Veldig lovende til å være kun 9 dpo da! Blir det ny test i morgen?
Må jo det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig lovende til å være kun 9 dpo da! Blir det ny test i morgen?
Jeg har begynt å spotte litt [emoji20] spørs om jeg og må gå videre vil neste pp. Vi får se hva som skjer de neste dageneVell, der kom tanta snikende på to dager for tidlig.. PP 4, here I come!
Da kan jeg jo prøve det allikevel! Men hvordan ser emballasjen ut? En stk storebror som er ivrig på å ta inn posten her i husetJeg bestilte fra ToStreker.no hadde de i postkassen dagen etter på og jeg bor i nord!
Da kan jeg jo prøve det allikevel! Men hvordan ser emballasjen ut? En stk storebror som er ivrig på å ta inn posten her i huset
Da prøver jeg Han åpner ikke post som ikke er til hanDen ble sendt i en helt vanlig kovelutt men inni var esken hvit og blå å står graviditetstester på
Æsj, måtte tr holde seg langt unna!Jeg har begynt å spotte litt [emoji20] spørs om jeg og må gå videre vil neste pp. Vi får se hva som skjer de neste dagene
TakkerHer har det skjedd litt idag ser jeg.
Lykke til i neste pp dere som har fått tr.
Vi blir godt kjent her inne da Forsåvidt koselig det altså, men skulle heller likt å pratet sammen i et terminforum
Sikkert blir sterkere og sterkere etter noen dager
Ååh, du er jo graviiid [emoji173]Vis vedlegget 222980
Jeg er 10 Dpo og fikk denne nå
Ååh, du er jo graviiid [emoji173]
Gratulerer
Fortsatt tidlig ^^DPO 8 eller 9
Vis vedlegget 222980
Jeg er 10 Dpo og fikk denne nå
Neeei Spotting er dritt! Håper jo forsåvidt at jeg snart er ferdig inne på prøverforumet, men blenda i dag også så ser ikke ut til at dere blir kvitt med så fortEnig med deg!
Men her kan jeg godt si at jeg er med på neste IKM gruppe.. har begynt å spotte nå
Håper jeg får ikke se deg der ( det er godt ment... )
Klem ❤