følsomme enn de fra tostreker.no? Virker som streken ble svakere etter tiden hadde gått ut :-/

c40ac92b17ba731e9e210e2858b31758.jpg
Se der ja :D Babystrek:Heartred
 
Dp40 og ingen tr, som i seg selv er supert. Men er lei tester med streker som bare jeg kan skimte, da det gir litt håp.
Bruker i tillegg alt for mye tid på å stirre på testen, ta bilder i alle vinkler og sjekke de i app.

Noen som vet; disse strimlene jeg tar hvor gode er de?! Hvis jeg skimter strek, burde denne komme frem på andre tester?! Og hvis jeg ikke skal kjøpe CB er da A1 og RFSU (eller hva den heter) like gode?!?

Sist gang vi la inn aksjer er nøyaktig 14 dager siden, så sjansen for å få strek minker betraktelig de nærmeste dagene. Prøver uansett å ta teste-pause til lørdag.
Syns jeg ser strek på denne [emoji4]
 
Ekle detaljer; men ved dobesøk hadde jeg en liten "hard" utflodklump (ikke flytende, men kompakt) med en liten stripe blod.

Kan det være tegn på at man mister (noe som egentlig aldri har startet...!) ?!
 
Den var ikke helt rund, men... uff... ikke lett å huske eller beskrive! Ble så paff da jeg såg det....
men den var kanskje litt gul/hvit-aktig...

Driit kjipt:(
Nå har du jo hatt en veldig lang syklus, og da kan slimhinna vokse seg så stor at den blir vanskelig å bryte ned. Husker jeg fikk ut en stor del av slimhinna etter exu, jeg ble skikkelig paff selv. Den var litt hvit/rosa/gulaktig sammen med litt blod. Ikke noe farlig da, bare et tegn på at tr kommer.

Skal ikke si at det er det, men et befrukta egg som ikke har festet seg/ikke festa seg godt nok vil ikke være stort nok til å oppdage, så om du ikke får positiv test før tr vil du aldri vite om du har hatt en kjemisk :)
Forstår det er kjipt, man vil jo helst bli gravid så fort man bestemmer seg for en baby..
 
Back
Topp