IKM UKE 15 ❤

Batuuli: Du kan vente litt med å sette meg opp:)

Hei! Er i PP5 - IKM 10/4 - e. MA uke 13. Har vært så heldig å fått POSITIVE graviditets tester, tatt 3stk, 1 i går (digital) og 2 dagen før med svake streker. Nå i dag har jeg fått litt brunlig utflod. Er dette normalt?

Hei dere! Har 5 dager før forventet mens, og er 9 dpo. Trangen til å ta en test meldte seg, og jeg dro på butikken! Fikk opp dette! Hjelp? Er denne positiv?
03c40be0e4781a5b8890abd05a168ba7.jpg

Står vel på pakka den lå i?
Har aldri brukt disse, men regner med den er positiv?

Ja, det står positiv når det er + men klarer ikke helt å tro på det [emoji85] aldri gjort dette før, så har ikke peiling på hva jeg driver med [emoji1] tror jeg må kjøpe en haug, og prøve flere [emoji848]

Ja, det står positiv når det er + men klarer ikke helt å tro på det [emoji85] aldri gjort dette før, så har ikke peiling på hva jeg driver med [emoji1] tror jeg må kjøpe en haug, og prøve flere [emoji848]
Sier bare gratulerer jeg altså :D

Gratulerer :D
Vettu hva, det å teste med masse tester gjør deg bare stressa :) slå deg til ro med at du er gravid du [emoji14]
Bruk pengene på en body eller noe til nurket som kommer i desember ^^

Haha, svake meg [emoji85]
Skulle kjøpe noen pk gravid-vitaminer og kjøpte en 2pk digitale g.tester.. Skulle tro jeg samla på de [emoji28]

Satt å vurderte det selv :hilarious: Jeg har jo to liggende fra før av :D
Jeg og [emoji14] har så lyst til å få alle "ukene" 1- 2, 2-3 og 3+
Sikkert litt fordi med exuen økte den ikke normalt, så vil bare sjekke for min egen del før jeg evt får oppfølging hos lege :)
Også veit man jo ikke hvordan denne pp vil gå så [emoji14]

Jeg og [emoji14] har så lyst til å få alle "ukene" 1- 2, 2-3 og 3+
Sikkert litt fordi med exuen økte den ikke normalt, så vil bare sjekke for min egen del før jeg evt får oppfølging hos lege :)
Også veit man jo ikke hvordan denne pp vil gå så [emoji14]
Det er akkurat den stigningen jeg og vil ha og da holder det liksom ikke bare med to :p Det er sant! Håper det klaffer ;)

Sier bare gratulerer jeg altså :D

Tørr ikke å bli glad enda [emoji39][emoji85] men håååper at denne stemmer! Holder det hemmelig i noen dager, og tar en test til om noen dager. Er på ferie, og er ikke hjemme før på onsdag, så får glemme det litt i mens [emoji848]

Tatt nå.. Kan ikke disse bli sterkere snart :P

IMG_5801.JPG
IMG_5803.JPG

Back
Topp