Men... altså.. nei.. den var jo så sterk?Testen i går må ha vært defekt... i dag er testen helt blenda :-( faen ta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men... altså.. nei.. den var jo så sterk?Testen i går må ha vært defekt... i dag er testen helt blenda :-( faen ta.
Ja nettopp! Skjønner ingenting... utrolig kjedelig.Men... altså.. nei.. den var jo så sterk?
Nei jeg nekter... tror dagens var defekt...Ja nettopp! Skjønner ingenting... utrolig kjedelig.
Nei jeg nekter... tror dagens var defekt...
Kjenner jeg ble sint på dine veiene nå...
Å Nei
Da vil jeg tro tr banker på døra om ikke så alt for lenge!
Nei nei nei....Testen i går må ha vært defekt... i dag er testen helt blenda :-( faen ta.
Hæ? Kjemisk da eller?
Krysser fingra for at du er inni ny pp fortere en svint... eller, aller mest at tempen bare hopper opp igjen daJa, eller en liten streifer. Håper bare ikke syklusen blir eviglang igjen.... :/
Nei, du skal ha babyVåknet kvalm idag. Og nå kjenner jeg murringer på høyre side. JEG VIL IKKE HA TR
Nei, du skal ha baby
Skjønner det, men. Tr symptomer og g symptomer går vel ofte hånd i hånd såJa, var jo det som var planen da
Men fikk en dårlig følelse nå.
Skjønner det, men. Tr symptomer og g symptomer går vel ofte hånd i hånd så
Da vil jeg tro tr banker på døra om ikke så alt for lenge!
Testen i går må ha vært defekt... i dag er testen helt blenda :-( faen ta.
Ja det er ikke godt å si. Får ta test igjen i morgen tidlig og se, hvis ikke satser jeg på januarbaby! Ikke feil det hellerForstår det så godt. Huff, så vondt.. umulig å si hva det var når streken var så sterk også brått negativ igjen...
Kan jo ikke være en streifer som gir så raskt sterk strek ? :s