Neeeeeeeei så trist [emoji26]
Ja hadde egentlig litt trua nå.... men vi starter da stimulering i morgen, så da krysser vi fingrene for at siste PP starta i dag! [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeeeeeeei så trist [emoji26]
Da kom tr....
Neei, så teit! Den tanta vet virkelig ikke sin besøkstid altså! Masse lykke til med ny PP!Ja hadde egentlig litt trua nå.... men vi starter da stimulering i morgen, så da krysser vi fingrene for at siste PP starta i dag! [emoji1]
Neeei! Teite tanta Stoor klemTr her..
Hurra! Gratulere så mye til deg Måtte spira klore seg fast!Hei igjen! I går kveld tok jeg ny clearblue med ukeindikator. Jeg fikk gravid 1+2, så da er jeg nok gravid [emoji322]
Så nå er det bare til å krysse fingre for at spiren klamrer seg fast de neste ukene [emoji4][emoji173]
Veldig skummelt og vi lo og grein om hverandre i går når jeg fortalte samboer. Han fikk testene i et påskeegg sammen med en body, og fikk helt sjokk. Så han er traumatisert og påskeegg blir nok aldri det samme for han [emoji23]
Lykke til dere som tester i dag! Fingers crossed [emoji4]
Og takk for alle innspill fra dere på testene jeg har lagt ut [emoji8]
Søren... drittante!Tanta kom nå plutselig, 3 dager før tiden Da må jeg regne godt på datoer i forhold til å klaffe med ny stimulering og IVF i juni..
Nei! Så teit! Stor klem til degTanta kom nå plutselig, 3 dager før tiden Da må jeg regne godt på datoer i forhold til å klaffe med ny stimulering og IVF i juni..
Ja! Dagens test 7dpo. Veldig negativ
Sender deg en klem jegTanta kom nå plutselig, 3 dager før tiden Da må jeg regne godt på datoer i forhold til å klaffe med ny stimulering og IVF i juni..
Tanta kom nå plutselig, 3 dager før tiden Da må jeg regne godt på datoer i forhold til å klaffe med ny stimulering og IVF i juni..
Neeei Sender en godklem!Tanta kom nå plutselig, 3 dager før tiden Da må jeg regne godt på datoer i forhold til å klaffe med ny stimulering og IVF i juni..
Får vel vise dere at jeg har åpna ballet og da:
Ikke mer enn en tom hvit strek 8dpo. Fortsatt et par dagen igjen av denne syklusen, så det er håp