IKM UKE 15 ❤

d8dfc543d16ddaed1dd1ecfc7413f6a2.png

Da vil jeg tro tr banker på døra om ikke så alt for lenge! :p

Så teit! Det var jo stek på testene jo og jeg nekter å tro at det kan bli skygge på alle de :sorry:
Ja nettopp! Skjønner ingenting... utrolig kjedelig.
Hæ? Nei! Den testen din var jo så fin! Jeg kjenner jeg blir lei og frustrert på dine vegne! Håper på at streken er der igjen i morgen!
Stoor klem:Heartred
Våknet kvalm idag. Og nå kjenner jeg murringer på høyre side. JEG VIL IKKE HA TR :sorry::sorry:
Tr kan bare gå å ta seg en kraftig bolle! Du skal ha baby du, så det så!:Heartred
God morgen uke 15:)

Tenkte å slenge meg med her, da jeg har en suklus på villspor. Vært med i både uke 13 og 14:D Satser på bedre hell her<3

Husker ikke hva som skulle være med, så dere får bare klippe bort det unødvendige:)

Forrige mens var 4/3, så er på cd38 i dag. Men tror jeg hadde EL-slim 27-29/3 og smerter 30/3. Så tenker at alt er blitt forskyvd... Tester ikke etter EL og temper ikke.

PP1 av 1. EL ca.29-30/3. IKM 13/4.

Ser forresten at uka har startet i helga, med både positive tester //gratulerer// og tr.
God morgen og velkommen hit! ;) Skal legge deg på listen gaanske snart :D Masse lykke til !
Vis vedlegget 223060
10 dpo i dag, og alt jeg fikk var en svak skygge etter tørk.. da tror jeg det er lov å gi opp denne pp også:sorry:
Streken kan fortsatt dukke opp ;) Jeg har trua!
 
Så teit! Det var jo stek på testene jo og jeg nekter å tro at det kan bli skygge på alle de :sorry:

Hæ? Nei! Den testen din var jo så fin! Jeg kjenner jeg blir lei og frustrert på dine vegne! Håper på at streken er der igjen i morgen!
Stoor klem:Heartred

Tr kan bare gå å ta seg en kraftig bolle! Du skal ha baby du, så det så!:Heartred

God morgen og velkommen hit! ;) Skal legge deg på listen gaanske snart :D Masse lykke til !

Streken kan fortsatt dukke opp ;) Jeg har trua!
Godt noen fortsatt har trua! I don't:yuck:
 
God morgen kjære BV-damer!
Da er det vår uke. Krysser fingrene for at det blir noen desember baby her i fra etterhvert altså! :)

Hvordan ligger dere an de som har IKM i dag?
Miniknøttet - pp3 - første barnet - EL ca 27. mars - IKM ca 10. april
Maja_mi85 - PP? - EL 31.4 - IKM 10.04
Fra2til3 - el 28.3 - IKM 10.4
 
God morgen kjære BV-damer!
Da er det vår uke. Krysser fingrene for at det blir noen desember baby her i fra etterhvert altså! :)

Hvordan ligger dere an de som har IKM i dag?
Miniknøttet - pp3 - første barnet - EL ca 27. mars - IKM ca 10. april
Maja_mi85 - PP? - EL 31.4 - IKM 10.04
Fra2til3 - el 28.3 - IKM 10.4
Jeg får ikke testet før i morra siden jeg er i utlandet. Mulig at IKM ikke er før i morra pga ulik lengde på syklusene.
 
Tenkte å ta en test nå på ettermiddagen og oppdager at jeg bare har TO tester igjen:/ Hvordan skal jeg overleve påska, uten tester....?! Hjelp!!! :)
 
Tenkte å ta en test nå på ettermiddagen og oppdager at jeg bare har TO tester igjen:/ Hvordan skal jeg overleve påska, uten tester....?! Hjelp!!! :)

Ja det er faktisk litt krise, ser at mitt lager også har minket betraktelig!!
 
Ingen oppløftende tester herifra :( Gitt opp hele denne måneden... Er så lei dette nå. Etter påske runder vi 2 år som prøvere..
 
Hei igjen dere :) jeg la ut et bilde av en positiv clearblue her i går. Jeg har aldri fått en positiv test før, og dette er i vår 2 pp. Jeg har ikke sagt noe til samboer da jeg vil være helt sikker. Jeg kom nettopp hjem fra ferie og heiv meg rundt. Tok tre tester samtidig [emoji85][emoji23] alle disse tre ble negativ. Nå ble jeg veldig usikker.. er fortsatt 4 dager til IKM, håper og krysser fingre
507beae0fe53fa505c1df96af8f85078.jpg


Hvordan tolker dere testene? Like negativt som meg? [emoji22]

Ønsker også samtidig alle dere andre som tester tvi tvi! Heier på dere [emoji4]og dere som har fått tr, en ny mulighet venter rett rundt hjørnet [emoji173]
 
Back
Topp