IKM UKE 15 ❤

Samme her. Vi testet og vet sånn ca når el var hvertfall. Ikke tempet men brukt el tester. Hadde jo ett håp vi også om at det skulle klaffe nå.
Vi får ha litt tålmodighet og håpe tr holder seg unna så vi kan teste igjen om noen dager[emoji173]️
Får krysse fingrene for oss begge to for positiv test om noen dager [emoji6] [emoji173]
 
9 dpo, svak skygge :)

IMG_5736.JPG
 
Takk :Heartred Jo, det er ganske fint det, men det er faktisk første gangen jeg får en dropp slik som dette, vanligvis går det liksom gradvis nedover mot coverline :wideyed: Håper på du får to fine streker denne PP'n jeg da ;)
Varierer litt hos meg også, om den dropper litt og litt eller brått dagen før tr. Hadde vært veldig fint det :Heartred Men man gir litt opp å håpe for mye etter ett år:oops:
 
Jeg tror jeg kommer nok å være med på neste IKM gruppe jeg og! :woot: Har så lite troa denne pp.
Vi blir godt kjent her inne da:woot: Forsåvidt koselig det altså, men skulle heller likt å pratet sammen i et terminforum :rolleyes:
 
8 dpo her! Dagene går saaakte! Spennende og se at noen har begynt å teste litt! Jeg rekker ikke å bestille test på nett denne pp så lurer på hvilken test som er mest sensitiv fra apotek?
 
Vell, der kom tanta snikende på to dager for tidlig.. PP 4, here I come!:p
 
Vell, der kom tanta snikende på to dager for tidlig.. PP 4, here I come!:p

Det var teit.. Men godt du får "tyvstartet" på ny pp når du først må. Håper for deg, og januarbarn er fint <3
 
8 dpo her! Dagene går saaakte! Spennende og se at noen har begynt å teste litt! Jeg rekker ikke å bestille test på nett denne pp så lurer på hvilken test som er mest sensitiv fra apotek?

Jeg bestilte fra ToStreker.no hadde de i postkassen dagen etter på:-) og jeg bor i nord! :-)
 
Syns bedre på bildet (uredigert forøvrig) enn vanlig så har ikke helt troen :p Men tidlig ennå
Veldig lovende til å være kun 9 dpo da! Blir det ny test i morgen? :-)
 
Back
Topp