IKM UKE 15 ❤

Har lest enn eller anna plass at LH tester å gir utslag om man er gravid? Stemmer d?

Tok ihvertfall en siden jeg må spare på graviditetstesten jeg har igjen( utålmodig å vente liksom :-p
4cf6c92d49ff0b709299bc059993568f.png
 
b8badc55904295525b9b6526f2e9e11b.jpg

Formiddag, ettermiddag og kveldstestene i svart/hvitt :)
709b7179a70469d37ae20f6855e93e01.jpg

Samme i vanlig.

Da får vi se hva testene sier i morgen!

Termin er julaften om dette er tester som sier spire i magen [emoji173]️
 
Hei Lilleic!

El-tester kan være positive også ved graviditet, men da må streken (på billigstrimlene) være sterkere enn kontrollstreken som ved eggløsning :) Jeg hadde forøvrig neg el-test, men pos graviditetstest tidlig når jeg var gravid, så det stemmer ikke alltid :)

Redigert: det skjedde noe rart når jeg postet dette via mobil, formatet ser litt snodig ut, beklager det! :p
 
Har lest enn eller anna plass at LH tester å gir utslag om man er gravid? Stemmer d?

Tok ihvertfall en siden jeg må spare på graviditetstesten jeg har igjen( utålmodig å vente liksom :-p
4cf6c92d49ff0b709299bc059993568f.png
Jepp, det stemmer. Hvis den blir sterkere og sterkere kan det tyde på graviditet. Jeg tok i går 4+1 og teststreken var kullsvart [emoji4]
 
Gratulerer så masse til alle med positive tester allerede[emoji1][emoji1][emoji173]️ Jeg blir så glad på deres vegne[emoji169][emoji169] Spottingen har begynt hos meg i dag, så mens kommer i morgen som forventet.. Jaja da er det vel bare å prøve igjen da. Da vet jeg hvertfall nå at syklusen min er på rett kjør igjen etter SA[emoji5]
 
Gratulerer så masse til alle med positive tester allerede[emoji1][emoji1][emoji173]️ Jeg blir så glad på deres vegne[emoji169][emoji169] Spottingen har begynt hos meg i dag, så mens kommer i morgen som forventet.. Jaja da er det vel bare å prøve igjen da. Da vet jeg hvertfall nå at syklusen min er på rett kjør igjen etter SA[emoji5]
Æsj, så kjedelig :sorry: Men det er jo godt å at kroppen samarbeider da :Heartred:Heartred Stoor klem til deg!
 
Gratulerer så masse til alle med positive tester allerede[emoji1][emoji1][emoji173]️ Jeg blir så glad på deres vegne[emoji169][emoji169] Spottingen har begynt hos meg i dag, så mens kommer i morgen som forventet.. Jaja da er det vel bare å prøve igjen da. Da vet jeg hvertfall nå at syklusen min er på rett kjør igjen etter SA[emoji5]
Blir så glad av dere som klarer å se det positive i ting, selvom jeg skjønner at det ikke er slik man ønsket det skulle gå :)

Inspirerende holdning :)
 
Spennende å følge med! Varme tanker til dere hvor det ikke klaffet [emoji171] jeg trodde jeg var ute for denne gang, men ingen tr ennå.. Har fortsatt et lite håp
Takk :Heartred ååå, så spennende! Tanta har bare å holde seg vekke. Når blir du å teste?
 
Spennende å følge med! Varme tanker til dere hvor det ikke klaffet [emoji171] jeg trodde jeg var ute for denne gang, men ingen tr ennå.. Har fortsatt et lite håp

Takk[emoji173]️ Jeg krysser alt for at tanta holder seg vekke[emoji1][emoji173]️ Gleder meg til å følge dere igjennom uken [emoji1]
 
Da er det ikke lenge igjen til vår uke starter! :D Måtte det bli mange fine babystreker! Masse lykke til!:Heartred
 
Testen i går må ha vært defekt... i dag er testen helt blenda :-( faen ta.
 
Back
Topp