Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, det stemmer. Hvis den blir sterkere og sterkere kan det tyde på graviditet. Jeg tok i går 4+1 og teststreken var kullsvart [emoji4]Har lest enn eller anna plass at LH tester å gir utslag om man er gravid? Stemmer d?
Tok ihvertfall en siden jeg må spare på graviditetstesten jeg har igjen( utålmodig å vente liksom
Har lest enn eller anna plass at LH tester å gir utslag om man er gravid? Stemmer d?
Tok ihvertfall en siden jeg må spare på graviditetstesten jeg har igjen( utålmodig å vente liksom
Formiddag, ettermiddag og kveldstestene i svart/hvitt
Samme i vanlig.
Da får vi se hva testene sier i morgen!
Termin er julaften om dette er tester som sier spire i magen [emoji173]️
Formiddag, ettermiddag og kveldstestene i svart/hvitt
Samme i vanlig.
Da får vi se hva testene sier i morgen!
Termin er julaften om dette er tester som sier spire i magen [emoji173]️
Æsj, så kjedelig Men det er jo godt å at kroppen samarbeider da Stoor klem til deg!Gratulerer så masse til alle med positive tester allerede[emoji1][emoji1][emoji173]️ Jeg blir så glad på deres vegne[emoji169][emoji169] Spottingen har begynt hos meg i dag, så mens kommer i morgen som forventet.. Jaja da er det vel bare å prøve igjen da. Da vet jeg hvertfall nå at syklusen min er på rett kjør igjen etter SA[emoji5]
Æsj, så kjedelig Men det er jo godt å at kroppen samarbeider da Stoor klem til deg!
Blir så glad av dere som klarer å se det positive i ting, selvom jeg skjønner at det ikke er slik man ønsket det skulle gåGratulerer så masse til alle med positive tester allerede[emoji1][emoji1][emoji173]️ Jeg blir så glad på deres vegne[emoji169][emoji169] Spottingen har begynt hos meg i dag, så mens kommer i morgen som forventet.. Jaja da er det vel bare å prøve igjen da. Da vet jeg hvertfall nå at syklusen min er på rett kjør igjen etter SA[emoji5]
Takk ååå, så spennende! Tanta har bare å holde seg vekke. Når blir du å teste?Spennende å følge med! Varme tanker til dere hvor det ikke klaffet [emoji171] jeg trodde jeg var ute for denne gang, men ingen tr ennå.. Har fortsatt et lite håp
Spennende å følge med! Varme tanker til dere hvor det ikke klaffet [emoji171] jeg trodde jeg var ute for denne gang, men ingen tr ennå.. Har fortsatt et lite håp
[emoji170][emoji171][emoji170] takk! Neste gang!!!Takk[emoji173]️ Jeg krysser alt for at tanta holder seg vekke[emoji1][emoji173]️ Gleder meg til å følge dere igjennom uken [emoji1]
Hæ? Kjemisk da eller?
Da vil jeg tro tr banker på døra om ikke så alt for lenge!