IKM UKE 15 ❤

Nei jeg nekter... tror dagens var defekt...
Kjenner jeg ble sint på dine veiene nå... :(

Kjente egentlig på panikken allerede i går kveld. Fikk blenda da og.. men prøvde å overbevise meg selv om at det var pga det var fordi det var for tidlig for kveldstest.. så hadde håpet med meg i dag når jeg testet. Men fy fader det er surt! Akkurat hva en desperat prøver trenger. Skjønner liksom ikke. Kan det ha vært en streifer? Eller var det bare testen som var defekt? Uansett så er testene blenda. Tillot meg å glede meg litt fordi streken var så sterk!! Så dette var nedtur :(
 
Forstår det så godt. Huff, så vondt.. umulig å si hva det var når streken var så sterk også brått negativ igjen...
Kan jo ikke være en streifer som gir så raskt sterk strek ? :s
 
d8dfc543d16ddaed1dd1ecfc7413f6a2.png

Da vil jeg tro tr banker på døra om ikke så alt for lenge! :p
Å Nei :(
 
God morgen uke 15:)

Tenkte å slenge meg med her, da jeg har en suklus på villspor. Vært med i både uke 13 og 14:D Satser på bedre hell her<3

Husker ikke hva som skulle være med, så dere får bare klippe bort det unødvendige:)

Forrige mens var 4/3, så er på cd38 i dag. Men tror jeg hadde EL-slim 27-29/3 og smerter 30/3. Så tenker at alt er blitt forskyvd... Tester ikke etter EL og temper ikke.

PP1 av 1. EL ca.29-30/3. IKM 13/4.

Ser forresten at uka har startet i helga, med både positive tester //gratulerer// og tr.
 
Testen i går må ha vært defekt... i dag er testen helt blenda :-( faen ta.

Neei! Kanskje bare den ene med godt fargestoff som fikk vist det? Det kan jo være :) Gir ikke opp håpet før tanta har kommet, men skjønner at det var utrolig kjipt med de negative testene nå :shifty:
 
IMG_3198.jpg

10 dpo i dag, og alt jeg fikk var en svak skygge etter tørk.. da tror jeg det er lov å gi opp denne pp også:sorry:
 
Forstår det så godt. Huff, så vondt.. umulig å si hva det var når streken var så sterk også brått negativ igjen...
Kan jo ikke være en streifer som gir så raskt sterk strek ? :s
Ja det er ikke godt å si. Får ta test igjen i morgen tidlig og se, hvis ikke satser jeg på januarbaby! Ikke feil det heller :)
 
Back
Topp